Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jævla bønder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hp29
    replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Jeg må innrønme jeg er en skap-Lameduck-fan,å støtter hans budskap.

Forøvrig må jeg si de har litt å jobbe med iforhold til utvalget i Sjappa.
    Helt enig, utvalget kunne med fordel vært større og bedre. Vi kan kjøpe grelle eggkopper og muffinsformer, men halvlitersglassene har ikke vært å se på flere år for å ta et eksempel.

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Jeg må innrønme jeg er en skap-Lameduck-fan,å støtter hans budskap.

Forøvrig må jeg si de har litt å jobbe med iforhold til utvalget i Sjappa.

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Originally posted by hp29 View Post
    De selges i sjappa - trykkes mens du venter Også tilgjenglig som hoodies.
    Frode får ikke meg på besøk før ønsket om piquet med samme budskap på venstre bryst er klare.

Marineblå, hvite og i engafarger.

Markedet er stort!

UlvenspiserikkeDuck.

Leave a comment:

• hp29
    replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Angående "Redd ulven-skyt bønda"-t-skjortene,selges disse i Sjappa? Hjemmesiden deres er hinsides ræva,står nesten i stil med utvalget....
    De selges i sjappa - trykkes mens du venter Også tilgjenglig som hoodies.

Leave a comment:

• enga
    replied
    Liker det! Vi hater alle og alle hater oss.

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Angående "Redd ulven-skyt bønda"-t-skjortene,selges disse i Sjappa? Hjemmesiden deres er hinsides ræva,står nesten i stil med utvalget....

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Kan vi ikke få lagd et plagg med teksten "Redd bønda, skyt ulven"? Det blir det sikkert ikke så mye oppstyr om...

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Ukeslutt denne lørdagen handler om disse sakene: *Redd ulven - skyt bønda" står det på Klanens t-skjorte. Både Senterpartiet og bøndene hever høygaffelen tilbake mot Vålerenga-fansen. *KrFs inntreden i regjering minner mest om å bli dratt baklengs inn i fuglekassa, mener Adresseavis-redaktør. *VG-kommentator måtte gå på dagen da han ville bli kjæreste med en politiker. Men også vi andre bør varsle sjefen fort hvis vi hopper til køys med en kollega, sier Hilde Charlotte Solheim som selv måtte ta den kleine samtalen med sjefen.

Leave a comment:

• hp29
    replied

Leon (43) anmelder VIF-Klanen: – De oppfordrer til vold og drap

– Jeg har vært i dialog med VIF, men de gir blaffen og mener at dette ikke er deres ansvar. Jeg har også vært i kontakt med Norges Fotballforbund som bare ler av det. De mener dette er en spøk og mener at alle andre også føler det slik, sier Larsen.

Leave a comment:

• Ingar
    replied

Leave a comment:

• Ingar
    started a topic Jævla bønder

Jævla bønder

Oh my God...disse politikerne....

https://www.gd.no/nyheter/ulvejakt/supporterkultur/vedum-reagerer-pa-klanen-t-skjorter-veldig-darlig-humor/s/5-18-831290
Working...
X