Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Åråsen på søndag!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Åråsen på søndag!!

1750 billetter?

1750 stående syngende engasjerte klansmedlemer?

På kanarifeltet er dem ca 2500, pluss dem satser på 900 på ett annet felt som ikke er fult så bra som det normale feltet på langsiden. Men det sier seg selv vi er nødt å yte maks for å ta dem.

Vi klarte det greit ifjor, og folk som satt på nøytral tribune og så kampen på tv sa vi til tider kjørte over dem på tribunen.

Men "til tider" er vel egentlig ikke bra nok?!

Så om ALLE bidrar, litt mer enn ifjor så blir dette bra. Hørte en del etter kampen ifjor fra dem som hadde stått ut mot sidene at det ikke var så bra stemning der?

Isåfall er det vel bare å trekke bedre sammen for å få dem med!

Hvis det er problemer med at lyden sprer seg for treigt eller hva som helst så klarer vi lett å stå tre pers per andre sete, så vil vi samles mer og stemninga blir BRA.

Håper alle bidrar med stemmen og hopper litt om dem orker, så er det vel lov å ha med ett flagg eller tre som brukes utenom akkuratt når spillerne kommer på banen så det SYNS at vi er der, ikke bare høres.

Gleder meg til kampen, og høre "Rune Rune Lange - å-åååå" i ett kvarter etter kampslutt
    IKAROS

Re: Åråsen på søndag!!

Er kanonklar til match! Denne matchen var den første jeg sjekka når skulle spilles da terminlista kom, kan ikke vente til søndag! Håper for guds skyld de som drar åpner kjeften og synger som de aldri har gjort før HATER HATER HATER KANARI! Vi skal pisse på wannabe italienerne

Comment

Sitat: Den ons, 13 juni 2007 18:04 skrev Enga19:

> Er kanonklar til match! Denne matchen var den første jeg sjekka når skulle spilles da terminlista kom, kan ikke vente til søndag! Håper for guds skyld de som drar åpner kjeften og synger som de aldri har gjort før HATER HATER HATER KANARI! Vi skal pisse på wannabe italienerne

Trodde det var wannabe bajen

Comment

vi begynnte og synge den i 95 tror jeg og egentlig er det lillestrøm ned i første ha det ha det ha det kanaris,men enig at det blir litt dumt og synge iår,dessverre

Comment

jeg sier bare:

jeg forlanger at alle synger nå. det har vært dåelig stemmning siste kampene. la oss vise dem nå
          Ann-Mari

ære være vålerenga

Comment

Vi taper på banen, men knuser på tribuneliv
            Oslobajas

Comment

Synd det ikke gir poeng, da...

Comment

Sitat: Den tor, 14 juni 2007 00:36 skrev tigerjenta:

> jeg sier bare:

> jeg forlanger at alle synger nå. det har vært dåelig stemmning siste kampene. la oss vise dem nå

En dårlig kamp på tribuna. Anyway, For håpe kfl fortsetter den stemninga dem har hatt i år. Kankje vi bare hører tromma til søndan? Da gjelder det bare og synge ut tromma

Comment

Får håpe folk møter opp tidlig så vi kan starte å synge i god tid før kampen da!
                  IKAROS

Comment

Kjøre Øl og vold hvertfall 20 minutter!

Om vi holder ut så lenge uten stans, blir det nok ganske lite selvtillit igjen i fugla
                    Fuglehjerne:

Dama: "Hvorfor kanarifuglene? Hva har det med Lillestrøm å gjøre?"

Fuglefaen: "Du veit, Gran Canaria. Har du noen gang vært der? Kanarifugler!"

Dama: "Men hva faen har det med LSK å gjøre? Er du dum eller bare kødder du nå?"

Fuglefaen: "Det er jo kanarifugler der ikkesant! Gran Canaria, kanarifugler, Lillestrøm. Det er jo logisk!"

...utrolig...

Comment

De kommer til å overdøve oss med trommene sine...

Comment

jeg forlanger 100% synging fra alle på kampen. sånn som vi har vært i det siste er ikke aketabelt.
                        Ann-Mari

ære være vålerenga

Comment

Sitat: Den tor, 14 juni 2007 15:45 skrev tigerjenta:

> jeg forlanger 100% synging fra alle på kampen. sånn som vi har vært i det siste er ikke aketabelt.

Og du er sjef eller?...

Comment

Sitat: Den tor, 14 juni 2007 16:11 skrev sidekick:

> Sitat: Den tor, 14 juni 2007 15:45 skrev tigerjenta:

>

> > jeg forlanger 100% synging fra alle på kampen. sånn som vi har vært i det siste er ikke aketabelt.

>

> Og du er sjef eller?...

nei. men stemmningen på de siste kampene har ikke vært på topp. da må noen her ta annsvar.

Ann-Mari

ære være vålerenga

Comment

Sitat: Den tor, 14 juni 2007 16:14 skrev tigerjenta:

> Sitat: Den tor, 14 juni 2007 16:11 skrev sidekick:

>

> > Sitat: Den tor, 14 juni 2007 15:45 skrev tigerjenta:

> >

> > > jeg forlanger 100% synging fra alle på kampen. sånn som vi har vært i det siste er ikke aketabelt.

> >

> > Og du er sjef eller?...

>

> nei. men stemmningen på de siste kampene har ikke vært på topp. da må noen her ta annsvar.

>

og hva har du tenkt å gjøre? sitte å skrive på forumet hele dagen?

Comment

Working...
                              X