Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

I Oslo by- Unge enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: I Oslo by- Unge enga

Først: Jeg er negativ til å innføre tromme i Klanen.Veldig negativ!

Men; bare for å ha det litt gøy med fugla kunne vi arrangert en slags "tromme-tifo" borte mot LSK.Vi kunne raska sammen alt hva vi fant av tromme- og symbal-lingnende gjenstander og dælja vilt løs i 2x45 uten mål og mening......

Comment

hahaha. morsom ide. men ikke 2*45. det hadde jeg aldri orka:P

Comment

Det er veldig mange måter å bruke tromma på og skal vi først ha tromme så er jeg KUN for at vi skal bruke den til å starte sanger for så å kutte den ut frem til neste sang.

Men jeg vil heller ha en capo før vi evt skaffer oss tromme.

Tromme tifo= godt forslag
        Og du skal passe deg for vi er Vålenga!

Comment

Jeg er veldig i mot trommer!
          [Vålerenga Are Magic]

Comment

mot trommer. hater trommer. vil ikke akseptere trommer.

bastabom

Comment

enig.. hater trommer.

Comment

fair og hate trommer,men dere må innrømme at det har løfta bøfla og bartefolket,og jeg er enig i at med trommer så kan man synge 300 mann,tromme evihetsanger i 5 min,få resultatet at andre er dødsimponert over støynivået.Men det er faktisk sånn at trommer funker hvis man vil synge hele tiden (90 min)fordi vi er flokkdyr,når sidemannen slutter og synge slutter jeg og .Trommer holder sangen levende i lengere perioder en uten tromme,så spørs det hva man vil,synge av og til eller synge hele tiden.Vi kan også få grupper med forsangere og organisere oss bedre for og holde sangen levende.sanger synges 4 ganger alltid uansett.Capo som folk følger uansett om man ikke liker sangen.Uten trommer bør vi organisere oss hvis vi ikke skal stagnere(noe vi allerede har gjort).Dere som hater trommer,synes dere Klanen er dødsbra og hva vil dere gjøre for og gjøre Klanen bedre på tribunen?Synes sjelden jeg hører konstruktive forslag fra noen av trommehaterne(generalisering)

Comment

Sitat: Den søn, 18 februar 2007 19:58 skrev Johannes:

> fair og hate trommer,men dere må innrømme at det har løfta bøfla og bartefolket,og jeg er enig i at med trommer så kan man synge 300 mann,tromme evihetsanger i 5 min,få resultatet at andre er dødsimponert over støynivået.Men det er faktisk sånn at trommer funker hvis man vil synge hele tiden (90 min)fordi vi er flokkdyr,når sidemannen slutter og synge slutter jeg og .Trommer holder sangen levende i lengere perioder en uten tromme,så spørs det hva man vil,synge av og til eller synge hele tiden.Vi kan også få grupper med forsangere og organisere oss bedre for og holde sangen levende.sanger synges 4 ganger alltid uansett.Capo som folk følger uansett om man ikke liker sangen.Uten trommer bør vi organisere oss hvis vi ikke skal stagnere(noe vi allerede har gjort).Dere som hater trommer,synes dere Klanen er dødsbra og hva vil dere gjøre for og gjøre Klanen bedre på tribunen?Synes sjelden jeg hører konstruktive forslag fra noen av trommehaterne(generalisering)

Trommer og Capo i Klanen? Det blir bare helt feil. Alle bør heller brette opp ermene og trøkke på litt ekstra.

Jeg vil gjerne se mer bruk av VB-Cola duetter, disse lager en ekstrem trøkk og viser Klanens SANNE lydnivå.

En annen ting er at det hjelper om alle synger samme sangen. Det var litt tendenser mot at noen sang en tekst og andre en annen, det bør man jobbe med å få vekk.

Trommer er å blir for bønder. Capo er nesten enda værre. Bare tanken gjør meg kvalm.

Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                  [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den søn, 18 februar 2007 00:42 skrev BareEnga:

> Først: Jeg er negativ til å innføre tromme i Klanen.Veldig negativ!

>

> Men; bare for å ha det litt gøy med fugla kunne vi arrangert en slags "tromme-tifo" borte mot LSK.Vi kunne raska sammen alt hva vi fant av tromme- og symbal-lingnende gjenstander og dælja vilt løs i 2x45 uten mål og mening......

Enda bedre hadde det vært å sunget den Forza sangen deres og virkelig grisa dem, på deres hjemmebane. Trommetifo i 2x45 tror jeg blir litt i overkant slitsomt, både å utføre og nærvere.
                    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Trommer er kos.
                      Jeg vil helst være pakk.

Comment

Jeg får ikke håpe klanen innfører trommer!
                        Vå'lenga ultra

Comment

trommer lager bra liv, men det er bare ikk oss!

BASTA!
                          [Vålerenga Are Magic]

Comment

Working...
                          X