Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

I oslo by

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erlink_gammel
    replied
    Re: I oslo by

Klappinga ga litt mere trøkk i korte perioder. Klappinga førte til en tempoøkning om drepte sangen tidlig.

Vi har prøvd i lengre tid å mane til å følge med på tempoet uten resultat. Derfor ble det sagt at klappinga skal vekk der de ikke er en del av sangen. Pr. i dag er det lettere å holde ett jevnt trøkk over lengre tid (uten klapping) en det var tidligere med tempoøkning.

Spillerne selv sier at det de merker mest er når det blir stille. Altså er det viktigste å orke lenge, snarere enn å smelle til i ett øyeblikk får så å stoppe fordi ingen klarer tempoet.

Ideelt sett kunne man kanskje si at klapping i riktig tempo hadde vært best, men folk har såpass liten innsikt i egen innsats at det er umulig å innføre.

Leave a comment:

• czcash
    replied

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 11:05 skrev ice69:

> Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 10:49 skrev czcash:

>

> > Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 10:48 skrev ice69:

> >

> > > Sitat: Den man, 15 oktober 2007 23:46 skrev Erlink:

> > >

> > > > Dette har resultert i at tempo senkes slik at de som klapper på autopilot kommer ut av rytmen, tenker over hva de gjør, og slutter. Dette tar dessverre noe trøkk ut av låta, men den er langtfra død

> > >

> > > Jeg mener bestemt at denne sangen har tapt seg etter at alle fikk streng beskjed om ikke å klappe. Det til tross for at sangen gikk rimelig bra på den tiden. Siden har det stort sett gått nedover...Klapping gir litt mer ujevnt og høyere tempo, men det gir mer trøkk.

> > >

> > > På Youtube ligger det jo en snutt hvor denne sangen går som ei kule på Bislet i en RL match, da klappes det! OK, det er Bislet og det er kanskje færre der, men likevel - det låter bra!

> >

> > Jeg tror egentlig vi alle er enige om at sangen fenger lite på Ullevaal, men at den fenger helt sykt bra på veldig mange andre arenaer, f.eks Bislett!

>

> Ja, kanskje, men jeg mener å huske at det var mye mer trøkk i den sangen på Ullevål før, da man klappet...

>

Det var mer trøkk på den før generelt.

Jeg tror ikke det har noe medklappinga å gjøre egentlig, men litt med hvordan tribunelivet generelt har utviklet seg.

I tillegg er det synd å måtte si at veldig mange er gått litt lei av sangen og, spesielt når man går inn i det 15. minuttet med den, og stemningen har vært lav de siste 10...

Leave a comment:

• ice69
    replied

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 10:49 skrev czcash:

> Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 10:48 skrev ice69:

>

> > Sitat: Den man, 15 oktober 2007 23:46 skrev Erlink:

> >

> > > Dette har resultert i at tempo senkes slik at de som klapper på autopilot kommer ut av rytmen, tenker over hva de gjør, og slutter. Dette tar dessverre noe trøkk ut av låta, men den er langtfra død

> >

> > Jeg mener bestemt at denne sangen har tapt seg etter at alle fikk streng beskjed om ikke å klappe. Det til tross for at sangen gikk rimelig bra på den tiden. Siden har det stort sett gått nedover...Klapping gir litt mer ujevnt og høyere tempo, men det gir mer trøkk.

> >

> > På Youtube ligger det jo en snutt hvor denne sangen går som ei kule på Bislet i en RL match, da klappes det! OK, det er Bislet og det er kanskje færre der, men likevel - det låter bra!

>

> Jeg tror egentlig vi alle er enige om at sangen fenger lite på Ullevaal, men at den fenger helt sykt bra på veldig mange andre arenaer, f.eks Bislett!

Ja, kanskje, men jeg mener å huske at det var mye mer trøkk i den sangen på Ullevål før, da man klappet...

Leave a comment:

• czcash
    replied

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 10:48 skrev ice69:

> Sitat: Den man, 15 oktober 2007 23:46 skrev Erlink:

>

> > Dette har resultert i at tempo senkes slik at de som klapper på autopilot kommer ut av rytmen, tenker over hva de gjør, og slutter. Dette tar dessverre noe trøkk ut av låta, men den er langtfra død

>

> Jeg mener bestemt at denne sangen har tapt seg etter at alle fikk streng beskjed om ikke å klappe. Det til tross for at sangen gikk rimelig bra på den tiden. Siden har det stort sett gått nedover...Klapping gir litt mer ujevnt og høyere tempo, men det gir mer trøkk.

>

> På Youtube ligger det jo en snutt hvor denne sangen går som ei kule på Bislet i en RL match, da klappes det! OK, det er Bislet og det er kanskje færre der, men likevel - det låter bra!

Jeg tror egentlig vi alle er enige om at sangen fenger lite på Ullevaal, men at den fenger helt sykt bra på veldig mange andre arenaer, f.eks Bislett!

Leave a comment:

• ice69
    replied

Sitat: Den man, 15 oktober 2007 23:46 skrev Erlink:

> Dette har resultert i at tempo senkes slik at de som klapper på autopilot kommer ut av rytmen, tenker over hva de gjør, og slutter. Dette tar dessverre noe trøkk ut av låta, men den er langtfra død

Jeg mener bestemt at denne sangen har tapt seg etter at alle fikk streng beskjed om ikke å klappe. Det til tross for at sangen gikk rimelig bra på den tiden. Siden har det stort sett gått nedover...Klapping gir litt mer ujevnt og høyere tempo, men det gir mer trøkk.

På Youtube ligger det jo en snutt hvor denne sangen går som ei kule på Bislet i en RL match, da klappes det! OK, det er Bislet og det er kanskje færre der, men likevel - det låter bra!

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Dette har resultert i at tempo senkes slik at de som klapper på autopilot kommer ut av rytmen, tenker over hva de gjør, og slutter. Dette tar dessverre noe trøkk ut av låta, men den er langtfra død

Leave a comment:

• maefteda
    replied

Tror dette klappe-greiene må ta mye av skylden. Er ca. 1/4 som klapper under sangen.

Leave a comment:

• engas tolvte mann
    replied

Denne sangen fungerer best på bortebane, blir mye bedre trykk. Det syns nå jeg hvertfall

Husker at denna trykka jævla bra i royal league kampa på Bislett ifjor, syns ikke denne sangen har dødd i det hele tatt!!!

Men det er kanskje fordi vi var mere samla...

Leave a comment:

• en by ett lag
    replied

Mulig..men bedre med lavt tempo en ikke noe sang i det hele tatt..men sangen er jo helt død uansett..

Leave a comment:

• czcash
    replied

Sitat: Den man, 15 oktober 2007 14:01 skrev engaSMURF:

> Sitat: Den man, 15 oktober 2007 10:59 skrev czcash:

>

> > Denne sange er så godt som død uansett.

> > Hver kamp blir denne sangen bare dårligere og dårligere, og den klappinga irriterer bare mer og mer...

> >

> > Mitt forslag: bytt ut sangen med noe nytt!

>

>

> Stemmer hardt i mot deg der!

>

> Liker sangen kjempe godt, men syntes bare tempo er for tregt.

Hehe, greit nok det =)

Godt man har forskjellige meninger... i motsetning til hva Bastionen vil ha det til:

http://www.lyn.no/lyntv/index.aspx?mid=1124&id=981091

Leave a comment:

• engaSMURF
    replied

Sitat: Den man, 15 oktober 2007 10:59 skrev czcash:

> Denne sange er så godt som død uansett.

> Hver kamp blir denne sangen bare dårligere og dårligere, og den klappinga irriterer bare mer og mer...

>

> Mitt forslag: bytt ut sangen med noe nytt!

Stemmer hardt i mot deg der!

Liker sangen kjempe godt, men syntes bare tempo er for tregt.

Leave a comment:

• czcash
    replied

Denne sange er så godt som død uansett.

Hver kamp blir denne sangen bare dårligere og dårligere, og den klappinga irriterer bare mer og mer...

Mitt forslag: bytt ut sangen med noe nytt!

Leave a comment:

• Johannes
    replied

det er bare og dele tribunen i to venstresiden av mål mot høresiden av mål

Leave a comment:

• engaSMURF
    replied

lydforsinkelsen ville gjort at det hadde gått i dass! men det hadde gått å delt cola i 2 deler og synget mot hverandre (bredden og).

Leave a comment:

• superman
    replied

Dette ville vel drept tempoet helt?

Og hva gjør vi når synge delen kommer a? Og ikke tribunene synger like fort... Så må bredden stå å vente på cola på slutten? hehe

Leave a comment:

Working...
X