Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sang til Moa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SondreSM View Post
    Hva fikk du som svar? Når du får..? :P
    Hei

Du er ikke den eneste som har sendt in sangforslag på Moa og heller ikke den eneste som har foreslått denne sangen. Blir nok ikke noen flyers til søndag, men vi ser på alle forslagene for å finne ut hvilken av låtene som har best tribunepotensiale.

-Sanggruppa

Comment

Støtter Moa, moa moa moa.

Comment

Originally posted by sidekick View Post
        Støtter Moa, moa moa moa.
        Hvorfor syns du det er ett godt forslag? Det er ikke lang tid siden denne ble gitt til Bojan, så hvorfor dele den ut til første spillern som kommer etter han med to stavelser? Syns vi heller burde finne på noe annet... LITT kreative er det da lov å være?
        IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
          Hvorfor syns du det er ett godt forslag? Det er ikke lang tid siden denne ble gitt til Bojan, så hvorfor dele den ut til første spillern som kommer etter han med to stavelser? Syns vi heller burde finne på noe annet... LITT kreative er det da lov å være?
          Helt enig med deg, men det har jeg skrevet. Tror mannen mente at man skulle sunge, moa moa moamao isteden for aoo aoo aoo ao ao

Comment

Om vi først skulle hatt en ordentlig sang, så kunne vi først funnet en bedre melodi? Miniklanen kan synge Moa hele natten.....

Comment

Originally posted by OleC View Post
              Helt enig med deg, men det har jeg skrevet. Tror mannen mente at man skulle sunge, moa moa moamao isteden for aoo aoo aoo ao ao
              Hehokok. Dersom det er ment som moamoamoa istedet for aoaoao så er det ett fett for min del, men syns vi skal bruke melodien selvom folk mener den ikke er så fantastisk bra. Er jo litt "ironisk" om man kan si det sånn, med tanke på navnet.. Hadde aldri stemt for å bruke denne melodien til en annen spiller, men det her passer jo bra.
              IKAROS

Comment

moa

Originally posted by Vallenga View Post
                Perfekt!!! denne må jo bare slå ann..
                moa hele natta
                moa hele dan
                moa hele natta- helt til vi tar`a
                gjerne flere repitisjoner( 3 x)
                Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
                  moa hele natta
                  moa hele dan
                  moa hele natta- helt til vi tar`a
                  gjerne flere repitisjoner( 3 x)

Synes ikke den siste setningen passet, mistet rytmen på en måte.
                  JacobAall

Comment

jeg er flau og forbanna over manglende kreativitet fra folket på tribunen, når man faen ikke klarer å synge annet enn moa moa moa... Eller hvis en annen spiller klarer no bra, så er det navnet klapp klapp klapp... Skikkelig spennende å synge, og enda mer inponerende å høre på.

Comment

Originally posted by OleC View Post
                      jeg er flau og forbanna over manglende kreativitet fra folket på tribunen, når man faen ikke klarer å synge annet enn moa moa moa... Eller hvis en annen spiller klarer no bra, så er det navnet klapp klapp klapp... Skikkelig spennende å synge, og enda mer inponerende å høre på.
                      Hadde vi hatt tommel opp funksjonen her på forumet hadde jeg trykket på den istedet for å skrive her at jeg er enig!
                      IKAROS

Comment

Det er helt elendig av oss at vi ikke greier å starte en annen sang enn Moa, Moa, Moa".
                        Må skjerpe oss, for nå går vi i feil retning.
                        KOM IGJEN ENGA

Comment

Virker som om "Moa, moa moa moa" har kommet for å bli. Håper virkelig det ihvertfall.

Comment

Originally posted by sidekick View Post
                            Virker som om "Moa, moa moa moa" har kommet for å bli. Håper virkelig det ihvertfall.
                            Hvorfor håper du det? Det er under ett halvt år siden vi starten denne til Bojan. Hvorfor mener du at vi skal bruke nøyaktig det samme til Moa? Det er jo ikke engang tekst, i sangen!

Var du på kampen igår? Var det bare jeg som hørte hvor dumt det hørtes ut når vi ene minutter skriker moa, moa, moamoamoa for så to minutter etter å rope bojan, bojan, bojanbojanbojan!... ?

Vi skal være Norges beste, kreative og ikke som alle andre osv osv. Dette er ikke måten å gjøre det på...
                            IKAROS

Comment

Vel, det er ikke med en voldsom glede jeg sier dette, men hvis vi fortsetter med «Moa, Moa, Moa—Moa—Moa», så bør vi jaggu meg finne på en helt ny sang til Zajic. Og det er dumt i og med at han mest sannsynlig har vendt seg til sin opprinnelige «sang»—som vi nå gir til «gud og hvermann» med to stavelser og gjerne en o et sted i navnet.

Comment

Originally posted by superman View Post
                                Hvorfor håper du det? Det er under ett halvt år siden vi starten denne til Bojan. Hvorfor mener du at vi skal bruke nøyaktig det samme til Moa? Det er jo ikke engang tekst, i sangen!

Var du på kampen igår? Var det bare jeg som hørte hvor dumt det hørtes ut når vi ene minutter skriker moa, moa, moamoamoa for så to minutter etter å rope bojan, bojan, bojanbojanbojan!... ?

Vi skal være Norges beste, kreative og ikke som alle andre osv osv. Dette er ikke måten å gjøre det på...
                                Ja var på kampen, brydde meg ikke sånn særlig om vi sang Bojan, bojan bojan og det samma til Moa.

Må det være tekst til en sang?

Det har allerede kommet forslag til en Bojan sang med En by, ett lag et vålerenga melodien. Men det er vel ikke lov til å bruke den da siden vi har tekst på den allerede?

Folk må mene hva dem vil vettu, kanskje et steg videre for å bli norges beste?

Comment

Working...
                                X