Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bojan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Bojan

Er ikke vits å reparere noe som ikke er ødelagt. Altså når alle synger denne sanger er det ikke noe poeng i å finne på en ny. Heller finne en sang til feks. Morten Berre. PS. Syns Bojan sin sang blir sunget altfor mye i forhold til resten av laget. Han er ikke sååå mye bedre.

Comment

Denne sangen lager bra trykk og syns ikke vi burde endre på denne. Men det som er frustrerende er at det virker som vi synger denne fordi det høres bra ut...Sånn som Rune Lange sangen.

Må vi finne opp sanger som klinger bra til hver eneste spiller for at vi skal synge til dem

Comment

Sitat: Den man, 08 oktober 2007 20:02 skrev Nico 8:

> PS. Syns Bojan sin sang blir sunget altfor mye i forhold til resten av laget. Han er ikke sååå mye bedre.

Jepp. Jeg reagerte litt på det - nok en gang - under kampen mot stasjonslaget.

Hva med å dra i gang sang for f.eks. Berre og Þorvaldsson?

Comment

Sitat: Den tir, 09 oktober 2007 10:43 skrev Marsh:

> Sitat: Den man, 08 oktober 2007 20:02 skrev Nico 8:

>

> > PS. Syns Bojan sin sang blir sunget altfor mye i forhold til resten av laget. Han er ikke sååå mye bedre.

>

> Jepp. Jeg reagerte litt på det - nok en gang - under kampen mot stasjonslaget.

> Hva med å dra i gang sang for f.eks. Berre og Þorvaldsson?

Syns vi skal synge sangen til Bojan som vi gjør jeg. Den er fin og trøkker godt. Dessuten pisker det dem andre spellera til å ta i litt til.

Milasangen er helt håpløs btw.
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Nja, njo... Greit nok å gjøre *noe* som får de andre til å våkne. Men det virker likevel ikke helt riktig at alle de andre - som har vært i klubben lenge og har permanent kontrakt - mister all oppmerksomheten, fra oss, til fordel for Zajic.

Comment

Sorry, men jeg liker ikke Bojan-sangen i det hele tatt.

De lager ikke det trøkket som mange andre sanger kunne... Greit den lager noe trøkk der og da, men det er alt man kan få ut av den. Det er klin umulig å få enda mer trøkk i den sangen enn det vi har, og når nivået ikke kan heves blir det litt for døvt synes jeg hvertfall.

Synes egentlig Bojan burde få seg en ny sang, en som faktisk kan synges skikkelig!
              Fuglehjerne:

Dama: "Hvorfor kanarifuglene? Hva har det med Lillestrøm å gjøre?"

Fuglefaen: "Du veit, Gran Canaria. Har du noen gang vært der? Kanarifugler!"

Dama: "Men hva faen har det med LSK å gjøre? Er du dum eller bare kødder du nå?"

Fuglefaen: "Det er jo kanarifugler der ikkesant! Gran Canaria, kanarifugler, Lillestrøm. Det er jo logisk!"

...utrolig...

Comment

Working...
              X