Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Blussing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiks
    replied
    Eller at det ikke bør blusses i en hall i det hele tatt!!

Eller noen andre steder hvor det ikke er lov!

Leave a comment:

• Plaum
    replied
    Originally posted by arvegods View Post
    Dumt at den havna på banen ??? Her skurrer det masse i hue mitt, du mener altså at når man kaster bluss så burde den havne blant folka på tribunen ?? At den havna på banen var ett mislykket kast ?? HÆÆÆÆ.... inne i en lukket hall !!
    Faen hva skjer i hue på såkalte supportere når man beklager at man unngikk å treffe folkemassen med bluss men at den dessverre traff isen istedet ??
    oPsL : her har`u missforstått noe aldeles forjævlig
    Jeg tror poenget hans var at det ikke burde blitt kastet...

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Jeg sto også med veldig god utsikt, blinkerne ble kasta et stykke unna dem, men uansett dumt at det havnet på banen. De er nok de fleste enige om
    Dumt at den havna på banen ??? Her skurrer det masse i hue mitt, du mener altså at når man kaster bluss så burde den havne blant folka på tribunen ?? At den havna på banen var ett mislykket kast ?? HÆÆÆÆ.... inne i en lukket hall !!
    Faen hva skjer i hue på såkalte supportere når man beklager at man unngikk å treffe folkemassen med bluss men at den dessverre traff isen istedet ??
    oPsL : her har`u missforstått noe aldeles forjævlig

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    I onsdagens «Overblikket» valgte vi å bruke et gammelt bilde på hvordan ordensmakten reagerte i noen sammenhenger – det var helt feil.

http://www.klanen.no/blog/2015/01/ov...greit-uansett/

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by Nesrene View Post
    Det var helt riktig sagt en idiotisk måte å sette lys på dette med det eksempelet batong, og det vil bli beklaget av Atle Enersen personlig. I samme spalte.

Vold skal alltid være siste utvei etter at alle andre midler er forsøkt og utmattet, og det å blusse er langt fra grensen hvor vold kan forsvares på noen måte, uansett hvem man er eller representerer.
    Bra Atle. Jeg fikk morgen-Imsdalen i vrangstrupen da jeg leste voldsoppfordringen, og lurte lenge på om det var et morsomt poeng der jeg ikke fikk med meg.

Men jeg har respekt for folk som rydder opp når de har rotet litt. Da er det enkelt å bare glemme hele greia og gå videre. Shit happens, godt nytt år.

ChampagneDuck.

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Trodde det var du som var Atle jeg...
    Jeg er Atle Enersen faktisk, jeg bare valgte å svare deg på den måten siden du valgte å ordlegge deg slik du gjorde.

I tillegg er det noe prååhpert over å omtale seg selv i tredjeperson, meg og paven lzzm ;-)

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    FrankO synes dette er en finfin måte å skrive på

Leave a comment:

• oPsL
    replied

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Når det på klanen.no oppfordres til bruk av batong mot de alternative, i en artikkel fra Atle Enersen.
    hvem er egentlig "idiotene" her?

Godt voksene folk altså....?
    Det var helt riktig sagt en idiotisk måte å sette lys på dette med det eksempelet batong, og det vil bli beklaget av Atle Enersen personlig. I samme spalte.

Vold skal alltid være siste utvei etter at alle andre midler er forsøkt og utmattet, og det å blusse er langt fra grensen hvor vold kan forsvares på noen måte, uansett hvem man er eller representerer.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Når det på klanen.no oppfordres til bruk av batong mot de alternative, i en artikkel fra Atle Enersen.
    hvem er egentlig "idiotene" her?

Godt voksene folk altså....?

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Nå ble det filmet flittig i Klanen og andre steder,regner med at dette blir videresendt ihvertfall klubben.
    Så kan man jo spørre spillerne hva de syntes; om dette er riktig måte å "støtte" laget på...
    Rimelig lavmål at klubben må stå økonomisk ansvarlig for folk som skal leke "smart-guys" . Skaper jo avisoppslag om klubben på en særdeles negativ måte.

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Tenk hvis isen hadde tatt fyr da!
    En særdeles idiotisk kommentar. Gratulerer.

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Jeg sto også med veldig god utsikt, blinkerne ble kasta et stykke unna dem, men uansett dumt at det havnet på banen. De er nok de fleste enige om
    Pyro på tribunen i en lukket hall er hysterisk idiotisk uansett hvordan man ser på det.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Tenk hvis isen hadde tatt fyr da!

Leave a comment:

• olk1702
    replied
    Brede gikk bort til der blinkeren var etter at det havnet på isen. Han stod ikke i nærheten da blinkeren havnet på isen.

Leave a comment:

Working...
X