Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Morten Berre

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by superman View Post
    Det kom jo ett godt forslag på sang til Morten Berre ifjor da, som aldri ble noe av. Stemmer heller for at det blir forsøkt en gang.

Ti og ni og åtte jævla bønder
    sju og seks og fem jævla bønder
    fire tre og to jævla bønder
    en jævla bonde igjen
    nå begynner stakkars bonden og skjelve
    for her kommer engas nr 11
    høyre venstre pølse i lompe
    Berre scorer igjen!

Ett og to og tre mål av berre
    fire fem og seks mål av berre
    sju og åtte ni mål av berre
    ti mål mål av berre igjen!

Eller noe sånt.... hehe
    Det er da på den indianer melodien. Mulig jeg husker teksten litt feil, men orka ikke lete etter tråden på nytt.
    haha måtte bare le litt ass:P men det var faen ma bra forslag:P

Comment

thumbs up supaman

Comment

Hva med "Gay Bar"

"Jadda! Her kommer Morten "Dukk opp" Berre, Her kommer Morten "Dukk opp" Berre, Her kommer Morten "Dukk opp" Berre!!! Berre!!! Berre !!!
        Jadda! For han skal score mål, score masse mål, her kommer Morten "Dukk opp" Berre!!! Berre!!! Berre!!!"
        Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by Onnis View Post
          Drit nå i det daaa, vi må fornye oss også.. Jeg stemmer JA
          Helt enig Onnis, drit i om andre lag bruker en melodi så lenge vi bruker egen tekst. Men i det tilfellet her er det alt for drøyt. En del store lag i europa begynte å bruke denne for noen år siden. Så kom Italia til EM og brukte vel opp sangen der?! Mens Tyskland, Portugal og noen andre nasjoner hang seg på.. Så ble dette "årets hit" i flere ligaer, da også i Norge.

Når da omtrent alt som er av klubber i skandinavia (og forsåvidt mange andre steder) bruker denne her (eller har brukt den, men slutta pga alt og alle andre bruker den) så syns jeg det blir latterlig om vi skal komme med den nå.
          IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
            Helt enig Onnis, drit i om andre lag bruker en melodi så lenge vi bruker egen tekst. Men i det tilfellet her er det alt for drøyt. En del store lag i europa begynte å bruke denne for noen år siden. Så kom Italia til EM og brukte vel opp sangen der?! Mens Tyskland, Portugal og noen andre nasjoner hang seg på.. Så ble dette "årets hit" i flere ligaer, da også i Norge.

Når da omtrent alt som er av klubber i skandinavia (og forsåvidt mange andre steder) bruker denne her (eller har brukt den, men slutta pga alt og alle andre bruker den) så syns jeg det blir latterlig om vi skal komme med den nå.
            Jeg syns du har gode argumenter til at vi ikke skal bruke den sangen. Bra gjordt superman

Comment

Originally posted by Bingokongen View Post
              Hva med "Gay Bar"

"Jadda! Her kommer Morten "Dukk opp" Berre, Her kommer Morten "Dukk opp" Berre, Her kommer Morten "Dukk opp" Berre!!! Berre!!! Berre !!!
              Jadda! For han skal score mål, score masse mål, her kommer Morten "Dukk opp" Berre!!! Berre!!! Berre!!!"
              Noen som har noe å si på denne?
              Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Working...
              X