Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Syng deg hes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Syng deg hes!

Jeg mener mange som står på Supportertribunen bør gå i seg selv. Når man har valgt å stå der og ta opp plass synes jeg det forplikter til å bidra litt? Ufattelig mange rundt min vante plass (ut mot siden nærmest hovedtribunen) som nesten ikke synger. Kanskje det er det lille som skal til for å bikke kampene i vår favør. Hadde det vært en idé å dele ut noen flyers til alle som står ut mot sidene? Folk trenger kanskje bare en påminnelse om at de ikke bare er stående - men også syngende supportere? Med fare for å tråkke noen på tærne og gjøre at de ikke føler seg velkomne da..
    Tanker?

Jeg står som regel skrått opp bak målet der capotårnet står.Der synger de fleste.Jeg tror litt av problemet er at alle forsangerene står på samme sted.Burde kanskje vært spredt litt mer.Lettere å få med folk da tror jeg.Jeg synger i allefall samme faen.Men det er fortsatt de som står der kun for å se på kamp,SAMTIDIG som de ønsker nærhet til stemningen,å det respekterer jeg.Man kan ikke tvinge folk til å synge.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
      Jeg mener mange som står på Supportertribunen bør gå i seg selv. Når man har valgt å stå der og ta opp plass synes jeg det forplikter til å bidra litt? Ufattelig mange rundt min vante plass (ut mot siden nærmest hovedtribunen) som nesten ikke synger. Kanskje det er det lille som skal til for å bikke kampene i vår favør. Hadde det vært en idé å dele ut noen flyers til alle som står ut mot sidene? Folk trenger kanskje bare en påminnelse om at de ikke bare er stående - men også syngende supportere? Med fare for å tråkke noen på tærne og gjøre at de ikke føler seg velkomne da..
      Tanker?
      Jeg mener at når det er såpass få som kommer på kampene så er ikke løsninga å klage på dem som kommer.
      Det var den kjente diskusjonen før om folk som drakk kaffe istedenfor å synge.
      Nå er dem som ikke følte seg velkommen på tribunen i det hele tatt.

Vær glad for alle som kommer, vil heller ha 3000 stk hvor halvparten synger enn 1500 hvor alle synger på supporter tribunen.

Comment

Tror det iallfall er viktig at ikke midten tynnes ut med stille-supportere. Jeg minnes med gru hvordan såkalte sangfelt på Ullevål utviklet seg. På "min" rad pleier vi varsle (på en forholdsvis hyggelig måte) eventuelle nye fjes om at her er du hjertelig velkommen forutsatt at du synger. Går kanskje ikke an på hele supportertribuna?

Comment

Tipper at en grunn til at en del såkalte turister havner på Supportertribuna er fordi det er ikke er noe billigkonsept i svingen for vanlige, voksne folk. Så da velger folk heller Supportersvingen, som tråss alt er 65 kr billigere. Syns det er ganske dårlig at den billigste voksenbilletten utenom Supporterfeltet koster 300 spenn. Til og med de gangene man åpner den andre svingen, så koster det likt som på den ene langsida.

Comment

Det har vel alltid vært sånn at de som synger sånn av og til står ut på siden, det må jo være greit?

Comment

Working...
            X