Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VB og Cola

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VB og Cola

Kanskje vi skulle satt litt fokus og tanker på hvilke muligheter vi har for sanger som går mellom VB og Cola? Personlig synes jeg det er utrolig morsomt når vi synger mot hverandre!

I skrivende stund kommer jeg bare på disse:

"Kom igjen Enga; kom igjen enga!!"

"Øl og vold; skamslåtte bønner"

"Vi er breeedden...; vi er gaaaza"

Siste der har jeg ikke hørt på år og dag.. Kanskje kjøre den på neste hjemmekamp?

Fint om folk har andre forslag? nye sanger, evnt gamle sanger som er gått i glemmeboka

Re: VB og Cola

Vi er Vål'enga - Oslo by Sankt Halvards menn!
    Волеренга!

Comment

Har tenkt en stund på at Ære være Vål'enga (samma melodien som Arni-sangen, ikke idag får bønda bank) kunne vært morsom å testet Cola/bredden og droppa klappinga.

Men mulig det blir vanskelig...

Comment

Det jeg tror kunne vært bra er å mobbe folk... hehe

Dvs spillere, trenere eller supportere. Dette er en av de "sangene" vi har som det er BEST trøkk i, og som alle hører hva vi sier.

Litt vanskelig å komme på tekster å bruke i farta, men dere skjønner ideen?!

Bare for å illustrere for de som ikke skjønner helt, så tenk dere cola roper: Hvor er simen brenne?

så svarer bredden: vi ser bare christian grindheim!

gjort sånn frem og tilbake ett par ganger hadde vært bra! Tror jeg da...
        IKAROS

Comment

Sitat: Den tir, 04 september 2007 19:10 skrev superman:

> Det jeg tror kunne vært bra er å mobbe folk... hehe

>

> Dvs spillere, trenere eller supportere. Dette er en av de "sangene" vi har som det er BEST trøkk i, og som alle hører hva vi sier.

>

> Litt vanskelig å komme på tekster å bruke i farta, men dere skjønner ideen?!

>

> Bare for å illustrere for de som ikke skjønner helt, så tenk dere cola roper: Hvor er simen brenne?

> så svarer bredden: vi ser bare christian grindheim!

>

> gjort sånn frem og tilbake ett par ganger hadde vært bra! Tror jeg da...

skjønte, ogh synes det var en knakende god ide!
          Trommer er for bønder!!

Comment

Godt spørsmål, hvor ble det av "Vi er gaza"?

Comment

Working...
            X