Kunngjringer

Collapse
No announcement yet.

Forslag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forslag

Jeg hrte ei lt her om dagen. Lta her en "-ing" som fenget meg veldig. Det frste jeg tenkte p var Klanen.
    Er ikke noe racer p det musikalske selv, men vil gjerne la dere hre og kanskje den er brukendes til noe.
    Ser for med denne sammen med klapping og hopping?

Link til lta:
    http://www.youtube.com/watch?v=kT2N8-h3w08
    ENGA for alltid

Originally posted by LeikeLeif View Post
    Jeg hrte ei lt her om dagen. Lta her en "-ing" som fenget meg veldig. Det frste jeg tenkte p var Klanen.
    Er ikke noe racer p det musikalske selv, men vil gjerne la dere hre og kanskje den er brukendes til noe.
    Ser for med denne sammen med klapping og hopping?

Link til lta:
    http://www.youtube.com/watch?v=kT2N8-h3w08
    Bra trkk i den melodien der ja. Har null og niks erfaring med lage sanger men har n prvd meg p noe helt enkelt:

For vi er enga!! -Klapp-Klapp-
    Vi banker alle andre lag - Vi er Vl-enga!

Comment

Om man feks hadde droppa de to sekundene pause mellom -inga, s hres det fort mye bedre ut.

Har jo nevnt ett par ganger fr at jeg tror den lyden i seg selv er bra for stemning, og den er lett gjre dette hyt. Krever ingen tungerulling eller at man mister pusten.

Legger inn ett lite forslag. Sangen er da ment for brukt mot slutten av kamper nr vi leder med to eller flere ml, s vi er ganske "sikre" p vinne.

-

-

n reiser bnda hjem
      mens vi skal synge her for klubben vr

Legg trykk p ordet "mens" s passer det inn i melodien.

Blir vel ikkeno av det her heller, men morro komme med forslag :P
      IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
        Legger inn ett lite forslag. Sangen er da ment for brukt mot slutten av kamper nr vi leder med to eller flere ml, s vi er ganske "sikre" p vinne.
        Ja jeg og ser for meg denne p slutten av en kamp som vil ende i seier. En slags "seier`n er vr" greie rett og slett.
        ENGA for alltid

Comment

Det har du faktisk helt rett i. Er en gledelsesdag sang man synger etter en seier. Syns denne melodien skal bli tatt i bruk..

Comment

Originally posted by enga-romerike View Post
            Det har du faktisk helt rett i. Er en gledelsesdag sang man synger etter en seier. Syns denne melodien skal bli tatt i bruk..
            Til det har vi jo anal sangen vr!!

Men ser poenget uansett jeg.....kanskje greit med et alternativ?
            EN BY ET LAG!!!

Comment

Ja! Dette syns jeg var et bra forslag.. Som sagt en gledes sagng etter en deilig seier Denne her m diskuters

Comment

Hehe .. Bra forslag .. Blir skikkelig gy nr alle lrer seg den
                Drmmene lever ....

Comment

x 3

+ klapping(i takt som det hres ut som p sangen) x3

Alle roper: I R S BLIR DET GULL!

(eller noe fengende som fr alle til "ta av" p -inga igjen. Behver ikke ha noe med melodien gjre, mest for ha noe synge utenom . I denne sangen s er det nettopp -inga som er fengende. Behver ikke gjre den s veldig avansert)

+ klapping x 3

Dette var et forslag som hrtes jvli bra ut i hode mitt, men om det gjr det i praksis er noe annet:P

Comment

Kanskje starte med litt 'ing bare snn at alle kan bli med s kan vi starte fra starten:

Vi er Vlerenga, Enga Enga Enga Enga Enga Enga, Vlerenga!!! ganske lett

Eller

Vi er Vlerenga, , Mitt Vlerenga

Oslo kommer vi fra, Mitt Vlerenga

(Her kan vi vise runke bevgelser til borte fansen, eller noe annet)
                    Bnna tar vi bakfra Bakfra !!

N tar jeg bare ut

Faen kom p den n, Synes den er KONGE.... Hper noen forstr hvordan den gr. Hper vi kan ta denne p kampen.

Comment

Vlenga

hva med gjre noe s enkelt som dra p -en i vlenga?

vlenga, vlenga.?

eller

for vi er vlenga, v-le-renga?

Comment

Originally posted by Robin View Post
                        x 3

+ klapping(i takt som det hres ut som p sangen) x3

Alle roper: I R S BLIR DET GULL!

(eller noe fengende som fr alle til "ta av" p -inga igjen. Behver ikke ha noe med melodien gjre, mest for ha noe synge utenom . I denne sangen s er det nettopp -inga som er fengende. Behver ikke gjre den s veldig avansert)

+ klapping x 3

Dette var et forslag som hrtes jvli bra ut i hode mitt, men om det gjr det i praksis er noe annet:P
                        -----------------------------------
                        Jvla bra forslag!

I R S BLIR DET GULL!!!

Kommer til bli dritbra! Tar av av hre n og synge for meg selv... =D Dritbra!!! Den br og skal sitte ved seriestart !

Starten av sangen med den kunne kane vrt spiltdion fr kamp av p stadion fr kamp ogs. Tror den kunne fyrt opp oss p tribunen!
                        KOM IGJEN ENGA

Comment

Sendte forslaget til sanggruppa.. Men fikk i svar at det kom til bli tempo-problemer og slikt.. Men syns vi kan prve p den for det!! Alle som har svart er jo positive til melodien.. Syns vi kan prve f til den.. Vi er alltid s jvla treige med f til sanger... :P
                          KOM IGJEN ENGA

Comment

Jo den gr kanskje litt fort. I alle fall i filmen. Men det er da mulig og ta den i et roligere tempo?
                            ENGA for alltid

Comment

Jaja..

Ja, det gjr vel det.. Drit bra sang vaffal!

Comment

Working...
                              X