Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

anng.ullevål''

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anng.ullevål''

når det gjelder cola og vb, går det ikke ann at cola starter sanger før og i første om gang, vb i pause og annen omgang eller

omvendt. er lite motiverende når det synges flere sanger samtidig,er ikke så rart folk heller snakker i tlf osv.

Re: anng.ullevål''

ja, hater at folk skal starte sanger på bredden/Cola når man har allerede starta en sang på bredden/cola..Hvertfall i kampen mot viking så starta cola en sang når bredden hadde allerede startet en sang, dette er et stort problem i mine øyne..

Men hvis vi synger på samme sanger så blir det oftest høyere trøkk!

men i kampen mot viking så var det ikke så mange som sang heller...med unntak av f/g som synger egentlig hele tia

Comment

Sitat: Den tir, 03 juli 2007 17:20 skrev engas tolvte mann:

> ja, hater at folk skal starte sanger på bredden/Cola når man har allerede starta en sang på bredden/cola..Hvertfall i kampen mot viking så starta cola en sang når bredden hadde allerede startet en sang, dette er et stort problem i mine øyne..

Må si at jeg ikke synes det er noe stort problem. Er da bra stemning hvis det går flere sanger samtidig? Det skjer vel heller ikke hele tiden, men noen ganger per kamp, og da synes jeg det er helt ok. Skjønner at det er litt vanskelig for dem som står på VB nærmest Gaza, men de får bare henge seg på der det passer best.

Dessuten vil det være vanskelig å forhindre at 2 sanger startes samtidig fordi det noen ganger er vanskelig å høre sanger på den andre tribunen, spesielt i startfasen av en sang. Også klarer vi stort sett ikke å holde samme tempo på Gaza og VB når vi prøver å synge samme sang.

Beaker

Comment

Det store problemet mener jeg er at folk ikke gidde rå synge i det hele tatt. Dette gjelder særlig sidene på Bredden. Det er vanskelig for Bredden å kaste seg på en sang fra Cola siden det er "Gamle Konge" feltet (høyt opp på midten av Bredden) som blir nødt til å starte å videreføre sangen. Det er som regel bare de 3-4 midterste feltene av Bredden som gidder å kaste seg på sangen også.

Ved å få hele Bredden til å væøre mer aktiv så kan sangene fra Cola smitte via felt A/B/C på Bredden, og videre den veien. Da vil det være lettere å få det mer samstemt også, siden lyden ikke vil henge så langt etter.
        There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Sitat: Den tir, 03 juli 2007 22:12 skrev lasse1910:

> Det store problemet mener jeg er at folk ikke gidde rå synge i det hele tatt. Dette gjelder særlig sidene på Bredden. Det er vanskelig for Bredden å kaste seg på en sang fra Cola siden det er "Gamle Konge" feltet (høyt opp på midten av Bredden) som blir nødt til å starte å videreføre sangen. Det er som regel bare de 3-4 midterste feltene av Bredden som gidder å kaste seg på sangen også.

>

> Ved å få hele Bredden til å væøre mer aktiv så kan sangene fra Cola smitte via felt A/B/C på Bredden, og videre den veien. Da vil det være lettere å få det mer samstemt også, siden lyden ikke vil henge så langt etter.

Men dere på bredden er ganske grinete. Sutrer i flere minutter på dommern mens cola sier bare ey! Så fortsetter vi og synge

Comment

Det er et godt poeng. De på midten griner en del på dommern, men de synger også. De på kantene griner på dommern, spillerne og over at kaffen blir varm mens de klager.

Det finnes såklart unntak, men generalisering er en fin ting.
            There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

men ingen som kan si at det var spesielt bra stemning på viking kampen, da var det ikke så mange som sang av de som var der heller. Det er mange som synger men også mange som hvisker eller mimer...kall det hva dere vil!Men det er ikke synging!

Comment

Jeg må si jeg var inponert over Cola mot Viking. Men det eneste jeg syns er dumt er at man synger samme sangen for lenge av gangen.

Comment

Sitat: Den tor, 05 juli 2007 02:53 skrev Nico 8:

> Jeg må si jeg var inponert over Cola mot Viking.

Da må du ha stått midt i sangfeltet for rundt dere var det temmelig døllt.

Comment

Sitat: Den tor, 05 juli 2007 15:01 skrev FrankO:

> Sitat: Den tor, 05 juli 2007 02:53 skrev Nico 8:

> > Jeg må si jeg var inponert over Cola mot Viking.

>

>

> Da må du ha stått midt i sangfeltet for rundt dere var det temmelig døllt.

Jeg står ikke i cola, med på bredden Men når Viking scoret ledermålet hørte jeg at Cola sang nesten hele tiden. Og det syns jeg er bra. Støtte i den motgangen klubben har nå mener jeg er det som er spesielt med Klanen. Og det er dumt at det bare er Gaza som klarer det, håper Bredden kan følge etter der. Men jeg mener at de i Cola synger samme sangen altfor lenge. Blir kjedelig etterhvert. Men håper at når vi får vår egen stadion står alle sammen samlet på ett felt, for da kan det bli ett enormt trykk og en syk stemning tror jeg da

Comment

Working...
                    X