Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trommer!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Trommer!!

Det som kanskje hadde hjulpet som det kanskje er lettere å få med folk på, er å kutte ut klappinga til sanger som skal vare lenge. Tromme er det mange som er imot men det ville sikkert gjort det lettere for hele cola og klappe likt.

For min del er det ett fett om vi har tromme eller ikke, bare vi klarer å lage bra stemning. Det går dårlig når hele cola er med å synge på shalala og oslo by, når klappinga starter. Det er ikke i takt og folk må stoppe opp for å få det til.

Hadde det vært sånn at sangene skal startes på F/G og droppe den **** klappinga tror jeg mye av problemet ville vært løst.
    IKAROS

Comment

>Det som kanskje hadde hjulpet som det kanskje er lettere å få med folk på, er å kutte ut klappinga til sanger som skal vare lenge. Tromme er det mange som er imot men det ville sikkert gjort det lettere for hele cola og klappe likt.

For min del er det ett fett om vi har tromme eller ikke, bare vi klarer å lage bra stemning. Det går dårlig når hele cola er med å synge på shalala og oslo by, når klappinga starter. Det er ikke i takt og folk må stoppe opp for å få det til.

Hadde det vært sånn at sangene skal startes på F/G og droppe den **** klappinga tror jeg mye av problemet ville vært løst.

Da tar du med trommer og utstyr til neste hjemmekamp? Fordi da kan du stå der og tromme
      [Vålerenga Are Magic]

Comment

Sitat: Den man, 07 mai 2007 13:38 skrev Ramon:

> >Det som kanskje hadde hjulpet som det kanskje er lettere å få med folk på, er å kutte ut klappinga til sanger som skal vare lenge. Tromme er det mange som er imot men det ville sikkert gjort det lettere for hele cola og klappe likt.

> For min del er det ett fett om vi har tromme eller ikke, bare vi klarer å lage bra stemning. Det går dårlig når hele cola er med å synge på shalala og oslo by, når klappinga starter. Det er ikke i takt og folk må stoppe opp for å få det til.

> Hadde det vært sånn at sangene skal startes på F/G og droppe den **** klappinga tror jeg mye av problemet ville vært løst.

>

>

>

> Da tar du med trommer og utstyr til neste hjemmekamp? Fordi da kan du stå der og tromme

Leste du hele innlegget mitt eller bare så du "tromme" og fant ut at du skulle skrive noe dumt?

Men jeg kan sitere meg selv så kan du lese den siste linja på nytt

"Hadde det vært sånn at sangene skal startes på F/G og droppe den **** klappinga tror jeg mye av problemet ville vært løst."

Startes sangene på midten så sprer dem seg likt uttover sidene, istedet for at dem startes på begge sider og kommer inn til midten. Da står vi der og vet ikke hvem side vi skal henge oss på. Dette merkes spesielt godt når klappedelen kommer. Derfor foreslår jeg at vi dropper å klappe så mye på "evighetssangene"
        IKAROS

Comment

og bruke trommer blir som og si at vi ikke lengre kan synge eller holde takt. blir nesten sliten av og høre på lsk etter en kamp, takk gud vi overdøver de : >

NEI IKKE NOE TROMMER

Comment

Er litt redd vi kan miste noen av spontaniteten vår hvis vi tar trommer til bruk. Hvis du ser på bøfla så er de drit kjedelig. Jeg personlig liker at vi kommer med utbrudd... Roper etter fjerdedommer, jubler når et visa-kort er funnet og lager sanger på stedet som passer situasjonen.. Min mening, NEI til trommer!

Comment

Kanarifansen kan jo ikke bruke trommene engang. Det høres jo helt forferdelig ut. Dessuten bruker jo de megafon nå og..
              Oslobajas

Comment

Ja herregud, tenk å prøve sydlandsk stemning! Fysjameg!

Comment

tenk å ikke kopiere alle andre a? fysjameg.

Comment

Det har vel ingenting med saken å gjøre? Jeg bare svarte litt ironisk på han som ikke liker tromminga til LSK og megafon. Men men, meg om det.

Comment

de fleste av oss er ikke glad i den "sydlandske" kulturen som lsk liksom prøver kopiere uten videre hell. ok sydlandsk kultur kan være stilig det. men litt vel langtekkelig blir det jo. støtter fult ut at vi aldri skal skaffe no tromme i klanen. bare hvis det kommer 20 000 syngende.

Comment

trommer i klanen? skal vi begynne med forsangere med megafon å da ell? mulig trommer kan fungere i visse tilfeller.. men synes ikke de hører hjemme i klanen i det hele tatt.. hadde gladelig sunget med på "trommer er rævva" hvis det ble aktuelt

alfie

Comment

hva skal vi med trommer når vi har stoler (spøk)
                          Ann-Mari

ære være vålerenga

Comment

Sitat: Den tor, 14 juni 2007 16:33 skrev tigerjenta:

> hva skal vi med trommer når vi har stoler (spøk)

Du skriver jammen mye uinteressant..

Comment

Det gjør du òg. Særlig så fort noen nevner UE/Oslobajas.

Comment

Ja, men jeg gjør det ikke hver dag.

Comment

Working...
                                X