Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sang til Moa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veldig bra sang og hvis meldingene fra Rønsen angående Moa på treningene stemmer kan det fort bli en slager i 2008.

Comment

Etter å ha sett Moa på banen i to treningskamper og samtidig hørt/sunget sangen vi har kommet frem til her, så synes jeg at det må gå ann å finne på noe bedre.

I Skeid hadde han faktiskt en bedre sang. Jeg skjønner at klanen ikke vil ta en sang fra oksene, men det er jo den sangen som ble sunget til ÅÅÅÅÅ Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Eriksen.. Dette var jo på hockeybanen, så mitt forslag er å bruke den på Moa. Det betyr jo at klanen hadde funnet opp denne sangen til en spiller, lenge før Moa hadde tatt av seg bleiene Dermed har ikke de såkalte oksene funnet opp denne sangen/melodien.

Det er lite trøkk i den som har blitt sunget disse kampene.

Dermed er foslaget: ÅÅÅÅ Moa, Moa, Moa, Moa, MOa Abdellaoue (uttales i på slutten).

Denne er det mer trøkk i etter min mening.

Noen som er uenig?

Comment

Hørte noen forskjellige forsøk i vallhall mot nybergsund. Det virka heller labert de fleste av dem, men jeg har fortsatt litt tro på moa hele natten sangen. Tror man får ett helt annet inntrykk av den når det er noen tusen som synger, ikke bare 20 stk litt her og der i vallhall.
        IKAROS

Comment

moa hele natten

"Moa hele natten" varianten er jo desidert best! Dette må vi kunne greie å få til. TIFO'n eller hvem det er som fikser sånne flyers som blitt levert ved inngangen kan jo fikse no sånt?
          JacobAall

Comment

Her er det stadig forandringer, synes man bør ha med hele sangen, + at det er vel ingen i klanen som sier natten, men natta.
            Så derfor må det bli:

Moa hele natta
            Moa hele da'n
            Moa hele kampen helt til dommern blåser a'n
            Moa hele natta lang
            For vårt Vålerenga, A-ooo A-ooo A-ooo
            JacobAall

Comment

Originally posted by JacobAall View Post
              Her er det stadig forandringer, synes man bør ha med hele sangen, + at det er vel ingen i klanen som sier natten, men natta.
              Så derfor må det bli:

Moa hele natta
              Moa hele da'n
              Moa hele natta lang
              Veldig bra. Støtter den.
              Denne sangen er det beste forslaget så langt.

Comment

Enig. Blir nesten sensasjonelt om vi faktisk går for den sangen. Endelig en «unik» spillersang som både er kreativ og morsom - i motsetning til « - klapp, klapp, klapp!»

Comment

Noen som tar utfordringa til å få denne sangen fra forumet til tribunen til første serierunde?

Har jo en tendens til å stoppe med at alle her på forumet er enige om at denne burde vi gå for, men ingenting skjer...
                  IKAROS

Comment

Jeg støtter meg til Moa hele natta! La Bojan ha sangen sin i fred. Er mulig at sang-gruppa vil vente litt før de lanserer ny sang til en spiller, i og med at han ikke har spilt ett eneste tippeliga-minutt enda. Men gutten er jo helt syk, kommer til å bli en brak-suksess!!

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
                      Moa hela natten
                      Moa hela dan
                      Moa hela natten
                      Helt til dommern blåser a'n
                      superbra forslag, min stemme til den. Håper noen starter den!

Comment

Originally posted by superman View Post
                        Hørte noen forskjellige forsøk i vallhall mot nybergsund. Det virka heller labert de fleste av dem, men jeg har fortsatt litt tro på moa hele natten sangen. Tror man får ett helt annet inntrykk av den når det er noen tusen som synger, ikke bare 20 stk litt her og der i vallhall.
                        Det ble prøvd noen ganger i Valhall men det funka ikke bra nei, men det var det vel egentlig ingen sanger som gjorde der. Tror ikke folk er oppdatert på sangen og i en annen tråd var det forslag om å legge ut spillersanger og det støtter jeg. det er klart at vi får bedre trøkk på Ullevål enn i valhall med "MOA hele natten" og det er vel ingen nye sanger som sitter helt på første forsøk. dette er en meget kjent melodi så det bør være mulig å få denne til å site litt fort og jeg er også enig i at det kan viftes med skjeft/flagg eller hoppes når man synger den.
                        snusk1

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
                          Det ble prøvd noen ganger i Valhall men det funka ikke bra nei, men det var det vel egentlig ingen sanger som gjorde der. .
                          Vil legge skylden på mangel av forsangere. Nei ikke på forsangerene, men mangelen på flere. Jeg er en av de som aldri kommer til å starte en sang, men synger med på 99% av de som startes. Tror det er MANGE i samme båt som meg. Desverre.

Comment

Enig. Jeg er en sånn selv.
                            Men satser på at noen tar ansvar...
                            JacobAall

Comment

Originally posted by JacobAall View Post

Moa hele natta
                              Moa hele da'n
                              Moa hele natta lang
                              jeg er for den sangen. men noen må jo sende inn sangen til sang gruppa på e-mail da
                              Eirik

"Engatifo 08"

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
                                Moa hela natten
                                Moa hela dan
                                Moa hela natten
                                Helt til dommern blåser a'n
                                Hvis vi får alle med på denne kan det bli skikkelig bra!
                                ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Working...
                                X