Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vaterlands bru

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vaterlands bru

hei klansfolk

Kunne det vært en idè å spille denne sangen før kampa? Den gir meg en så god følelse!!!. Noe jeg sikker på at den gjør for andre i klanen. Og det er jo det sangene spilles før kamp erfor, få folk i god stemmning, bare tenk klanen synge denne før kampen( For et kick det må værra). Og den er jo om folka og sjølveste bydelen tell Vål'enga. Håper dette kan bli vurdert og ikke bare forkastet fordi man ikke sier vålerenga 100 ganger i sangen.

P.S fant en slags cover versjon av den på youtube med Odd Skarheim som imponerer med stemme
    http://youtube.com/watch?v=GU3XuudJ5Uk

Før kamp synger vi jo Kjerka, men i pausen kunne det var vært bra med Vaterlands Bru.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
      Før kamp synger vi jo Kjerka, men i pausen kunne det var vært bra med Vaterlands Bru.
      Mente jo som en av sangene som kommer før kjerka mens de på cola står med pølse og kaffe i handa og vi på bredden roper stygge bemerkninger mot dommern. Kanke bytte ut Kjerka....

Comment

Originally posted by MeLoveEnga View Post
        Mente jo som en av sangene som kommer før kjerka mens de på cola står med pølse og kaffe i handa og vi på bredden roper stygge bemerkninger mot dommern. Kanke bytte ut Kjerka....
        Bytte ut Kjerka?!? Blasfemi! ;o)

Kjerka er og blir vår nasjonalsang. Vaterlands Bru er en sang som jeg elsker å synge og spille selv også. Handler vel kanskje mer om Grønland men en vakker sang endog! ;o)

Comment

Jeg er også for å spille Vaterlands Bru før kampstart, synes egentlig det er ganske lite med Engasanger før matchene. Noe annet når vi møter lyn borte, da er det jo bare lynsanger hele tida (3 sanger på rep. dog)
          Det bør være en god mulighet for å få skvisa den inn mellom 30 min før kampstart og før Kjerka. I pausen har vi jo Mitt Vålerenga.
          There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Originally posted by metalhockey View Post
            Bytte ut Kjerka?!? Blasfemi! ;o)

Kjerka er og blir vår nasjonalsang. Vaterlands Bru er en sang som jeg elsker å synge og spille selv også. Handler vel kanskje mer om Grønland men en vakker sang endog! ;o)
            Vaterlands Bru er fantastisk! Jeg simpelthen elsker det de altfor få gangene den har blitt spilt på stadion.

Nå er det jo aktuelt å flytte Kjerka til etter at spillerne har entret banen. Dermed er det iallfall ikke mindre aktuelt å synge Vaterlands bru tidligere.

Eventuelt i pausen.

arne s-k

Comment

I pausen har vi mitt Vålerenga..kan ikke ta bort den heller
              Oslos stolthet VÅLERENGA. Året rundt

Comment

Strøken sang.. Selv om vel ingen versjon slår granlund og jokke sin..
                Fet t-skjorte i videoen. Bra statement! Skulle solgt den i sjappa.

Comment

Originally posted by engaboy View Post
                  I pausen har vi mitt Vålerenga..kan ikke ta bort den heller
                  Hvor finner man Mitt Vålerenga på CD?

Comment

Vaterland bru fantes på CD'en "Myke låter for foppallsjela" - Den spilte jeg i hjel, og siden har jeg ikke fått tak i den.

Noen som vet?
                    [url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Originally posted by Arc'teryx View Post
                      Har jokke spilt inn Vaterlands bru? Hvor kan jeg finne denne isåfall?

Comment

Originally posted by bundi View Post
                        Har jokke spilt inn Vaterlands bru? Hvor kan jeg finne denne isåfall?
                        Jokke sang den sammen med Trond Granlund, og etter min mening er det den aller beste innspillinga av Vaterlands bru. Låta finnes på skiva "Høyt, lavt og langt". Den kjøper du direkte av Granlund på websida hans.

Comment

Originally posted by anbjorn View Post
                          ... "Høyt, lavt og langt".
                          Nå ver det vel kanskje plata "Tida er'e ingen som kan snu" som egentlig har den låta. Jaja, minnet er ikke som det var.

Comment

En nydelig sang, rett og slett.

Comment

Originally posted by Arc'teryx View Post
                              Ganske sikker på at t-skjorta er/har vært til salgs i Sjappa. Jeg har den i hvert fall.

Comment

Working...
                              X