Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd - Vålenga - Start

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd - Vålenga - Start

Bra stemning idag. Til tider BRA lydnivå!!

Den nye sangen vår ble vel ikke helt så bra som folk hadde trodd/håpet på, men gi den en kamp eller to til så blir det nok bra! Tok aldri helt av, sånn som hvertfall jeg hadde forestilt meg. Dette skyldes vel at en del ikke alltid synger med på nye sanger i starten. Håper vi fortsetter å bruke denne hvertfall!

IKAROS

Re: Stemningstråd - Vålenga - Start

hørte ikke noen ny sang i dag jeg
    enga for alltid.

olenga.

Comment

Jeg lurer på en ting. Er Felt E, øvre cola forbeholdt sesongkortinnhavere? I dag kom jeg litt seinere enn jeg pleier grunnet jobb. Dermed havnet jeg langt mot felt D. Greit nok. Det som ikke er greit er når flere fjortisgrupper står langt mot f/g feltet. Fjortiser med maling i trynet, som ikke kan en sang og helt tydelig er på sin første kamp. Det er veldig vanskelig å spre sangene hvis et belte av ikke-syngende tilskuere står opp mot f/g. Veldig frustrerende!

Comment

Sitat: Den søn, 02 september 2007 22:03 skrev olenga:

> hørte ikke noen ny sang i dag jeg

kanskje fordi den var så jævlig lav! Den var 10 ganger værre en når vi skulle starte oslo by sangen for første gang! ihvertfall dæfra jeg sto

Comment

Sitat: Den søn, 02 september 2007 22:22 skrev Den12Mann:

> Sitat: Den søn, 02 september 2007 22:03 skrev olenga:

>

> > hørte ikke noen ny sang i dag jeg

>

> kanskje fordi den var så jævlig lav! Den var 10 ganger værre en når vi skulle starte oslo by sangen for første gang! ihvertfall dæfra jeg sto

Var helt grei midt på f/g, men blir nok mye bedre.
          IKAROS

Comment

Sitat: Den søn, 02 september 2007 22:22 skrev sonicdeathmonkeys:

> Jeg lurer på en ting. Er Felt E, øvre cola forbeholdt sesongkortinnhavere? I dag kom jeg litt seinere enn jeg pleier grunnet jobb. Dermed havnet jeg langt mot felt D. Greit nok. Det som ikke er greit er når flere fjortisgrupper står langt mot f/g feltet. Fjortiser med maling i trynet, som ikke kan en sang og helt tydelig er på sin første kamp. Det er veldig vanskelig å spre sangene hvis et belte av ikke-syngende tilskuere står opp mot f/g. Veldig frustrerende!

Helt enig!! Dette har jeg sett flere ganger, og er utrolig irriterende! selv sitter jeg på H, men ser mange som sniker seg inn på f/g, som åpenbart ikke sitter der. Det skjer ikke at en fjortisgjeng på 10 alle har sesongkort der inne..! Dilemma - skal man si ifra til vakta, eller ikke..????

Comment

Jeg sitter selv på h-feltet og merker også dette...

Det er bra at det står KOT vakter mellom g og h, men ved i-feltet er det ingen som står, så det er opptil flere som sniker seg gjennom feltet og setter seg på h eller g... Dette blir for dumt!

Når man har kjøpt sesongkort burde man kunne regne med å få plass på feltet sitt!

Merker selv de fjortis-tendensene folk sikter til her... Hva skal en gruppe med fjortiser på et av hovedfeltene i Cola når de ikke har peiling på hverken fotball eller sangene?!? Er det rart alle sangene blir ødelagt av klapping+++

Jeg satt på H-feltet i fjor også, og etter min mening har det blitt dårligere i år! Færre som synger, og de som faktisk synger på feltet blir omtrent sett rart på...

Ønsker man å se på fotballkampen uten og synge og lage liv, burde folk vurdere om det er riktig å stå der de står!

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 23:10 skrev carinah:

> Jeg sitter selv på h-feltet og merker også dette...

> Det er bra at det står KOT vakter mellom g og h, men ved i-feltet er det ingen som står, så det er opptil flere som sniker seg gjennom feltet og setter seg på h eller g... Dette blir for dumt!

> Når man har kjøpt sesongkort burde man kunne regne med å få plass på feltet sitt!

>

> Merker selv de fjortis-tendensene folk sikter til her... Hva skal en gruppe med fjortiser på et av hovedfeltene i Cola når de ikke har peiling på hverken fotball eller sangene?!? Er det rart alle sangene blir ødelagt av klapping+++

>

> Jeg satt på H-feltet i fjor også, og etter min mening har det blitt dårligere i år! Færre som synger, og de som faktisk synger på feltet blir omtrent sett rart på...

> Ønsker man å se på fotballkampen uten og synge og lage liv, burde folk vurdere om det er riktig å stå der de står!

Jeg står og på H og opplever det slik du gjør. Vi som ønsker å synge på H burde egentlig prøve å samle oss et sted slik at vi kan trekke sangene fra F/G over mot H.

Ellers opplever jeg stemningen generelt som tidvis tam fra der jeg stod. F/G forsøkte å dra i gang Dovregubben og det høres bra ut, men rundt meg var vi for sjenerte til å delta.

Syntes heller ikke det blei dreis over "kom igjen Enga".

Andre perioder av kampen var det bånn gass fra alle rundt meg. Så det var muligens liten gjenspeiling av hva som skjedde på banen?

www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                Glemmer passordet mitt...

Comment

Sitat: Den tir, 04 september 2007 12:15 skrev Niding:

Andre perioder av kampen var det bånn gass fra alle rundt meg. Så det var muligens liten gjenspeiling av hva som skjedde på banen?

Akkurat dette er litt av problemet med oss i mine øyne. Jeg sliter med det selv, og skjønner hvorfor det blir sånn, men at vi kun synger bra når vi spiller bra er dumt/dårlig/kjipt. Det er når det går trått på banen at vi burde trå til med fandenivolskhet fra tribuneplass for å mane gutta til å gi det lille ekstra! Det finnes eksempel på at vi har klart å sparke fra på tribunen også når vi har spilt dårlig, så vi vet at vi kan. Har vi blitt for bortskjemte i Klanen, eller trenger vi å bli tilstrekkelig forbanna på egne spillere/motstander/dommer før vi åpner kjeften?
                  tussen takk, søren

Comment

Sitat: Den tir, 04 september 2007 12:15 skrev Niding:

> Jeg står og på H og opplever det slik du gjør. Vi som ønsker å synge på H burde egentlig prøve å samle oss et sted slik at vi kan trekke sangene fra F/G over mot H.

Dette hadde vært en bra løsning!

Fått ett lite "sangfelt" på hvert av feltene som dro igang de rundt. Tror det hadde hatt bedre påvirkning enn når noen står å synger litt her og der.
                    IKAROS

Comment

Sitat: Den tir, 04 september 2007 13:42 skrev superman:

> Sitat: Den tir, 04 september 2007 12:15 skrev Niding:

>

>

> > Jeg står og på H og opplever det slik du gjør. Vi som ønsker å synge på H burde egentlig prøve å samle oss et sted slik at vi kan trekke sangene fra F/G over mot H.

>

>

> Dette hadde vært en bra løsning!

>

> Fått ett lite "sangfelt" på hvert av feltene som dro igang de rundt. Tror det hadde hatt bedre påvirkning enn når noen står å synger litt her og der.

Dette var et veldig godt forslag faktisk! Selv pleier en kamerat og jeg å stå ganske nære midtgangen, i øvre halvdel av H.. For da er det lettere å plukke opp sanger å bringe dem videre.. Hvordan kan vi få til en slik samling i praksis? mye lettere å synge hvis sidemannen synger for full hals også..!

Comment

Sitat: Den tir, 04 september 2007 14:11 skrev alexmathiessen:

> Dette var et veldig godt forslag faktisk! Selv pleier en kamerat og jeg å stå ganske nære midtgangen, i øvre halvdel av H.. For da er det lettere å plukke opp sanger å bringe dem videre.. Hvordan kan vi få til en slik samling i praksis? mye lettere å synge hvis sidemannen synger for full hals også..!

Kanskje møte litt tidligere enn resten?

Comment

hadde likt at alle med sesongkort på f/g kom tidlig inn.. sånn som det var før, når vi sto på bislett. for å få de beste plassa måtte man være tidlig ute. Da blei det også mye sang før kampa starta..

savner at folk er tidligere ute. oppvarming av stemmen er bra
                          Lillebror
                          Året rundt med Vål'enga
                          OSLO BAJAS

Comment

Det med sang før kamp, husker i fjor eller var det to år siden da det var utrolig mye klaging her inne over at det var så sykt mye reklame som dundra ned på oss slik at vi umulig kunne synge noe før kampen. I år så er det mye mindre reklame før kamp og det er mange ganger vi har mulighet til å dra i gang noen sanger men vi gjør det overhode ikke.

Om vi bare skal holde kjeft så er det vel bedre at vi sender noe reklame igjen slik at det blir mer penger til klubben?

Comment

Jeg kommer i god tid til hver kamp, da får jeg varma opp stemmen, kamp stemninga kommer over meg og jeg får akkurat den plassen jeg vil ha...

Jeg pleier å sitte helt ved midtgangen ved g og h, da hører jeg godt hva g feltet synger, og henger meg på raskest mulig for å få med folk på "mitt" felt...

Det hadde vært bra hvis vi hadde fått en sanggruppe for hvert felt, men på en måte også negativt... Hvis jeg gjetter riktig vil folk starte egne sanger for hvert felt, og bli masse kaos...

Men hvis alle fokuserer seg om å høre på hovedfeltet ca g, og følger dem når de starter sanger, så tror jeg det kan bli et ordentlig trøkk!

Selvom folk rundt deg ikke kan noen av sangen, så ikke vær redd for å synge ut du! Støtt laget ditt og LÆR folka på feltet ditt sangen!

Veldig viktig som folk sier;

Vi må bli bedre på å synge generelt hele tiden, ikke bare når vi gjør det bra på banen... Det er like viktig, hvis ikke viktigere å synge når gutta ikke får det til helt på banen.

Da får de et "killer-innstinkt"/ "spill for Klanen" følelse og gir maks!

Støtt gutta i all slags vær!!!

Comment

Working...
                              X