Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Himmelsenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by manager12 View Post
    det er fordi det er så få som kan den, hadde alle kunnet den hadde denne gitt like mye trøkk som "Vi gjør alt for vårt kjære Vål'enga"
    Dette kan du da umulig mene?

Jo jeg skjønner at du KAN mene det, men nei... hehe

Vi gjør alt for vårt kjære vålenga er en av de sangene med best trøkk i da. Dette er en sang som, når den synges om og om igjen, til tider gjør at vi "konkurrerer med oss selv" om å synge den enda høyere enn vi gjorde sist runde. Dette skaper så mye bedre trøkk enn hva denne himmelsenga gjør. For treg melodi, og ikkeno typisk sang med høyt trøkk spør du meg.
    IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
      Dette kan du da umulig mene?

Jo jeg skjønner at du KAN mene det, men nei... hehe

Vi gjør alt for vårt kjære vålenga er en av de sangene med best trøkk i da. Dette er en sang som, når den synges om og om igjen, til tider gjør at vi "konkurrerer med oss selv" om å synge den enda høyere enn vi gjorde sist runde. Dette skaper så mye bedre trøkk enn hva denne himmelsenga gjør. For treg melodi, og ikkeno typisk sang med høyt trøkk spør du meg.
      Det finner vi jo ikke ut før vi har prøvd...
      Trommer er for bønder!!

Comment

Originally posted by manager12 View Post
        Det finner vi jo ikke ut før vi har prøvd...
        Mener du at vi ikke har prøvd????

Comment

Vi gjør alt for vårt kjære Vål'enga'' trøkker som bare faen innimellom. De 4-5 første gangene, så blir folk lei, og det er bare sangfeltet + noen folk noen steder som synger. Da blir det labert og Elendig trøkk.
          Sangen som trøkker mest er
          Vål'enga! Du er min rellion!
          En av en million.
          Stolt gammal tradisjon!
          OG ikke minst
          KOM IGJEN ENGA(mellom Gaza og Bredden)

Tilbake til tema. Sangen bør absolutt synges mere. Når flere kan den gir det bra trøkk skal du se. Foreslår at vi gir ut lapper på en treningskamp kanskje, men hvertfall i første serierunde! Kan være en lapp hvor det også står et par nye sanger..
          KOM IGJEN ENGA

Comment

Jeg har trua på himmelsenga. Den er spilt inn altfor sakte på klanen.no, men det er ett godt utgangspunkt for å lære seg melodien.

Forhåpentligvis er det flere som kan den etter neste klansrop :-)
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
            X