Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Exit Vestbredden??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Exit Vestbredden??

Hmmm så dem som ikke vil synge skal ikke stå å se like bra som dem som synger?? Hvilken politikk er det??

Mener du dette? da er det ikke rart sangene dør ut på bredden. hvis sånne som deg står midt i feltet, og ikke er innterisert i å synge. Kom deg ut til siden, eller vekk fra bredden. sånne som deg som ødelegger stemninga!!!

Comment

Sitat: Den søn, 07 oktober 2007 23:25 skrev vif-cb:

> Hmmm så dem som ikke vil synge skal ikke stå å se like bra som dem som synger?? Hvilken politikk er det??

>

> Mener du dette? da er det ikke rart sangene dør ut på bredden. hvis sånne som deg står midt i feltet, og ikke er innterisert i å synge. Kom deg ut til siden, eller vekk fra bredden. sånne som deg som ødelegger stemninga!!!

>

>

>

Enig. Du kan få sitte hvor faens bra du vill bare ikke på en av våre sangfelt! Skaff deg plass på hafslund

Comment

Jeg vurderer meget sterk å flytte over til Gaza etter en god stund på bredden. MEN jeg er ikke interessert i å flytte til langt ut på sia i Cola. Jeg vil helst stå innerst i midten med de som synger hele tia(for det gjør jeg også). Men der er det vel ikke plass? Siden er jo ingen som flytter seg vekk derfra.

Comment

man bør frigi alle plasser i cola.førstemann til mølla,da blir det trangt og ubehagelig for de som vil se best mulig og ikke synge

Comment

Var ikke noe problem i fjor. Mange som ikke orka og fornye før tiden

Comment

Jeg kan alltids prøve. Men hvor er det jeg må kjøpe da a? F/G?

Comment

f/g

Comment

Sitat: Den man, 08 oktober 2007 19:58 skrev Nico 8:

> Jeg vurderer meget sterk å flytte over til Gaza etter en god stund på bredden. MEN jeg er ikke interessert i å flytte til langt ut på sia i Cola. Jeg vil helst stå innerst i midten med de som synger hele tia(for det gjør jeg også). Men der er det vel ikke plass? Siden er jo ingen som flytter seg vekk derfra.

Som regel ikke noe problem å få billetter til f. eks. felt J, hvis du ikke kommer alt for sent så får du stå sammen med mange syngende der.

Comment

Working...
                  X