Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ønske om bilder av Isbergets tifo 05.11.06

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ønske om bilder av Isbergets tifo 05.11.06

Isberget Tifo har bedt meg legge inn denne meldingen på VPN:

"Hei folkens!

Jeg og mange TIL-fans med meg kommer som kjent til Ullevaal i helga. Vi i Isberget Tifo har også gjort klart en del på tifofronten til kampen.

Spørsmålet her er om det er noen i Klanen eller andre felt på tribunen som kan ta bilder av tifoen vår på søndag? Eller blir det tatt bilder av alle motstanderes tifo uansett?

Om noen ønsker å hjelpe oss / har tatt bilder, så ta kontakt med obbien på PM. (jeg vil nå uansett ikke se ditt svar før mandag, ettersom jeg reiser til Oslo i morgen tidlig)

Takk for hjelpen,

Mvh obbien,

Isberget Tifo"

Svar kan også legges inn på PM til meg, altså michael collins så skal jeg videresende det til Isberget Tifo.

[Flyttet fra kamptråden i vpn-forumet. -mod.]
    DIXI

Re: Ønske om bilder av Isbergts tifo 05.11.06

Ligger ute på www.iersjef.com.

Flere bilder (i originalstørrelsen om ønskelig) kan vi sikkert også fikse!

Send PM
    =Enga
    --------------
    stiftet1913.no

Comment

Må bare si jeg synes Isberget oppførte seg veldig fint under kampen...Skjerfene oppe på kjerka, det er sånn vi skal ha det, vise respekt for andres sanger
      Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

Comment

Ja, jeg syns også Isberget oppførte seg veldig bra Tror muligens det var et par skjerf oppe på "Mitt Vålerenga" rett før 2.omgang også!? Kjempe bra Isberget. dere hopper opp som de nest beste supporterne i Norge for min del
        The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
        -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den tor, 09 november 2006 17:57 skrev "Dør for enga uten tvil":

> Ja, jeg syns også Isberget oppførte seg veldig bra Tror muligens det var et par skjerf oppe på "Mitt Vålerenga" rett før 2.omgang også!? Kjempe bra Isberget. dere hopper opp som de nest beste supporterne i Norge for min del

---

Jepp. Jeg likte best den delen av kampen, når de jubla når spedaLSK scoret. Herlig gjeng.

Dorian Stefan
          *****KREPP ARMY*****
          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Working...
          X