Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningsrapport mot liin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningsrapport mot liin

Kunne godt skrevet en lang avhandling om hvor dritt det var men skal kortfatte meg. Sangkontrakten kan vi nå er like effektiv som spissene til Vålenga. Den er verdt like mye som et trilleborr med Zloty til Milla. Når folk ikke klarer å gire seg opp mot en av de to viktigste motstanderene i året, er det noe alvorlig fatt. Vi fortjente skryt mot spedaLSK da vi viste hva som bor i oss. Jeg hadde håpet vi hadde våknet, men nei dette var trist. Når en kjerring setter seg ned midt inni den puncheste gjengen mot Liin så vet du kjemper en kamp du er nødt til å tape. "Syng med hvis du har sangkontrakt" ble sunget på bredden og folk var ikke flaue en gang...

Siste året mitt ihvertfall på bredden..Alt for mye daukjøtt. Folk som har med seg dama si midt i feltet, det kan aldri funke, sånn er det bare. Mye syklubbkjerringer (og menn), mye gamlinger som har sett sine beste år, men tviholder på at de synger (mumling er ikke å synge). Legger til de damer som er dedikerte og støtter Vålenga skikkelig, denne er ikke rettet til dere.

Skulle egentlig være kortfattet jeg..hmm..

PS

Syns cola gjorde en grei innsats..Men tror de hadde mer å gå på de og.

Dorian Stefan
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Re: Stemningsrapport mot liin

Jeg er så enig. Jeg føler faen meg det er bedre stemning på borte kamper da det bare er de hard core fansen som drar dit. Var så mye kulere på Åråsen. Vi burde få samla alle hard core fansen på ett felt som kunne syngi som bare faen som på Åråsen. Hadde blitt en enorm stemning.

Comment

Sjukt bra stemning i cola i starten av første omgang, men det dabbet av etterhvert som tida gikk og måla uteble.

PS: Honnør til Enga Tifo! Tifoen i dag var ikke annet enn imponerende!

Comment

Sitat: Den tor, 21 juni 2007 02:26 skrev Plaum:

> Sjukt bra stemning i cola i starten av første omgang, men det dabbet av etterhvert som tida gikk og måla uteble.

>

Skulle ønske noen av dere tok en time out og så hvordan resten av tribunen er. For selv om midtfeltet på Cola ofte synger bra og er aktive, så er 75% av tribunen for øvrig ganske tamme.

For oss lengst bort fra bredden hører vi knapt Cola. Vi hører i hvert fall ikke bredden før sangene kryper seg inn mot oss. Da får vi ofte vært med på den siste setninga før sangen er over. Spesielt på kamper hvor bortefansen synger er det vanskelig for oss der borte å være med.

Det er 150 meter fra helt til venstre på VB og helt opp i hjørnet på Cola. Er ikke rart vi ikke blir samstemte.

Comment

Jeg synes det var bra stemning jeg, men det har kanskje noe med å gjøre at jeg står midt på Cola og ikke hører om det er stille på Bredden og ellers rundt meg.

Comment

Inntrykket er at bredden er DØD! Det er så mye kokos der og stadig flere av de punche flytter over til cola. Flytte de på Gamle Konge til F/G i cola så har vi et skikkelig sangsentrum!

Var forøvrig også skuffende stemning i Cola i går, spesielt i 2. omgang var det labert. Etter det vi presterte på Åråsen er det uforståelig, det var atpåtil et jævla byderby!
            Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Sto på cola nedre i går og der var det veldig bra liv, mange som sto og sang.

Comment

Sitat: Den tor, 21 juni 2007 15:08 skrev Snipper:

> Sto på cola nedre i går og der var det veldig bra liv, mange som sto og sang.

Så det. sto på H og var imponert når jeg så ned på folket som sto og klappa og sang. så ikke en eneste nedenfor h som ikke sang. Rundt meg var det bra nesten hele kampen. Siste 30 var det litt dårlig steming. sanga stoppa så fort opp. Jeg er stolt av cola, det er få turister men mener det trengs litt småjusteringer til. Få alle til og synge 4 ganger på samme sang. hører det fra f/g at dere gjør det, men det er så mange som stopper opp, jeg prøver og ta ansvar på h med og repetere 4 ganger men det kommer seg nok. Det er jo mange som synger på vb men kunne det gått an og samle sammen de syngende? Hadde vært konge

Comment

"Flytte de på Gamle Konge til F/G i cola så har vi et skikkelig sangsentrum..... "

Trodde dere ville ha stemning i cola jeg. Grunnen til at det tidvis er helt dødt på bredden er jo fordi de som har skrevet sang-kontrakt og oppholder seg på gamle konge, ikke synger.... Hvis alle der oppe hadde gjort det dem har signert på at de skal gjøre under kampene, så ville stemningen vært en helt annen. Veldig mange over store deler av Vestbredden synger som bare det når det blir startet opp sanger, men når det ofte uteblir er det vanskelig å få med alle dessverre.

all ære til den gjengen som står på gamle konge og prøver å dra i gang. Vi hører dere hver gang fra vår plass på bredden, bare så synd store deler av gamle konge tydeligvis ikke vil være med på å dra sangene sammen med dere.....

Var det egentlig noen kriterier for å få plass på gamle konge denne sesongen, eller var det bare for hvem som helst å lukke øya og skrive under på et papir uten å lese innholdet???
                  Lars

- Il Bimbo d`oro

Comment

Er ikke bare bare å synge på bredden når det går en sang borte mot cola en på midten og en lengre bort mot vg...

Comment

De som står på bredden, men som ville passet inn i cola kommer nok av seg selv. Vi sto på bredden ifjor, felt H - som skulle være sangfelt?! Der var det alt for tamt. Vi sang ikke så mye som i år, men det er pga folk rundt oss ikke gadd å bli med der. Derfor flytta vi til cola hvor det er mye bedre. Folk som VIL synge ser hvordan det er i cola og vil etterhvert komme over tror jeg... Så blir det bare dem som halvveis vil igjen på bredden.
                      IKAROS

Comment

STO ( ) på cola nedre, og for meg hørtes det ut som det var god stemning mot lyn. på en del sanger i 1 omgang var det veldig god stemning.

sier som grindheim - Folk bydde opp til dans, men det var to lag som ikke kunne danse

Comment

Synes første omg. mot Lyn var bra. jeg mistet stemmen et par ganger, så andre omg. ble tynn fra min side. Synes vi hadde bra variasjon mot preben, til og med forskjellige Lyn sanger. "Best i by´n, hater lyn", "Ratatatata", "Da vår forening kom til verden", til og med "Engel med vinger" ble sunget noen ganger. + mange andre sanger sef. Men et rop jeg savnet var 3 X Lynhat... ?

Jeg gir Gaza godkjent til å være Lynkamp... Nå skal jeg hjem og sove litt, også er det Ålesund neste.. Hohaa, Vålenga...

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Neste cup kamp kommer jo bare de ivrigste. Kan vi ikke bare ta å samle hele klanen under ett tak?

Comment

Sitat: Den fre, 22 juni 2007 14:08 skrev Den12Mann:

> Neste cup kamp kommer jo bare de ivrigste. Kan vi ikke bare ta å samle hele klanen under ett tak?

Det kom info nå at kun Cola og Hafslund nedre åpnes mot Mo.
                              Beaker

Comment

Working...
                              X