Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Han har ikke signert enda, men som Aalbu sier: han hadde ikke reist om han ikke skulle være med. Det var jo derfor han ikke dro til Gran Canaria, fordi han ikke visste om han skulle ta ett år til eller ikke. Så det er vel ganske sikkert. Og etter at vi har sunget ett år til ronny såpass mange ganger, burde vi vel si takk om han blei med videre..
Kanskje en ide å ta denne på torsdag da? Han spiller vel fra start (håper jeg) så selvom han ikke har signert enda, så vidt jeg har fått med meg, så virker det ganske åpenbart at han skal være med neste år.
Comment