Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stiller klanen opp for landslaget?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stiller klanen opp for landslaget?

Jeg er helt klar over at denne tråden egentlig burde på en annen del av forumet her, men for å være SIKKER på å nå frem til de som engasjerer seg for å synge her på forumet så håper jeg på å få ha denne tråden her.

**Norge - Tyrkia på ullevaal lørdag 17. november!

På tide at noen engasjerer seg for landslaget vårt syns jeg. Det er tross alt ikke ofte vi har så gode sjanser for å komme til noe sluttspill?! Og da er det jo litt skammelig at med 4 tippeligaklubber (3,5 egentlig om man teller med lyn) rundt oslo området, og Klanen og KFL ikke minst, som går for å være noen av de beste supporter gruppene, så klarer vi fortsatt ikke å lage bra stemning på landskamper. Har sett flere ansiktet fra klanen de gangene jeg har vært der, men det blir bare færre og færre. Jeg vet ikke helt hva man kan forvente seg fra Stabæk supporterne, og regner egentlig ikke med så mye fra Bastionen, men KFL og Klanen burde da klare å mønstre opp noe liv på en lørdagskveld når det er EM sluttspill det gjelder?!

Har hørt av flere kanarifans at dem ikke er så ivrig på å stå å synge med folk fra klanen, og jeg har hørt akkuratt det samme andre veien, og til de av dere som tenker sånn så vil jeg bare be dere tenke dere om en gang til. Norge for oss ALLE, uavhengig av klubb eller bosted! Landslag består av spillere fra alle klubber, og vi står sammen om å støtte dem! Dropp spiller sanger og favoriser spillere som kommer fra ens egen klubb, men bidta til å støtte laget som representerer nasjonen vår!

NSA bevis får man vel kjøpt på bohemen, og disse koster vel heller ikke all verden?! Ta med deg en kamerat eller tre som du vet bidrar til å lage liv på tribunen og møt opp! Ikke tenk at "det er så dårlig stemning, så jeg gidder ikke" - det er opp til OSS å skape en tradisjon for å støtte landslaget! En gang må det starte, men da er man avhengig av at folk møter opp.

Ett liknende innlegg ligger på KFL.no og snart på Tribunekultur.com og så fort jeg får tid registrerer jeg meg på stabæk sitt forum og legger inn ett lignende innlegg der. Så får man håpe det kommer folk!

Og om noen fra Oslo Bajas, eller Bob Jesus eller hvem som helst av sånne små grupperinger vi har i klanen leser dette, så prøv å få med flest mulig på dette?! Er så klart ikke alle som har interesse av landslaget, men hør litt rundt?! Alltids noen som blir med!
    IKAROS
Working...
X