Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stadionplassering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stadionplassering

Etter å ha bodd i barteland i mange år har det av økonomiske årsaker blitt få turer til hjemmekamper på meg. De gangene jeg har vært der, f.eks nå sist mot Austria Wien, har jeg alltid lurt veldig på hvorfor dere deler dere på to områder? Cola-svingen har bra trøkk, mens Vestbredden har virket meget tam de gangene jeg har vært der... De gangene de to gruppene prøver å synge det samme høres det helt jævlig ut med store forsinkelser fra den gruppen som "henger seg på" dessverre...

Dette er kun ment som konstruktiv tilbakemelding, og ja, jeg vet at jeg som er der såpass sjeldent absolutt skal være en smule ydmyk når det gjelder å komme med slike tibakemeldinger.

Vet at dette spørsmålet har vært oppe tidligere, og jeg beklager at jeg ikke finner igjen tråden!

Trond

Re: Stadionplassering

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 14:54 skrev trondvif:

>De gangene de to gruppene prøver å synge det samme høres det helt jævlig ut med store forsinkelser fra den gruppen som "henger seg på" dessverre...

>

> Dette er kun ment som konstruktiv tilbakemelding,

Hvordan er tilbakemeldingen konstruktiv når du ikke foreslår noe bedre?

Den eneste måten å løse dette problemet på er faktisk å sette fysikalske lover ut av spill. Kankje du har et forslag til hvordan man gjør det?

mvh

Ogni M

Comment

Eller kanskje samles på ett sted... Ikke så vanskelig det?
      Trond

Comment

Det er det ikke nok plass til.
        mvh

Ogni M

Comment

Mulig jeg spør dumt nå, men kan ikke etasjen over Vestbredden brukes?
          Trond

Comment

Mulig, men det er besluttet at både Cola og nedre Postbanken skal brukes av Klanen neste sesong.
            mvh

Ogni M

Comment

Ok, men dagens ordning høres iallefall ikke bra ut etter min mening...
              Trond

Comment

Regner med at du tenker litt på "kom igjen enga". Da vil det litt "lagging", pga av avstanden lyden går før den når motsatt tribune. Mot Austria var vi vel bare 4000 eller no, da er det klart av VB blir ett par nummer for små mot cola.

Comment

Om du står på postbanken øvre hører du mindre av VB en du gjør i cola. eventuelle forsinkelser vil bli minst like ille (sannsynligvis værre) og bakgrunnen for splittelsen er følgende:

- VB gjør det umulig å samle ett sangsentrum p.g.a. faste plasser.

- Mange har ett sentimentalt forhold til VB

- Vi har en litt hårete målsetning om å ha to fungerende sangsentrum som lever egne liv (som vi har slitt med å fylle)

- Eksisterende sangsentrum i VB døde og av årsaker nevnt i pkt. 1 var det ikke mulig for de som stod klare til å føre trykket videre å samle seg.
                  Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 15:54 skrev Erlink:

> Om du står på postbanken øvre hører du mindre av VB en du gjør i cola. eventuelle forsinkelser vil bli minst like ille (sannsynligvis værre)

Det kommer helt ann på da. Kom igjen enga vil jo ikke være aktuelt på samme måten, så vi trenger jo forsåvidt ikke å høre bredden. Og de ville isåfall ikke blitt startet like mange sanger på bredden som det ville gjort på postbanken øvre. Men bredden ville jo stått forran de som står på øvre, så de kan jo lettere henge seg på samme sangene som vi gjør uten forsinkelser.

Men dersom det hadde vært aktuelt å ha alle syngende på en tribune ville det vel vært bedre å hatt det i cola? Flytta de syngende på bredden over til cola nedre, og hatt bredden som klanstribune for familier osv. Dersom det hadde vært frie plasser i cola nedre også så kunne jo de som synger sentrert seg øverst på cola nedre så sangsentrum sett tribunen over ett, ville vært på midten fra toppen i f/g og neddover.

Men det er vel for godt til å være sant
                    IKAROS

Comment

> Den eneste måten å løse dette problemet på er faktisk å sette fysikalske lover ut av spill. Kankje du har et forslag til hvordan man gjør det?

>

Vi kan for eksempel slutte å betale abonnementet på tyngdekraft, si opp kontrakten på lyd osv. Vi kan stemme over det på neste årsmøte!
                      tussen takk, søren

Comment

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 18:55 skrev borkis:

> > Den eneste måten å løse dette problemet på er faktisk å sette fysikalske lover ut av spill. Kankje du har et forslag til hvordan man gjør det?

> >

> Vi kan for eksempel slutte å betale abonnementet på tyngdekraft, si opp kontrakten på lyd osv. Vi kan stemme over det på neste årsmøte!

I stedet for sangkontrakt så får vi "tyngdekraft-kontrakt"?

Comment

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 19:20 skrev Muppetkokken:

> Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 18:55 skrev borkis:

>

> > > Den eneste måten å løse dette problemet på er faktisk å sette fysikalske lover ut av spill. Kankje du har et forslag til hvordan man gjør det?

> > >

> > Vi kan for eksempel slutte å betale abonnementet på tyngdekraft, si opp kontrakten på lyd osv. Vi kan stemme over det på neste årsmøte!

> ______________________________

>

> I stedet for sangkontrakt så får vi "tyngdekraft-kontrakt"?

>

Det nekter jeg å skrive under på!!

Må jeg stå på kanten da?
                          IKAROS

Comment

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 15:13 skrev Ogni M:

> Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 14:54 skrev trondvif:

>

> >De gangene de to gruppene prøver å synge det samme høres det helt jævlig ut med store forsinkelser fra den gruppen som "henger seg på" dessverre...

> >

> > Dette er kun ment som konstruktiv tilbakemelding,

> _____________________________________

>

> Hvordan er tilbakemeldingen konstruktiv når du ikke foreslår noe bedre?

> Den eneste måten å løse dette problemet på er faktisk å sette fysikalske lover ut av spill. Kankje du har et forslag til hvordan man gjør det?

>

Noen som var litt grinete den dagen??? Håpløst negativt.

Comment

Sitat: Den ons, 17 oktober 2007 08:55 skrev engaSMURF:

>

>

>

> Noen som var litt grinete den dagen??? Håpløst negativt.

Sorry, men jeg blir litt grinete av at lyd ikke forplanter seg raskere enn ca. 300 meter pr. sekund, hvilket gjør det umulig å synge samme sang synkront på to tribuner.

Jeg er også forbanna på den derre kødden med tyngdekraften, Newton altså, og er grunnleggende uenig med at Pi skal være 3,1415. Det burde vært et rundt tall. Hadde fysikk vært Robinson, hadde jeg sendt Pi hjem. I fysikk-Idol hadde jeg aldri sendt SMS og stemt på Pi.

Lysets hastighet kan jeg derimot leve med. Det går så fort! Det imponerer meg. Åssen får de det til?
                              mvh

Ogni M

Comment

Working...
                              X