Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd Vif-Aafk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Stemningstråd Vif-Aafk

Ifjor når folk prata om asngkontrakter osv, så spurte alle "ja skal dere kaste ut dem som ikke synger fra sangfeltene da?!"

Da sa folk pent nei, det er mer ment som enn pekepikk på hvor man skal stå osv.

LETT av vi skulle sagt ja! Står folk midt i cola øvre og holder kjeft mer enn normalt er, så be dem flytte seg! Del ut lapper med jevnlige mellomrom hvor det står klart å tydlig at på felt f/g SKAL man synge ellers er man pent nødt til å flytte seg lenger ut mot kantene. Og det kommer man til å få beskjed om dersom folk ser at man bidrar lite.

Og ja, folk må bruke litt fornuft når det gjelder dette. Jeg mener ikke at man åker rett ut dersom det er en sang man ikke blei med på, men om man i stor grad dreper stemningen for dem andre ved å holde kjeft over lengre tid mens det blir syngi sanger.

Jeg ser hvertfall ingen annen løsning på det enn å klart å tydelig be de som ikke engasjerer seg om å flytte seg. Jeg tror heller ikke det er noe vi er nødt til å gjøre så alt for mange ganger. Dersom det ligger lapper på setene i f/g hvor det står forklart hvordan situasjonen er, og noen få blir bedt om å trekke ut mot sidene for å gjøre plass til de som synger så blir folk fort klar over at "det er sånn det er".

Også håper jeg folk blir flinkere til å trekke sammen mot midten. Så vi unngår alle de tomme setene midt i cola. DET er hvertfall unødvendig...
    IKAROS

Comment

Re: Stemningstråd Vif-Aafk

enig det mange sier her. Vi er ikke så mange som vi tror.

Flytt klanen til ETT sted. Mye enklere, plus at vi får brukt potensialet bedre.

Hvis det blir den samme plasseringen til neste år tror jeg dette virkelig kommer til å gå dårlig...
      Que Sera Sera

Comment

Working...
      X