Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stadionplassering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Stadionplassering

Sitat: Den ons, 17 oktober 2007 10:55 skrev Ogni M:

> Lysets hastighet kan jeg derimot leve med. Det går så fort! Det imponerer meg. Åssen får de det til?

-Bevisst satsing på lokale talenter fra egen breddeavdeling. -Kontinuitet.

-Samhandling.

-Utadrettet markedstrategi

Comment

>

> Sorry, men jeg blir litt grinete av at lyd ikke forplanter seg raskere enn ca. 300 meter pr. sekund, hvilket gjør det umulig å synge samme sang synkront på to tribuner.

> Jeg er også forbanna på den derre kødden med tyngdekraften, Newton altså, og er grunnleggende uenig med at Pi skal være 3,1415. Det burde vært et rundt tall. Hadde fysikk vært Robinson, hadde jeg sendt Pi hjem. I fysikk-Idol hadde jeg aldri sendt SMS og stemt på Pi.

Min stemme hadde gått til Pi. Liker den litt røffe stilen, alt trenger ikke være så A4. Jeg har forresten sendt en klage på tyngekraften til NøFF, så da kommer det vel en klekkelig bot til den skyldige.

Comment

Sitat: Den ons, 17 oktober 2007 12:44 skrev -=VIF=-:

>

> >

> > Sorry, men jeg blir litt grinete av at lyd ikke forplanter seg raskere enn ca. 300 meter pr. sekund, hvilket gjør det umulig å synge samme sang synkront på to tribuner.

> > Jeg er også forbanna på den derre kødden med tyngdekraften, Newton altså, og er grunnleggende uenig med at Pi skal være 3,1415. Det burde vært et rundt tall. Hadde fysikk vært Robinson, hadde jeg sendt Pi hjem. I fysikk-Idol hadde jeg aldri sendt SMS og stemt på Pi.

>

> _____________________

>

>

> Min stemme hadde gått til Pi. Liker den litt røffe stilen, alt trenger ikke være så A4. Jeg har forresten sendt en klage på tyngekraften til NøFF, så da kommer det vel en klekkelig bot til den skyldige.

>

Tyngdekraften har jo skaffet oss trøbbel før. Den ølboksen som ble kastet i Sandefjord hadde aldri truffet Nhleko hadde det ikke vært for tyngdekraften. Det er i hvert fall min mening! Og så vidt jeg har fått med meg ble det ikke lagt noe vekt på dette i dommen fra NFF.

Frode

-Nei til tyngdekraften!

Comment

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 17:43 skrev superman:

>

> Men dersom det hadde vært aktuelt å ha alle syngende på en tribune ville det vel vært bedre å hatt det i cola? Flytta de syngende på bredden over til cola nedre, og hatt bredden som klanstribune for familier osv. Dersom det hadde vært frie plasser i cola nedre også så kunne jo de som synger sentrert seg øverst på cola nedre så sangsentrum sett tribunen over ett, ville vært på midten fra toppen i f/g og neddover.

>

> Men det er vel for godt til å være sant

Dette er et veldig godt forslag. Eneste som er litt dumt er da at Vestbredden blir EKSTREMT stille.

Comment

Blir ikke ekstremt stille hvis du flytter Miniklanen opp på GK. Da blir fart på sakene, skjønnerru!
            tussen takk, søren

Comment

så miniklanen skal redde vestbredden stemningsmessig?

Comment

> så miniklanen skal redde vestbredden stemningsmessig?

Hvorfor kan ikke vestbredden bare være stille??

Sånn som det er nå har både pip-pip'ene og bergenserne større trøkk på kampa sine enn oss..
                Trond

Comment

Sitat: Den fre, 19 oktober 2007 08:09 skrev trondvif:

> > så miniklanen skal redde vestbredden stemningsmessig?

>

> Hvorfor kan ikke vestbredden bare være stille??

> Sånn som det er nå har både pip-pip'ene og bergenserne større trøkk på kampa sine enn oss..

Dummeste jeg har hørt. Det er til og med fugler som innrømmer at de har blitt pissa på 2x45 på tribunen begge gangene!

Comment

Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 15:22 skrev Ogni M:

> Mulig, men det er besluttet at både Cola og nedre Postbanken skal brukes av Klanen neste sesong.

Hvor har du det fra? Er det allerede bestemt at begge skal brukes, mente det skulle opp til votering på neste styremøte jeg. Men mulig jeg tar feil..

Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Sitat: Den fre, 19 oktober 2007 11:16 skrev haraa1:

> Sitat: Den tir, 16 oktober 2007 15:22 skrev Ogni M:

>

> > Mulig, men det er besluttet at både Cola og nedre Postbanken skal brukes av Klanen neste sesong.

>

> Hvor har du det fra? Er det allerede bestemt at begge skal brukes, mente det skulle opp til votering på neste styremøte jeg. Men mulig jeg tar feil..

>

>

Jeg har det fra dette innlegget fra Kjellsen:

http://www.klanen.no/snakk/index.php...788&#msg_75788

Sitat: "Det som er helt sikkert er av vi også neste år har to tribuner og disse to er cola og vestbredden."
                      mvh

Ogni M

Comment

håper virkelig at klanen får en tribune. Ting forandrer seg ikke av seg selv. Gjør cola øvre OG nedre om til en SYNGENDE klanssving og vestbredden om til miniklanen og familie.

Hadde vært helt konge hvis miniklanen hadde sittet midt på vestbredden og sunget "kom igjen enga" med hele cola. Dette hadde også skap egasjement blant resten av vestbredden (spesielt barna som er med familier), noe som gjør at flere kommer til å synge med + flere kommer til å bli medlem i miniklanen.
                        Que Sera Sera

Comment

Sitat: Den ti, 23 oktober 2007 23:24 skrev hands_up:

> håper virkelig at klanen får en tribune. Ting forandrer seg ikke av seg selv. Gjør cola øvre OG nedre om til en SYNGENDE klanssving og vestbredden om til miniklanen og familie.

> Hadde vært helt konge hvis miniklanen hadde sittet midt på vestbredden og sunget "kom igjen enga" med hele cola. Dette hadde også skap egasjement blant resten av vestbredden (spesielt barna som er med familier), noe som gjør at flere kommer til å synge med + flere kommer til å bli medlem i miniklanen.

Er så sinnsykt enig.. Hvorfor kan ikke VB bare være "død" Trekker stemmninga så kraftig ned når vi skal synge "Kom igjen enga" " Øl og vold" osv.. Greit at det blir bra trykk.. Men det blir liksom ikke den hælvetes fandenivolske ropinga, når du har han/hu som står ved siden av deg, å dere "kriger" om å rope høyest. Sånn var det til tider på Bislett under RL i fjor å det var helt sykt god stemmning på tribunen( Overdriver kansje litt, men det er bare litt og)

The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
                          -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den lø, 27 oktober 2007 13:57 skrev "Dør for enga uten tvil":

> Hvorfor kan ikke VB bare være "død"

Fordi du har med mennesker å gjøre og ikke med kveg. Noen ønsker ikke bare å stå og synge, men også se kampen fra langsiden. Og da er det vel greit at det finnes valgfrihet.

Problemet blir ikke løst av å tvinge folk på den ene eller andre tribunen, men ved at man involverer dem som ikke er så aktive fra før.
                            mvh

Ogni M

Comment

dette kommer til og løse seg de mest sangglade kommer over til cola i større og større antall hvert år.ikke noe vits i og mase om dette egentlig jeg skal ihvertfall prøve og slutte og mase om dette.

Comment

alle burde flyttes over til cola
                                Que Sera Sera

Comment

Working...
                                X