Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tribunen 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tribunen 2015

Det nærmer seg, og etter en slik helg begynner hjertet og pumpe riktig igjen

2015 blir vel på mange måter å bygge videre på 2014? Tenker da først på Bredden/Klanen og Bendit/ Ikaros med flere. Har det blitt gjort noen evalueringer etter fjoråret noe steds?

Personlig så synes jeg at fjoråret var bedre enn på flere år. Moro på tribunen, moro på banen. Mye fint å bygge videre på.

Noe av det jeg savner er noen nye sanger som kan etablere seg. Alltid gøy med nye slagere som sprer seg fort. Ref "Står du stille er du ikke Vål'enga", " Hovedstadens røst" osv. Dette er viktig for å opprettholde et visst engasjement på tribunen.

Også irriterer det meg litt hvordan Bendit blir brukt. Har potensiale til å bli Norges beste/ billigste familietribune(Bortsett fra sangfeltet). Klubben bør ha et klart mål om å fylle den først, før feks bredden øvre, ref kampen mot godset da DNB delte ut en haug med gratisbilletter til dem som ville ha. Det handler om å samle folk mest mulig. Først da har man noe å bygge ut i fra.

En annen ting: Hvorfor er det alltid en haug med bortesupportere på Telenor nedre? Er borteseksjonen dårlig merket eller noe? Eller er det som regel gratisbilletter som regjerer der?

Til slutt så legger jeg ved et sangforslag:

Melodi: Ring of Fire (johnny Cash i en litt raskere versjon)

I hovedstaden herjer vi
    Vålerenga Oslo by
    Kanke stoppe Vål'enga
    Over hundre år og like gla

tatatatatatatata
    tatatatatatatata
    tatatatatatatata
    tatatatatatatata

Denne kan feks. gå i 2 vers, en sakte versjon og en raskere versjon

AE kommer til å stå på felt 227 denne sesongen, altså midt i bendit. Imotsettning til 223 forrige sesong

Comment

Working...
    X