Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stadionplassering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Stadionplassering

Sitat: Den lø, 27 oktober 2007 15:54 skrev Johannes:

> dette kommer til og løse seg de mest sangglade kommer over til cola i større og større antall hvert år.ikke noe vits i og mase om dette egentlig jeg skal ihvertfall prøve og slutte og mase om dette.

Dette har jeg også tro på. Det vil være enda flere som trekker over til cola neste år, for å stå der det virkelig er stemning. Og det vil igjen føre til at bredden blir enda litt dårligere neste år. Til slutt er det ikkeno valg. En stor syngende tribune. Så får de som absolutt vil stå på langsiden og se kamper, og synge litt innimellom bli der, men da gjerne som en familietribune.
    IKAROS

Comment

problemet er at vi er ikke så mange syngende som vi tror.Jeg sto langt nede i øvre cola sist pga at jeg hadde med min mor .der var det ikke mange som sang,bare moren min og jeg.Det kan hende at vi må gå rundt og si til folk at de må komme seg vekk eller synge,eller bare godta at det er sånn.nå får jeg vel alle "gidder ikke spillerne gidder ikke jeg" folka på nakken,men jeg tror vi må rendyrke cola litt mer,men hvordan man gjør det er en annen sak

Comment

Sitat: Den lø, 27 oktober 2007 21:46 skrev Johannes:

>jeg tror vi må rendyrke cola litt mer,men hvordan man gjør det er en annen sak

Et mulig grep er å flytte sangsentrum ett felt til siden.

Da unngår man muligens en del turister.

hbrx.

Comment

Jeg kunne meldt meg frivillig til å gå rundt i cola og kaste ut folk som ikke synger! Gleden hadde vært på min side, Og jeg kunne betalt for det

Comment

ta heller å gjør noe slik at de synger. Hvis du hadde kastet de ut hadde noen begynt å klage på at de gikk for tidlig uansett
            Que Sera Sera

Comment

Sitat: Den ma, 29 oktober 2007 16:40 skrev Den12Mann:

> Jeg kunne meldt meg frivillig til å gå rundt i cola og kaste ut folk som ikke synger! Gleden hadde vært på min side, Og jeg kunne betalt for det

Det er heldigvis en tjeneste vi hverken trenger eller kommer til å benytte oss av. Som blir sagt før i tråden. Vi snakker om mennesker som velger å stå på fotballkamp, synge sanger tillag og motstandere samt slenge med leppa til høyre og venstre, ikke statister i ett eller annet regisert show.

Jeg tror det er veldig lurt å ikke lage dette mer komplisert enn det er.

Chr

Comment

Working...
              X