Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Holiholiday!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Holiholiday!

Boney M - Hooray Hooray! It's a holi-holiday

Når det ble nevnt en Boney M sang i en annen tråd har jeg begynt å tenke på andre Boney M sanger. Dette er jo sanger som passer bra til tribuneliv, og skaper bra stemning. Dette er så vidt jeg vet en melodi ingen andre lag bruker, hvertfall ikke i Norge, og tviler på at denne er mye brukt rundt omkring i Europa

Når det gjelder tekst er det ikke alltid like lett å finne på noe som fenger og høres fornuftig ut, men bare som ett utkast kan man jo starte med dette:

Med tro og håp og lidenskap
    shaaalalalala
    står vi her igjen og støtter dem
    shaaalalalala

vi elsker laget i rødt og blått
    shaaalalalala
    vi har støtta dem fra vi ble født
    shaaalalalala

for de rød
    og blå
    for alle gutta som står på
    vi er vålenga fra oslo by
    shaaalalalala

For de rød
    og blå
    shaaalalalala

Som sagt, teksten er bare ett forslag da jeg ikke er no stor poet, men jeg syns sangen er ett godt forslag, ettersom det er en melodi de fleste kan, og den lager liv og er en "humørsang". Noen kommentarer?
    IKAROS

sang gruppa

send det til sang gruppa. sang@klanen.no

Comment

Originally posted by superman View Post
      Boney M - Hooray Hooray! It's a holi-holiday

Når det ble nevnt en Boney M sang i en annen tråd har jeg begynt å tenke på andre Boney M sanger. Dette er jo sanger som passer bra til tribuneliv, og skaper bra stemning. Dette er så vidt jeg vet en melodi ingen andre lag bruker, hvertfall ikke i Norge, og tviler på at denne er mye brukt rundt omkring i Europa

Når det gjelder tekst er det ikke alltid like lett å finne på noe som fenger og høres fornuftig ut, men bare som ett utkast kan man jo starte med dette:

Med tro og håp og lidenskap
      shaaalalalala
      står vi her igjen og støtter dem
      shaaalalalala

vi elsker laget i rødt og blått
      shaaalalalala
      vi har støtta dem fra vi ble født
      shaaalalalala

for de rød
      og blå
      shaaalalalala

For de rød
      og blå
      shaaalalalala

Som sagt, teksten er bare ett forslag da jeg ikke er no stor poet, men jeg syns sangen er ett godt forslag, ettersom det er en melodi de fleste kan, og den lager liv og er en "humørsang". Noen kommentarer?
      Liker forslagene dine. Du har bra smak på supporter sanger

Comment

Jaa..

Ja, jeg syns dette var et fint forslag jeg..

Comment

Hehe bra dere liker det, men det hjelper ikke så mye da sanggruppa mente at denne er prøvd før og at folk sliter med melodien.

Får finne på noe annet
          IKAROS

Comment

Dessuten har vi jo allerede en velprøvd sang som går på refrenget av Boney M's 'Holiday':
            Vål'enga,
            Vål'enga,
            Vi er Vål'enga,
            Vi er best i by'n
            Og vi hater Lyn
            Vi er Vål'enga.
            mvh

Ogni M

Comment

Hva med og synge:
              Alle hater oss
              Shaaalalalala
              Vi bryr ikke oss(Alle hater oss)
              Shaaalalala

Comment

Syns at folk som har gode sang forslag skal møte opp på sangmøtene.

Å legge ut alle forslagene offentlig blir litt dumt, hvem som helst kan gå inn å "rappe" ideene.

Comment

Mhm, men det sangmøte som var nå på søndag fant jeg ut om på lørdagen. Da var det litt i seneste laget for å få det til.

Og det kommer ingen informasjon om hvordan det var der heller. Det tar jeg som ett tegn på at det faktisk var folk der, men de vil ikke legge ut for alle hva de kom frem til, for jeg hadde regna med en litt oppgitt sanggruppe om INGEN hadde møtt opp denne gangen heller, selvom informasjonen kom litt sent. Da hadde vi nok fått høre det...
                  IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
                    Mhm, men det sangmøte som var nå på søndag fant jeg ut om på lørdagen. Da var det litt i seneste laget for å få det til.

Og det kommer ingen informasjon om hvordan det var der heller. Det tar jeg som ett tegn på at det faktisk var folk der, men de vil ikke legge ut for alle hva de kom frem til, for jeg hadde regna med en litt oppgitt sanggruppe om INGEN hadde møtt opp denne gangen heller, selvom informasjonen kom litt sent. Da hadde vi nok fått høre det...
                    Hørte om det på søndag

Comment

Seint?
                      Innkallinga til åpent sangmøte sto i Klansropets desembernummer, side 72.
                      in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                        Seint?
                        Innkallinga til åpent sangmøte sto i Klansropets desembernummer, side 72.
                        Men som lille i skriver her: http://forum.klanen.no//showthread.php?t=16856

"
                        Beklager litt sein info, dette stod annonsert i Klansropet som kom før jul, som en god del medlemmer desverre ikke har fått. Håper likevel folk har tid til å komme.
                        "

Comment

"Før jul". Det er forholdsvis lenge før når det var.
                          Og det var vel også annonsert her på forumet?

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                            "Før jul". Det er forholdsvis lenge før når det var.
                            Og det var vel også annonsert her på forumet?
                            Ja det ble annonsert her på forumet fredagen før møtet.
                            IKAROS

Comment

Fikk du klansropet?

Det kom noen få. Dette var stort sett ansikter som er kjente og kjære. Det ble utvekslet telefonnummer og mailadresser og de signaliserte at de ønsket å være med å bidra. Dette synes sanggruppa er ett godt tegn, ettersom de er de eneste av 14.000 mennesker som har tiltak nok til å komme seg på ett av de åpne møtene vi har hatt.

Skjedde ikke mye mer enn det :-p
                              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                              X