Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningsrapport mot liin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Stemningsrapport mot liin

jeg står i cola f/G.. DETTE VAR DEN BESTE STEMININGA I ÅR..

Bredden må skjerpe seg..

Comment

kan vi droppe vb mot cola diskusjonen,folk får velge,mange på vb vil ikke flytte og cola flytter ikke,så får folk finne sin plass utfra hva man liker,cola synger mer og har et mer sør europeisk preg,vb synger de gode gamle sangene,så får folk finne ut hvor de hører hjemme.

Comment

kunne ikke vært mer enig.. Har flyttet opp på konge i år, men det hjalp ikke stort.. enkelte øyeblikk er det håp.. men det blir revet bort like sikkert som at spissene våre ikke scorer alene med keeper.

Føler også at de som står midt på bredden utenom konge, liksom ikke er mulig å få med, om ikke laget presterer, og scorer leder. Men det for f nå vi SKAL støtte laget.. I medgang flyter jo det meste uansett... Nei.. Desverre tror jeg det er siste sesong på bredden for undertegnede. Gamle konge gjør meg ikke mindre frustrert enn min gamle plass på bredden...

Kan ett tiltak være å stille oss sammen på konge vi som synger der? Det er jo tydelig hvem som er litt punche der og? Fri seter, så det er bare for oss å møte tidlig å stå sammen? Endre mønster litt i forhold til "gamle vante" seter.... Må jo prøve noe ut dette året og.. tross alt lenge igjen til jeg får plassert kroppen i cola...

Snufs, Hilsen sangstemt, men ikke samstemt klansmann..

Comment

Sitat: Den fre, 22 juni 2007 14:56 skrev wrangler:

> jeg står i cola f/G.. DETTE VAR DEN BESTE STEMININGA I ÅR..

> Bredden må skjerpe seg..

Dere er så dårlige. Dere synger ikke nok! Dere er ditt og dere er datt! Nå er jeg dritt lei av alle de meldingene fra folk som mener at de har oversikten over alt som skjer på alle steder av stadioen.

Som de fleste andre har du kontroll på situasjonen og stemning akkurat der du selv står, og har liten ide om hva som skjer andre steder.

Jeg står midt på bredden (Felt G) og jeg hører ikke hva som skjer noe annet sted enn der + de gangene de er trøkk i midten av Cola oppe og vi selv ikke synger. Jeg hører ikke hva som skjer ellers i Cola og tillater meg derfor heller ikke å snakke om dette i negative vendinger.

På midtfeltene på Bredden går det faktisk jamt og det var overhode ingenting å skamme seg over det som ble presentert på onsdag.

MEN, og det er jo alltid et MEN...

Det er lov å høre etter om noen har startet en sang før man setter i gang sitt eget sololøp. Det har vært nok diskusjoner og skriverier om dette til at folk nå bør vite at Bredden fungerer best om man får lov til å starte sangene på midten. Det er altfor mange som tror de er kule ved å starte sanger uten å ha noen som helst ide om hva som skjer bare noen få meter unna. Da får vi situasjoner som vi hadde flere av på onsdag: Noen må gi seg. Og det vanligste er at de på siden som har hengt seg på må vike, og det skaper frustrasjon. Dette er også med på å gi følelsen av at man ikke hører hvilken sang som går. Så PLIIIS slutt med dette!

ArneB - SangØRN
          ArneB -

Comment

Sitat: Den fre, 22 juni 2007 13:16 skrev vif_supporter:

> Synes første omg. mot Lyn var bra. jeg mistet stemmen et par ganger, så andre omg. ble tynn fra min side. Synes vi hadde bra variasjon mot preben, til og med forskjellige Lyn sanger. "Best i by´n, hater lyn", "Ratatatata", "Da vår forening kom til verden", til og med "Engel med vinger" ble sunget noen ganger. + mange andre sanger sef. Men et rop jeg savnet var 3 X Lynhat... ?

>

> Jeg gir Gaza godkjent til å være Lynkamp... Nå skal jeg hjem og sove litt, også er det Ålesund neste.. Hohaa, Vålenga...

>

>

------------

3 X Lynhat ble sunget på F\G feltet på cola....

var riktignok bare noen få som sang, men den ble sunget

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Sitat: Den fre, 22 juni 2007 08:25 skrev superman:

> De som står på bredden, men som ville passet inn i cola kommer nok av seg selv. Vi sto på bredden ifjor, felt H - som skulle være sangfelt?! Der var det alt for tamt. Vi sang ikke så mye som i år, men det er pga folk rundt oss ikke gadd å bli med der. Derfor flytta vi til cola hvor det er mye bedre. Folk som VIL synge ser hvordan det er i cola og vil etterhvert komme over tror jeg... Så blir det bare dem som halvveis vil igjen på bredden.

Problemet er at F/G I cola er helt full. Så med mindre folk ikke vil fornye sesongkortet erdet ikke mange som får plass der.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, bredden er jo ganske lang, og jeg synes det bør være minst 3 forsangere som f.eks står emd walkie takie for å få igang hele på engang. Det er litt kanaris, men trur det vil funke fett.
              Oslobajas

Comment

eller ha forsanger grupper på ca 20 bra folk som står med ca 10 meters mellomrom i bredden,da hadde man klart og bringe sangen videre ut på sidene

Comment

Working...
                X