Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tribuneliv | Vålerenga - Rosenborg 06/05

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Tribuneliv | Vålerenga - Rosenborg 06/05

Enig med supermann, la MK få sine to minutter i rampelyset.

Comment

ENIG med supermann!
      KOM IGJEN ENGA

Comment

Jeg er også selvfølgelig helt enig med Superman, siden det var dette jeg poengterte i innlegget mitt over her!
        Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

Sitat: Den tir, 08 mai 2007 13:29 skrev Erlink:

> De fleste barn på den alderen digger å klare noe selv fremfor å bli sydd puter under armene på.

Dette argumentet synes jeg er utrolig teit å komme med i denne sammenhengen. Har da vel ingenting med saken å gjøre... Mine sønner og andre venners barn, synes i allefall det er helt konge at det kun er dem og bredden som skriker til hverandre...

Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

Sitat: Den tir, 08 mai 2007 13:29 skrev Erlink:

> De fleste barn på den alderen digger å klare noe selv fremfor å bli sydd puter under armene på. Miniklanen og VB klarte å starte ropet mens Cola sang en annen sang. Det er m.a.o. ikke avhengig av at vi holder kjeft. Den eneste gjenlevende grunnen til at vi skal holde kjeft blir da at vi skal høre på miniklanen, og det er for meg meningsløst.

>

> Det er en unik mulighet til å skape trøkk fra tre tribuner. La oss benytte den.

Så når du (som voksen) spiller fotball med 6-åringer takler du som om du skal takle en slask på 150 kg? Slik at ungene kan vise at de "klarer noe selv"...? Eller holder du igjen litt slik at de små også skal få ta del?

Dette dreier seg ikke om å sy puter under armene på de små, men å gi de "2 minutes of fame" da de "eier" stadion littegrann. De synes det er stort. Hvis Cola kjører full pine samtidig så blir det ikke så bra.

Ellers i matchen har Mini sin egen greie hvor de plager bortesupporterne med alle de nye ordene de lærer i mini. Så ingen tviler på at de klarer seg selv. Men akkurat når de har den greia med bredden kan de få ha arenaen for seg selv. Det funka kjempebra mot RBK.

Jeg synes faktisk det er en maktdemonstrasjon fra vår side når vi kan "vise fram" mini i et par minutter.

Comment

Sitat: Den tir, 08 mai 2007 11:31 skrev Magnus:

> .klanen.no/sanger/stemningsrapport_fra_vif_rbk

>

>

>

> Hei-hå, hei-hå, vi kjører anal nå!

> (7. mai 2007 10.25)

>

> Og nå kjører endelig Vålerenga-spillerne det også. På banen, etter kamp, men strengt tatt også gjennom kampen.

> http://www.klanen.no/bardisken/hei_h...oerer_anal_naa

Det er ikke noen som har den på film hvor man både ser oss som synger og dem som kjører anal? Litt fett å se den med den stemningen som var samtidig.

Comment

Jeg syns det var tøft med Miniklanen vs Vestbredden på søndag jeg. Hva heter forresten den "skjerfet i været"-låta som ble spilt i slutten av pausa?

Comment

Mitt vålerenga

Comment

Working...
                  X