Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bengt Sæternes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bengt Sæternes

Sæternes scora en praktgoal mot Fredrikstad i går, og vi satser selvfølgelig på at det blir en gjenganger denne sesongen.

Jeg satt og tenkte på sangforslag til vår nye tankspiss. Branns supportere brukte jo som kjent "Sæternes scorer måål", men det blir vel litt dumt å ta den samme sangen?

Uansett, jeg tenkte på følgende forslag:
    (Melodi: Så stolt, så Vål'enga)
    Bengt Bengt Bengt Sæternes, Bengt Bengt Bengt Sæternes, Bengt Bengt Bengt Sæternes, Bengt Bengt Bengt Sæternes!

Mye Bengt, men kun et forslag

Andre?

Siden denne sangen så stolt så vål'enga ikke er om en spiller, syns jeg dette var en fint forslag jeg..

Comment

Samma som Bohinen (og Øvrebø.....) hadde dette...grei og enkel..

Atle
      Arbeidende Bohem

Comment

Ikke verst...

Litt mye Bengt, men ikke dårlig...
        ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Vi har Seternæs
          Vi har Seternæs
          Elsker Vålenga
          Banker inn Måla
          Vi har Seternæs

Går på samme melodi som Manu supporterene synger "Viva Ronaldo".
          Husker ikke hva melodien egentlig heter.
          Tramp, Tramp, Tramp på en fugl!

Comment

Originally posted by shangri_la View Post
            Vi har Seternæs
            Vi har Seternæs
            Elsker Vålenga
            Banker inn Måla
            Vi har Seternæs

Går på samme melodi som Manu supporterene synger "Viva Ronaldo".
            Husker ikke hva melodien egentlig heter.
            Kunne jo brukt noe av denne teksten til melodien som ble foreslått over da?

Vi har bengt sæternes
            vi har bengt sæternes
            Vi har bengt sæternes
            vi har bengt sæternes

Så slipper man at det blir så mye bengt.... hehe
            IKAROS

Comment

Leste igjennom trådene på sang forumet her nå, og så at det var andre som har prøvd seg på samme melodi, men fikk ikke gjennomslag fordi fugla bruker den.

Er helt enig i det. Glemte meg bare i ekstasen over å finne på ett forslag til en spillersang, som jeg syntes vi trenger fler av

Men syntes forslaget ditt til sangen over var knall Superman
              Tramp, Tramp, Tramp på en fugl!

Comment

Har ikke noen melodi på lager, men mens jeg leste poppa det opp et lite rim..
                Noe i duren:
                "Bengt Sæternes har vi
                nå skal bønna svi"

Veit da faen jeg.. men for de av dere som trenger et rim for å fullføre et forslag, there you go
                Jeg har rett - du tar feil...

Comment

Bengt

tidlig på 80 tallet tror jeg det var, gikk det en slags "hit" omtrent som dette: boom boom boom boom ba dilla life la la la la la
                  hvis vi kjører inn Bengt her da så blir det omtrent som dette:

Bengt Bengt bengt bengt bengt Seternes la la la la la og så repertere dette en tre fire ganger..

tror dette kan låte bra, hva mener folket??

Comment

Jeg tror alle sanger som inkluderer at ordet Bengt skal synges mange ganger fort etterhverandre er dødfødt. Se for deg glenn-roberts-sangen (no limit), men med bengt isteden.

Akkurat som å synge: "I kjøleskapet hjemme er det melk" (prøv å gjøre det neste gang du er i dusjen) elller Bengt for den saks skyld.
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by engas tolvte mann View Post
                      tidlig på 80 tallet tror jeg det var, gikk det en slags "hit" omtrent som dette: boom boom boom boom ba dilla life la la la la la
                      hvis vi kjører inn Bengt her da så blir det omtrent som dette:

Bengt Bengt bengt bengt bengt Seternes la la la la la og så repertere dette en tre fire ganger..

tror dette kan låte bra, hva mener folket??
                      Det der var et knallbra forslag! Støttes! Ser for meg at hopping og klapping til den sangen kan lage god stemning!!

Comment

Det kan funke, hvis folk ikke skal synge så inn i helvete fort hele tida hehe...
                        På Raufoss prøvde noen å sette rekord på rekord i å synge sanger fortest mulig..Sånn låt det i allefall..
                        Maner derfor til å synge litt roligere/saktere på samtlige hymner, lettere å få med flere folk bl.a er min mening.. og vi skal jo tross alt holde strupene i aktivitet i drøye 2*45 ....

Comment

Man kan jo evt bruke/gjøre om på Svenne Rubins svenske hit.
                          "långa bollar på Bengt"

Comment

Pokker, Bengt fortjener en sang nå..da er det trist å ikke være en kreativ jævel gitt.. kom igjen a dere som har noe å melde! stemmer for å prøve engas tolvte mann's forslag mot stabæk, hvis ingen har noe bedre...

Comment

mel: for det var p.ikk p.ikk p.ikk

Bengt Sæternes
                              Bengt Sæternes
                              Bengt Sæternes Bengt Sæternes osv

Comment

Working...
                              X