Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tribuneliv | Vålerenga - Rosenborg 06/05

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tribuneliv | Vålerenga - Rosenborg 06/05

Med såpass billett salg som det sies å være burde vi komme over 20 000 på søndag. Og med så mange folk på tribunen burde vi klare å lage litt liv!

Ett stapp fullt cola burde synge trøndera nord og hjem, og gutta på banen får den støtta de trenger til å ta enda ett poeng

Håper folk møter opp i god tid, så det er mulig å lage litt stemning FØR kampstart også, og gjerne mer enn ti minutter før. Det hjelper til å dra igang de som henger seg på litt seinere, og at vi er godt igang når spillerne entrer banen må gi dem en bra følelse!

Så trå til, men spar litt på stemmen til det virkelig gjelder
    IKAROS

Re: Tribuneliv | Vålerenga - Rosenborg 06/05

Shalalalala

Ååååå Vålenga!!

EN gang idag ble denne bra, og det var den gangen vi hoppa hele tida, ikke klappa i det heletatt!

Kan vi ikke bare fortsette med det, og ikke klappe på oslo by så får vi med hele cola istedet for at sangene stopper opp rett etter vi starter å klappe. Ser jo gang på gang at det ikke går.

Sanggruppa, værsåsnill å sett igang noen tiltak for å få folk til å slutte å klappe. Det blir så mye bedre stemning da!

Syns jeg da...
    IKAROS

Comment

Syns bredden var bedre i dag, hørte dere ivertfall godt flere ganger fra cola. I cola så var det vel litt mange småkonger i dag el?!

Comment

Satt i øvre vg i dag - rett over miniklanen. Var til tider stor stemning fra både cola og vestbredden. Hørte dere veeeeldig bra! Smittet til og med over til oss i den andre enden Kjempe bra!!
        Nytt gull i 2007 - eh... eller kanskje ikke...

Comment

Synes trøkke er bra, men så synes jeg folk kan fortsette og synge sellom de ser en bra takling. Hva med og gjøre som meg? Synge i tillegg til å klappe når man ser noe bra

Comment

Sitat: Den søn, 06 mai 2007 23:24 skrev superman:

> Shalalalala

> Ååååå Vålenga!!

>

> EN gang idag ble denne bra, og det var den gangen vi hoppa hele tida, ikke klappa i det heletatt!

>

> Kan vi ikke bare fortsette med det, og ikke klappe på oslo by så får vi med hele cola istedet for at sangene stopper opp rett etter vi starter å klappe. Ser jo gang på gang at det ikke går.

>

> Sanggruppa, værsåsnill å sett igang noen tiltak for å få folk til å slutte å klappe. Det blir så mye bedre stemning da!

>

> Syns jeg da...

Hva med sånne bannere med to pinner/stenger? Hvis noen av de som står helt nederst på Cola Øvre står med sånne, og viser den med teksten pekende opp mot resten som står på Cola Øvre, hvor det står klart og tydelig at folk skal slutte å klappe, på f.eks. "I Oslo By", så kanskje folk får det med seg da?

Comment

Synes Vestbredden var veldig bra i første omgang, i starten på andre og slutten av andre; men det var et langt midtparti der svært få sang. Det var da Rosenborg overtok spillet og det virker som om mange ikke klarer å støtte gutta hvis de blir pressa litt.
              in Absinthia

Comment

Sitat: Den søn, 06 mai 2007 23:47 skrev Den12Mann:

> Synes trøkke er bra, men så synes jeg folk kan fortsette og synge sellom de ser en bra takling. Hva med og gjøre som meg? Synge i tillegg til å klappe når man ser noe bra

Samme gjør jeg... Stemmen ble etterhvert ganske borte, men sang og skreik med det lille som var igjen...

Det var tidlig fullt i dag, så vi måtte stå langt ut på felt E (Cola). Sto nærme det feltet som var holdt av og ble ganske forvirra av at de sang helt andre sanger og holdt en annen takt enn resten, men jeg prøvde etter beste evne å synge det som flesteparten sang til enhver tid...

Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

Sitat: Den man, 07 mai 2007 01:45 skrev Cyrus:

> Hva med sånne bannere med to pinner/stenger? Hvis noen av de som står helt nederst på Cola Øvre står med sånne, og viser den med teksten pekende opp mot resten som står på Cola Øvre, hvor det står klart og tydelig at folk skal slutte å klappe, på f.eks. "I Oslo By", så kanskje folk får det med seg da?Synes ikke dette forslaget var så dumt. Bedre det enn at folk skal bli sinna, dytte og bli apekatter for å få folk til å slutte å klappe. Jeg klapper selv bare der det "skal" klappes, men det virker som det er en litt misforstått supporterkultur dette med å klappe ihjel alle sanger...

Comment

GK var bra i går!

Omsider!

Espen
                    Ei kasse, er passe!!

Comment

Sitat: Den man, 07 mai 2007 08:20 skrev Esp1:

> GK var bra i går!

> Omsider!

>

> Espen

Som den "unge?"grinebiteren jeg er så vil jeg ikke friskmelde gk helt enda. For all del det var absolutt godkjent i går, særlig i første omgang. Men som Hjesus sier så har vi for lange pauser uten synging i 2.omgang. Uforståelig når vi leder 2-0 mot en av seriefavorittene. Her velger visse folk å klage på spellera (på 2-0 for faen!!&&!!) i stedet for å bruke energien på å støtte laget. En annen grunn til at vi ikke kan friskmeldes er at vi leder matchen hele veien og da er det som kjent lettere å synge.

Dorian Stefan, tross alt rimelig fornøyd med det vokale og guttas innsats på banen.
                      *****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Kan vel ta en Myrekonklusjon på denne her: Vi har mye å gå på og kommer snart i flytsonen

Jossi

Comment

Sitat: Den man, 07 mai 2007 07:50 skrev Vål'enga-tuppa:

> Sitat: Den man, 07 mai 2007 01:45 skrev Cyrus:

>

> > Hva med sånne bannere med to pinner/stenger? Hvis noen av de som står helt nederst på Cola Øvre står med sånne, og viser den med teksten pekende opp mot resten som står på Cola Øvre, hvor det står klart og tydelig at folk skal slutte å klappe, på f.eks. "I Oslo By", så kanskje folk får det med seg da?Synes ikke dette forslaget var så dumt. Bedre det enn at folk skal bli sinna, dytte og bli apekatter for å få folk til å slutte å klappe. Jeg klapper selv bare der det "skal" klappes, men det virker som det er en litt misforstått supporterkultur dette med å klappe ihjel alle sanger...

>

>

Alle tiltak som blir gjort er bedre enn at vi skal stå å rope ut som flere gjorde igår. Folk som ser ut som dem ikke har fått annet enn sitron å spise hele livet som kjefter på alle for at dem klapper nytter ikke.

Får folk en ordentlig beskjed om at det ikke skal klappes så blir det tatt mer seriøst og alle får det med seg.

Jeg syns også vi skal kutte ut å klappe på shalala også. Ikke hoppe annenhver gang og klappe, men bare hoppe. Det skjedde igår en gang og da gikk sangen mye bedre. Det med klappinga fungerer mye bedre når det ikke er så mange, men det skjer hele tida at den blir klappa ihjel som i oslo by, og det er kjipt når sangen lager så bra stemning.
                          IKAROS

Comment

Sitat: Den man, 07 mai 2007 13:17 skrev superman:

>

> Alle tiltak som blir gjort er bedre enn at vi skal stå å rope ut som flere gjorde igår. Folk som ser ut som dem ikke har fått annet enn sitron å spise hele livet som kjefter på alle for at dem klapper nytter ikke.

>

> Får folk en ordentlig beskjed om at det ikke skal klappes så blir det tatt mer seriøst og alle får det med seg.

>

Det var vel meg då. Eg skulle gjerne set ut som om eg berre hadde ete sitron, eg ser vel meir ut som om eg har fått i meg for mykje pølse og øl.

Det var nok frustrasjonen over at det stadig er folk som skal klappa i stykker songane våre som gjorde at eg ropte ut nokre gonger i går. Men klårare beskjed kjem, ver sikker på det!

Comment

Sitat: Den man, 07 mai 2007 13:17 skrev superman:

> Alle tiltak som blir gjort er bedre enn at vi skal stå å rope ut som flere gjorde igår. Folk som ser ut som dem ikke har fått annet enn sitron å spise hele livet som kjefter på alle for at dem klapper nytter ikke.

>

> Får folk en ordentlig beskjed om at det ikke skal klappes så blir det tatt mer seriøst og alle får det med seg.

>

> Jeg syns også vi skal kutte ut å klappe på shalala også. Ikke hoppe annenhver gang og klappe, men bare hoppe. Det skjedde igår en gang og da gikk sangen mye bedre. Det med klappinga fungerer mye bedre når det ikke er så mange, men det skjer hele tida at den blir klappa ihjel som i oslo by, og det er kjipt når sangen lager så bra stemning.

jeg er enig med deg i dette. Er dritlei av å se sure tryner som ser seg rundt, kjefter og skriker. Vi er voksne folk, og ingen liker å bli kjefta på av andre voksne, da blir det lett en utriveldig og trykket stemning. Letter hvis alle får beskjed om at det ikke skal klappes. Feks v flygeblader om dele ut eller at det står på storskjermen før kampem starter el. Det siste var sikkert ett teit forslag, men alt for å ikke krangle på tribunen!

Comment

Working...
                              X