Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tifo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tifo

Noen som så tifoen mot ski klubben liin? var selv ikke på kampen siden jeg MÅTTE trene

Re: Tifo

Ligger bilder på www.iersjef.com

Comment

Helt ærlig så ble jeg litt skuffet over tifoen mot lyn. Er vel ikke akkurat årets tifo som var der. Hadde blitt mye bedre med storflagg, konfetti og kasteruller.

Liiiiiiiiiiin sin var nærmest en kopi av hva vi har hatt i tidligere derbyer, syntes at den var litt kjedelig også
      You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 14:35 skrev KampenUltras:

> Helt ærlig så ble jeg litt skuffet over tifoen mot lyn. Er vel ikke akkurat årets tifo som var der. Hadde blitt mye bedre med storflagg, konfetti og kasteruller.

Helt enig, hadde vart veldig kult med kaostifo.

Comment

Fikk grøsninger av TIFO'en igår, jeg. Synes det var helt rått og se over til VG-svingen når det var så mange flagg. Helt rått etter min mening.

Personlig flagga jeg meg støl i muskelen.

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 14:57 skrev Vål'enga:

> Fikk grøsninger av TIFO'en igår, jeg. Synes det var helt rått og se over til VG-svingen når det var så mange flagg. Helt rått etter min mening.

>

> Personlig flagga jeg meg støl i muskelen.

Tifoen var ikke dårlig, men engatifo har hatt utrolig mye bedre tifoer mot skiklubben

Comment

Men dei siste gongane har vi fått høyra at vi har gjort for like ting i bortekampane mot Lyn...

Eg tykte det var fint å gjera noko heilt annleis. Men det hadde vore feitt med konfetti eller kasterullar. Ullevlå stadion er ikkje så glade i det, då...

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 15:02 skrev Magnus:

> Men dei siste gongane har vi fått høyra at vi har gjort for like ting i bortekampane mot Lyn...

>

> Eg tykte det var fint å gjera noko heilt annleis. Men det hadde vore feitt med konfetti eller kasterullar. Ullevlå stadion er ikkje så glade i det, då...

nå er ikke jeg så veldig glad i ullevål stadion. Kan vel ikke la ullevål bestemme hva slags tifoer vi kan ha. Hva tror du fks fansen i Italia hadde sagt til det?

Husker at klanen hadde 5500 kasteruller mot Chelsea, det var utrolig kult og se på.

Det hadde vært helt rått sammen med flaggene mot lyn

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 15:06 skrev KampenUltras:

> Husker at klanen hadde 5500 kasteruller mot Chelsea, det var utrolig kult og se på.

> Det hadde vært helt rått sammen med flaggene mot lyn

-------------

F.eks. at man i nedre del hadde flagg og i øvre del hadde kasteruller!

Det hadde vært overlegent!

Comment

Det er klårt, vi skal ikkje la oss styra av Ullevål stadion. Men hadde vi ikkje kasterullar mot Lyn sist gong også?

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 15:11 skrev Magnus:

> Det er klårt, vi skal ikkje la oss styra av Ullevål stadion. Men hadde vi ikkje kasterullar mot Lyn sist gong også?

Men da hadde vi ikke flagg? Noen konfettikanoner hadde også vært helt knall i går. Storflaggene også, men da PÅ tribunen og ikke foran tribunen

Comment

Storflagg hadde vi jo på tribunen i går.

Comment

Synes det så utrolig fett ut når de store flaggene, med den samme stripa, ble dratt opp etterhvert og vaiet rolig innimellom resten av flaggene. Eneste som mangla var å blande inn litt kaos, røyk osv, men skjønner at Tifogruppa ikke vil ha bøter. Synes det var et bra arrangement igår, bra med noe nytt.

Jeg kjenner en fra Hammarby. Han er dypt imponert over alle koreografiene våre, men alltid så går det igjen at tribunen ser så "dau" ut. Idag var ikke det tilfellet, tvert imot, men håper på flere kaostifoer denne sesongen.

Stå på EngaTifo

Comment

Uansett om man likte flaggene eller ikke; Vi holdt dem hvertfall riktig vei
                            Ære være!

Comment

Hei, i går, etter 8 år mistet jeg elite serie jomfrulighet. Jeg hadde hørt så mye om Klanen at til slutt måtte jeg ta en tur på Ullevål og ?spionere? litt.

Jeg synes det var bra at det ble sunget i hele kampen, med noe ganske bra høydepunkter, særlig når det var medspill mellom de to svingene.

Fint også med flagging (morsomt den lille lappen med beskrivelse av den ?rolig 8tall?greia .

Det som jeg ble litt misfornøyd var repertoar av sanger: jeg synes det var alt for mange gjentakelser og jeg hadde likt det bedre om noe mer ?aggressivt?. Men selvfølgelig må jeg også regne med at jeg er ikke følelsemessig involvert, og når adrenalinet renner i kroppen alt får en annerledes nyanse.

Men bare stå på, og??ikke la Ullevål styre hvordan man skal lage scenografien, og var forberedt: PAY-TV er en stor fare, DE KOMMER TIL Å STYRE, på mange andre måte!

Sitat: Den tir, 18 april 2006 15:06 skrev KampenUltras:

> Sitat: Den tir, 18 april 2006 15:02 skrev Magnus:

>

> > Men dei siste gongane har vi fått høyra at vi har gjort for like ting i bortekampane mot Lyn...

> >

> > Eg tykte det var fint å gjera noko heilt annleis. Men det hadde vore feitt med konfetti eller kasterullar. Ullevlå stadion er ikkje så glade i det, då...

>

> nå er ikke jeg så veldig glad i ullevål stadion. Kan vel ikke la ullevål bestemme hva slags tifoer vi kan ha. Hva tror du fks fansen i Italia hadde sagt til det?

> Husker at klanen hadde 5500 kasteruller mot Chelsea, det var utrolig kult og se på.

> Det hadde vært helt rått sammen med flaggene mot lyn

farebbero tutti silenzio

Comment

Working...
                              X