Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Når det er få på tribunen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Når det er få på tribunen

Sitat: Den ons, 18 juli 2007 07:45 skrev Hjesus:

> Sitat: Den ons, 18 juli 2007 01:09 skrev superman:

>

>

> > Ifjord

>

> Hvilken fjord er det? Er det en ukjent tarm av Oslofjorden kanskje?

>

>

Skulle tro du skjønte hva jeg mente uansett....
    IKAROS

Comment

Det beste for stemninga er å få på plass en ny arena fort som faen og stappe alle inn på EN tribune! Først da kan stemningen bli så god som mulig på hjemmematcha til Enga. Skaff noe ala den nye "Store Stå" på Bislett, bratt tribune med lavt tak. Da presses lyden nedover, folk ser bra og det blir en helvetes stemning. Selv så glissent det var på RL matchene ble det jo sinnsykt bra.

Ullevaal er bare laget for å drepe stemninga. Der får man ikke ut fullt potensiale uansett. Med to sangtribuner får man aldri samkjørt.

Men er enig. På "tomme" matcher er det et supert forslag å trekke alle så nærme midtfeltene som mulig. Både i Cola og på Bredden.
      There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

På kampen mot brann ba jo speakern folk om å trekke mot midten, selv om det var ganske fullt. Bra tiltak, følte at cola hadde bra trøkk fra der jeg står (felt H). Står jo nærmere bortesupporterene, allikevell hørte jeg fint lite til Brann

Comment

Kan ikke "O'Store Sang Gruppe" lage lapper der det står: "Når kampen STARTER, trekk mot midten. Og syng deg hes for enga"

Knall å prøve det på en kamp der det ikke lunkter stinn brakke, f.eks. hjemme mot Ekranas!

Comment

Working...
          X