Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sang til Moa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by OleC View Post
    Støtter opp om forslaget med Moa hele natten... Må si at jeg nesten synes litt synd på Bojan. Når vi stjeler sangen hans.
    Helt enig med deg! Moa hele natta er skikkelig herlig og kreativ! Kan bli bra liv med den sangen! Bojans sang med den "melodien" burde han ha for seg selv
    Noen som kjører igang Moa hele natta mot Viking?

Comment

Originally posted by sidekick View Post
      Ja var på kampen, brydde meg ikke sånn særlig om vi sang Bojan, bojan bojan og det samma til Moa.

Må det være tekst til en sang?

Det har allerede kommet forslag til en Bojan sang med En by, ett lag et vålerenga melodien. Men det er vel ikke lov til å bruke den da siden vi har tekst på den allerede?

Folk må mene hva dem vil vettu, kanskje et steg videre for å bli norges beste?
      Ser du virkelig ikke forskjellen?

Det må ikke være tekst på en sang, men når det er snakk om å bare ropet navnet så er det jo latterlig likt da.

Sangen til bojan syns jeg var bra selvom det ikke er tekst, men det er det at vi bruker nøyaktig det samme til to spillere som gjør det dårlig. Det hadde jo ikke vært aktuelt for noen å synge "han har hele verden i sin hånd, og han heter thomas holm" når vi hadde han. Pga det er lik sang.

Å lage en spillersang ut av melodien til en by ett lag er jo ikke noe problem for det blir en annen tekst. Det er samme melodi, men det er hvertfall lagt litt mer enn to hjerneceller bak sangen. Jeg håper virkelig du bare brukte det eksempelet for å irritere, for om du ikke ser forskjellen så blir det litt for trangsynt.

Og Bojan har hatt sangen sin i ett halvt år nå, så blir for dumt å bytte den ut og lage ny til han, pga Moa absolutt må ha sangen... Er det noen som må ha en ny sang burde det bli Moa.
      IKAROS

Comment

Takk. Endelig har jeg fått frem poenge mitt med dette. Håper noen i sanggruppa ser dette og tar tak i problematikken. Vi står sammen og skryter av at vi skal være en foregangs supporterklubb i Norge. Det er vi IKKE når vi ikke klarer å ha mer kreativitet en dette.

Sidekick: Håper du ser poenget til superman, jeg skal ikke gjenta han. Fordi han sier er helt rett og trenger ikke repetisjon.
        Dette er kanskje tiden til å ta et oppgjør med spillernavn klapp klapp klapp ropene vi har også.

Comment

Hva med Ardians melodi?

Mohammed Mohammed Mohammed Mohammed Mohammed Mohammed Mohammeeeed Mohamemd Mohammed MOA!
          Vå'lenga ultra

Comment

Kunne vært bra kanskje.. Men jeg tror kanskje det er bedre med et navn hvor det forskjellig forbokstav på fornavn og etternavn/kallenavn.. Men det er bedre en bare Moa, Moa, Moa.
            KOM IGJEN ENGA

Comment

her er tommelen i to varianter..
              Originally posted by superman View Post
              Hadde vi hatt tommel opp funksjonen her på forumet hadde jeg trykket på den istedet for å skrive her at jeg er enig!

Comment

Originally posted by Vallenga View Post
                her er tommelen i to varianter..
                Off-topic men det er ikke sånn jeg mente. Tenkte på en funksjon som gjør at dersom det kommer ett innlegg jeg er enig i, så trykker jeg på tommel opp eller ned dersom man er uenig. Dette kommer frem på en linje under innlegget istedet for ett helt nytt innlegg.
                IKAROS

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
                  Det er jo enkelt...

Moa hela natten
                  Moa hela dan
                  Moa hela natten
                  Helt til dommern blåser av

Kommer til å svinge sykt.. så spørs det om han kan leve opp til en sik sang
                  Sinnsykt bra forslag! 10 stemmer fra meg. Bruker opp alle stemmene mine på denne,
                  Leve enga!

Comment

Originally posted by JacobAall View Post
                    Her er det stadig forandringer, synes man bør ha med hele sangen, + at det er vel ingen i klanen som sier natten, men natta.
                    Så derfor må det bli:

Moa hele natta
                    Moa hele da'n
                    Moa hele kampen helt til dommern blåser a'n
                    Moa hele natta lang
                    For vårt Vålerenga, A-ooo A-ooo A-ooo

Kunne ikke vært mere enig!!
                    Må da gå an å få i gang denne mot Molde.
                    Sånn Moa spiller om dagen blir det sikkert nok av anledninger..
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Får nok ikke til rett etter han har scora(hvis han scorer). Fordi da er vi så høyt oppe og greier ikke starte en lengre sang. Men mens spillet går tror jeg vi får det til Og når den etterhvert sitter, kan vi ta den når som helst
                      KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
                        Får nok ikke til rett etter han har scora(hvis han scorer). Fordi da er vi så høyt oppe og greier ikke starte en lengre sang. Men mens spillet går tror jeg vi får det til Og når den etterhvert sitter, kan vi ta den når som helst
                        Kan være da det faktisk er best å ta i skikkelig på den. Dersom du prøver den litt nå og da tidligere, gjerne før kampstart når det er rolig på tribunen så folk får inn teksten litt. Er faktisk mange som kan den på tribunen, hørte flere "små-forsøk" forrige gang mot RBK. Så om han scorer, så kjør på med den fra litt langt bak på tribunen så er det nok mange som blir med.
                        IKAROS

Comment

Har en sang til fellah:

http://www.youtube.com/watch?v=yL7FEri2F84

Hey moa, moa. moa, moa, moa,moa mohammed

Comment

God plan

Comment

Originally posted by superman View Post
                              Kan være da det faktisk er best å ta i skikkelig på den. Dersom du prøver den litt nå og da tidligere, gjerne før kampstart når det er rolig på tribunen så folk får inn teksten litt. Er faktisk mange som kan den på tribunen, hørte flere "små-forsøk" forrige gang mot RBK. Så om han scorer, så kjør på med den fra litt langt bak på tribunen så er det nok mange som blir med.
                              Bra å synge den før kampstart når det er litt roligere ja Men når han scorer, ror jeg mange glemmer den, eller hvertfall vært sånn hittil. Men hvis vi kjører den tidlig i kampen før han evt. scorer så kanskje.. Men nå som det er tidlig og ingen har hørt sangen runge har jeg ikke no tro på at første gang den runger er rett etter han har scora.. Men uansett, Vi må få den til
                              KOM IGJEN ENGA

Comment

Så sant så sant
                                In the beginning the Universe was created.
                                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                                - Douglas Adams

Comment

Working...
                                X