Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vi er enga vål`enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Vi er enga vål`enga

Sitat: Den ma, 26 november 2007 17:29 skrev -Christiane-:

> Jaaa ??? Skal det ikke skje noe med den, eller har noen gjort noe? Det er genialt. Så jeg synes ikke vi skal overse den ????

Bare å starte den på neste hjemmekamp.

Eller få med en gjeng på første bortetur,

øv på den på bussen/toget og da er det 50 som

er med når du starter den på tribunen.

Comment

Jeg er 16 år Jeg er kanskje ikke den til å STARTE. Men jeg henger meg mer gjerne på,om kankje han som kom med forslaget eller noe gjør det
      Drømmene lever ....

Comment

Sitat: Den ti, 27 november 2007 15:26 skrev -Christiane-:

> Jeg er 16 år Jeg er kanskje ikke den til å STARTE. Men jeg henger meg mer gjerne på,om kankje han som kom med forslaget eller noe gjør det

På en bortetur med buss (vet ikke om du får lov til det enda da men...) så er det hvertfall 40 andre, hvor flesteparten har fått i seg nok å drikke til at de ikke bryr seg om hvor gammal du er når du starter sanger. Om du og en 3-4 andre du kjenner drar i gang denne sangen og holder den gående noen ganger kan dere kanskje ha en sjanse til å få med dere noen andre i bussen etterhvert. Og ved at kanskje 20 av 40 i bussen lærer seg teksten har dere laget en gruppe som er stor nok til å være bærekraftig på de fleste borteturene våre.

Personlig tror jeg ikke det kommer til å skje alt for mye med denne sangen i nær fremtid eller på nyåret, jeg tror det kommer til å ta tid før sanggruppa engasjerer seg for denne. Men den som venter får se.
        There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Nye sanger kan vel øves på hjemmekampene i Vallhall i vinter? Som 16. feb mot Lyn? Da syns jeg de som skal ditt burde prøve å teste den. Utrolig kongelåt.

Comment

Working...
          X