Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tribuneliv (liv?) Odd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tribuneliv (liv?) Odd

Greit nok at vi møter kjedelige Odd og at det er varmt bla.bla. men dette var magre greier. Snakker nå om Vestbreddens innsats.

Stod en dame ved siden av meg som hadde avlagt taushetsløfte (og kyskhetsløfte??)åpna ikke kjeften en gang. Men hun hadde jo Vålengaeffekter fra topp til tå, manglet vel bare vålengaleggskinn. Vel å bra å vise farger, men det kompenserer ikke for å være mutt hele jævla matchen. Hva faen er det sånne personer tenker på, når de skriver under en sangkontrakt?

Ellers var det mye mumling istedet får å klemme skikkelig til. Skjerpings folkens.

Når det gjelder pipinga på slutten, dette er ikke lov.

Vi har mobba bergensera for dette også er vi ikke det spor bedre sjøl. Jeg var forbanna som faen jeg også, men jeg valgte heller å gå etter matchen uten å sutre som en bortskjemt unge.

Dette håper jeg vi skal sleppe framover. Rett og slett pinlig og mot alt det klanen står for.

Dorian Stefan
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Re: Tribuneliv (liv?) Odd

Sitat: Den man, 11 juni 2007 07:44 skrev Dorian Stefan:

> Når det gjelder pipinga på slutten, dette er ikke lov.

> Vi har mobba bergensera for dette også er vi ikke det spor bedre sjøl. Jeg var forbanna som faen jeg også, men jeg valgte heller å gå etter matchen uten å sutre som en bortskjemt unge.

> Dette håper jeg vi skal sleppe framover. Rett og slett pinlig og mot alt det klanen står for.

>

> Dorian Stefan

Veldig enig i det du sier, MEN det har vært typisk enga denne sessongen å fremstå som ett lag som gir 80%. Ganske sikker på om spillerne hadde "blødd litt for draka" hadde vi hatt minst 5 poeng mer. Etter min mening gir den syngende klanen 110% alltid og frustrasjonen kan raskt renne over! Jeg peip, angrer, men skammer meg ikke.

Comment

Sitat: Den man, 11 juni 2007 09:33 skrev engaSMURF:

> Sitat: Den man, 11 juni 2007 07:44 skrev Dorian Stefan:

>

> > Når det gjelder pipinga på slutten, dette er ikke lov.

> > Vi har mobba bergensera for dette også er vi ikke det spor bedre sjøl. Jeg var forbanna som faen jeg også, men jeg valgte heller å gå etter matchen uten å sutre som en bortskjemt unge.

> > Dette håper jeg vi skal sleppe framover. Rett og slett pinlig og mot alt det klanen står for.

> >

> > Dorian Stefan

>

>

>

> Veldig enig i det du sier, MEN det har vært typisk enga denne sessongen å fremstå som ett lag som gir 80%. Ganske sikker på om spillerne hadde "blødd litt for draka" hadde vi hatt minst 5 poeng mer. Etter min mening gir den syngende klanen 110% alltid og frustrasjonen kan raskt renne over! Jeg peip, angrer, men skammer meg ikke.

>

---

Jeg har forståelse for at det kan "renne over", men det hjelper ikke spellerne å få en pipekonsert. De vet utmerket godt at dette ikke var godt nok. Sier ikke at vi skal stå igjen å ta bølgen for dem. Men tror ikke det kommer noe godt ut av at de skal halshugges etter kampen heller.

Når det gjelder innsatsen til spellerne så er jeg enig med deg, og et "død for enga" rop er absolutt på sin plass. Skremmende hvor dårlig våre sentrale midtbanespillere ikke gadd/orket å komme seg opp i angrep for å støtte opp om spissene, når innleggene kom.

Dorian Stefan, som forventer forbedring av både spellere og ikke minst oss på den lille prærielandsbyen litt uttafor sivilasjonen
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Togstasjon SK

Comment

jeg syns det var mega håpløst å stå å pipe på gutta etter kampen.. sjøl om vi mister 3p på slutt'n så hjelper det ikke gutta på banen at de mest trofaste piper pga av en dårlig kamp.

begynner å lure på om klanens medlemmer veit hvorfor de er på kamp... er meget dypt skuffa over de fleste i cola i går og blei skikkelig provosert av pipinga.. det fikk ett par gutter bak meg erfare...

årets første borteseier kreves på åråsen.. 110% innsats gutta så klarer dere det.. så er det vår oppgave å synge ut dissa bøfla med korps....
          Lillebror
          Året rundt med Vål'enga
          OSLO BAJAS

Comment

Det som er dårlig er at det bare kom 10 000 på kampen...
            IKAROS

Comment

det er flere som ikke synger på langsida.. Men hva var det som egentlig var poenget med de t-skjortene og lappene som ble delt ut? Skal man ikke få lov til å klappe lenger? Er det så farlig at dem som ikke synger er med å klapper, og lager liv på den måten ?? Forstår jo at man ikke skal klappe på alle sangene, men hallo!!
              Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Sitat: Den man, 11 juni 2007 13:36 skrev superman:

> Det som er dårlig er at det bare kom 10 000 på kampen...

Er det rart når vi spiller så dårlig? Ingen som gidder og betale 300kr for det
                Oslobajas

Comment

Sitat: Den man, 11 juni 2007 14:47 skrev haraa1:

> det er flere som ikke synger på langsida.. Men hva var det som egentlig var poenget med de t-skjortene og lappene som ble delt ut? Skal man ikke få lov til å klappe lenger? Er det så farlig at dem som ikke synger er med å klapper, og lager liv på den måten ?? Forstår jo at man ikke skal klappe på alle sangene, men hallo!!

Jo, det er lov til å klappe. Men det skal klappes på de sangene der det skal klappes.

Slik jeg ser det, er hovedproblemet med klapping at tempoet økes nesten umiddelbart. Det gjør det umulig å synge, og

dermed dør sangen ut før vi får noe trøkk på den.

Det merker du veldig godt om du er en av de som synger. Mange klappere har tydeligvis ikke forstått dette.

Tempoøkningen som følge av klapping er dermed ganske ødeleggende for mange sanger.

Noen sanger i Cola har de siste kampene vært sunget i litt for lavt tempo, nettopp for å tvinge klapperne til å holde opp.

Comment

Sitat: Den man, 11 juni 2007 14:55 skrev cossie3:

> Sitat: Den man, 11 juni 2007 13:36 skrev superman:

>

> > Det som er dårlig er at det bare kom 10 000 på kampen...

>

>

> Er det rart når vi spiller så dårlig? Ingen som gidder og betale 300kr for det

150 på cola
                    Ann-Mari

ære være vålerenga

Comment

Sitat: Den man, 11 juni 2007 15:07 skrev Raniets:

> Sitat: Den man, 11 juni 2007 14:47 skrev haraa1:

>

> > det er flere som ikke synger på langsida.. Men hva var det som egentlig var poenget med de t-skjortene og lappene som ble delt ut? Skal man ikke få lov til å klappe lenger? Er det så farlig at dem som ikke synger er med å klapper, og lager liv på den måten ?? Forstår jo at man ikke skal klappe på alle sangene, men hallo!!

>

> Jo, det er lov til å klappe. Men det skal klappes på de sangene der det skal klappes.

> Slik jeg ser det, er hovedproblemet med klapping at tempoet økes nesten umiddelbart. Det gjør det umulig å synge, og

> dermed dør sangen ut før vi får noe trøkk på den.

> Det merker du veldig godt om du er en av de som synger. Mange klappere har tydeligvis ikke forstått dette.

> Tempoøkningen som følge av klapping er dermed ganske ødeleggende for mange sanger.

>

> Noen sanger i Cola har de siste kampene vært sunget i litt for lavt tempo, nettopp for å tvinge klapperne til å holde opp.

Jeg synger meg hes nesten hver kamp, men jeg skal nok si det at jeg er ikke like ivrig heeele tiden. Står på rad 2 på langsida og det er ikke alltid like lett å høre hva det fantastiske sangfeltet starter med hele tiden.

Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Ofte sitter det folk i utkanten av tribunene og snakker med hverandre og klapper uten egentlig å følge med på sangen. Dette fører til at tempoet øker og øker. Dette har vært ett stort problem og har vært diskutert i det vide å det brede...

Mange har spurt etter tiltak
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den man, 11 juni 2007 15:50 skrev haraa1:

> Jeg synger meg hes nesten hver kamp, men jeg skal nok si det at jeg er ikke like ivrig heeele tiden. Står på rad 2 på langsida og det er ikke alltid like lett å høre hva det fantastiske sangfeltet starter med hele tiden.

Hvilket felt står du på? Hvis du står på rad to, langt ut på sidene skjønner jeg godt at du ikke hører sangfeltet.

En annen ting med sangfeltet (på vestbredden) er at (som trådstarter skriver) det er altfor mange som står på sangfeltet som ikke synger.

Det burde være unødvendig å minne folk på det, men det må man altså. Står man på syngefeltet er man med og synger. Like enkelt som 2+2.

Comment

Tankeløst og flaut at folk begynner å pipe når kampen er slutt. Noen av gutta kommer bort å klapper og takker for støtten, så er det noen bønder som begynner å pipe. Alle var sinte og skuffa etter 'tapet' i går, men å pipe på egne spillere etter kamp gjør det bare verre.
                            KOM IGJEN ENGA

Comment

Virker som det er bredden som har et alvorlig problem med folk som ikke synger, på cola syntes jeg dette fungerer bra, selv om jeg muligens er en smule partisk.

Blei skuffa over pipinga sjæl, men dette er ikke representativt for dem som stod i cola. At folk reagerer og blir forbanna har jeg full forståelse for, men trodde folk holdt seg for gode for pipinga.

Comment

Working...
                              X