Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Endelig sang til Jalland !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Endelig sang til Jalland !

Fint at Jørgen Jalland også etterhvert har fått sin egen sang - det var jo enkelte av våre legionærer som fortsatt manglet dette.

For dem som ikke har fått det med seg lyder den slik:

"Jalland supermann, Jalland supermann,

Jalland supermann,

super Jørgen Jalland".

Den synges til melodien "tror jeg, trallala" (tyven,tyven skal du hete.)

Re: Endelig sang til Jalland !

Hehe, endelig?

Har vel hatt den ganske lenge. Hvis du ikke husker det, så har han faktisk vært i klubben før.

Comment

Ja den var jo rykende fersk

Dorian Stefan
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Ja, dette var på tide.

Jalland er han tyske keeperen med rødt hår som ble signert på bohemen på onsdag ikke sant?

Er ikke helt sikker på denne jalland. jeg begynte å følge laget i går. vi leder serien eller?

Klemz
        Enga Yngre

[url]www.iskoboys.com[/url]

Comment

Ja. Endelig mot start ble det funnet opp en ny sang til jalland

Comment

Sitat: Den lør, 15 september 2007 01:50 skrev -Christer-:

> Hehe, endelig?

>

> Har vel hatt den ganske lenge. Hvis du ikke husker det, så har han faktisk vært i klubben før.

Vel, er i hvert fall på samtlige hjemmekamper (og noen borte), men hørte sangen for første gang under kampen mot Start. Ikke har jeg spesielt dårlig hørsel heller, og er med på at som blir sunget.

Konklusjonen må nødvendigvis være at sangen blir sunget for sjelden...

Comment

Sitat: Den lør, 15 september 2007 23:22 skrev BigMuff.:

> Sitat: Den lør, 15 september 2007 01:50 skrev -Christer-:

>

> > Hehe, endelig?

> >

> > Har vel hatt den ganske lenge. Hvis du ikke husker det, så har han faktisk vært i klubben før.

>

>

>

> Vel, er i hvert fall på samtlige hjemmekamper (og noen borte), men hørte sangen for første gang under kampen mot Start. Ikke har jeg spesielt dårlig hørsel heller, og er med på at som blir sunget.

> Konklusjonen må nødvendigvis være at sangen blir sunget for sjelden...

---

Enten har du dårlig hørsel, ellers var du ikke aktiv Vålengafan sist Jalland var i Vålenga. Det var hans offisielle sang når han var hos oss.

Dorian Stefan
              *****KREPP ARMY*****
              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Har vært fan fra jeg var ganske liten (hadde 30-års jubileum forleden), og har vært ganske aktiv det meste av denne perioden.

Kanskje jeg burde teste hørselen min likevel, da (OK?)

Noe jeg har tenkt på er at de forskjellige spillernes sanger ikke nødvendigvis blir sunget proporsjonalt ofte med når de opptrer på banen, og utelukkende når noen har scoret/utmerket seg positivt.

Vi i Klanen, som har blitt berømmet for å være gode supportere, også i motgang bør kanskje bli flinkere til å støtte spillere som også opplever en motgangsperiode - mange opplevde dette, spesielt før Aabrekk tok over (en av dem var bl.a. Jalland.)

Tror de fleste spillere har såpass selvinnsikt og realisme at de ikke føler det som en selvfølge hver gang de blir tatt ut på laget. Når man føler presset og at man har noe å bevise går det ofte litt i stå. Hvis vedkommende spiller da tydelig gir "jernet", men kanskje misser/gjør en feil manøver i avgjørende øyeblikk, bør man framfor noe annet gi ham oral oppmuntring.

Oppmuntring i motgang bør ikke kun gjelde laget, men også spillere individuelt, selv om laget gjør det bra.

Comment

Jeg bare hang meg med på ironien, vet jo at den ikke er rykende ny

Comment

Sitat: Den lør, 15 september 2007 12:54 skrev ChrisChris:

> Ja, dette var på tide.

> Jalland er han tyske keeperen med rødt hår som ble signert på bohemen på onsdag ikke sant?

> Er ikke helt sikker på denne jalland. jeg begynte å følge laget i går. vi leder serien eller?

> Klemz

Fortell mer om denne rødhårede keeperen!
                    Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Sitat: Den søn, 16 september 2007 13:55 skrev Den12Mann:

> Jeg bare hang meg med på ironien, vet jo at den ikke er rykende ny

Liiiiiite du trodde den var ny da!! Liiiiiiteeee!
                      Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Hahaha! Jeg har alltid sunget "SuperHELTEN Jalland" på slutten, og jeg pleier å synge HØYT. Så til alle på felt H som har smilt av tullingen: Here I Am!

Men synes ikke min versjon er så verst heller, da...

Comment

Working...
                        X