Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

lsk sin tifo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lsk sin tifo

Lsk sin tifo i går, og den ble ganske bra den, selv om de bruke det latterlige ordet " Forca " på banneret..

Hvorfor skrive utenlandske orde på norske bannere ?

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=37

lenge siden engatifo lagde noe sånne tifos nå..

Hva med å overgå denne, og lage en som faktisk går over HELE postbank/vestbredden tribunen ?

DET hadde sett fett ut det

Re: lsk sin tifo

Bare lag i vei du Børre. Ingen som nekter deg å gjøre noe...

Comment

Oki, få spenn og sysaker jeg, så kommer det etterhvert

Toy S

Comment

Ja på andre forsøk så greide altså Kanari-fansen å utføre det. Ikke gærnt bare det.
        FULL PAKKE!

Comment

Neida

Ble jo bra da, selv om jeg som sagt ikke liker ordet " forca " i supportersammenheng i norge...

Enge tifo er langt unna norges beste pr dags dato ihvertfall

Comment

FORZA
            -flygind

Comment

HAHA. Hørte fra en gammal bekjent som var med å lage denna. At di hadde brukt så mye tau og gaffa teip at det fantes ikke mer på Åråsen. HAHAHAHA. Litt redde for å drite seg ut NOK en gang?
              The strenght of the pack is the wolf and the strenght og the wolf is the pack. So remember we are the wolfs
              -----ÆRE VÆRE-----

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 16:57 skrev Toy S:

> Neida

>

> Ble jo bra da, selv om jeg som sagt ikke liker ordet " forca " i supportersammenheng i norge...

>

> Enge tifo er langt unna norges beste pr dags dato ihvertfall

3 kamper - 3 koregrafier. 2 helt greie og en mektig mot lyn(som viser hvor mange vi er) så hvis din oppfattning av tifo er å ha størst OH, så er det din mening.

til folket som klager. bare å ta turen på dugnad å hjelpe til! trenger alltid folk

"vi er vål\'enga, mesterne fra oslo by"

Comment

Etter det jeg hørt så var flaggene i mot Lyn betalt og ordna av Hafslund...

Stemmer det ?

Comment

Vel, jeg satt i alle fall noe sånt som 8 timer til sammen og monterte skiten sammen med 3-4 andre, så "ordna" av Hafslund var det i alle fall ikke.

Comment

Oki...

Men sponsa de den som bastionen hadde banner på ?

Comment

Om Hafslund sponsa Bastionen?

Comment

Bastionens banner var vel et resultat av at de en god stund etter andre har fått med seg at det triller kroner fra Hafslund inn på kontoen til Klanen/ET.
                          "Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."

Benjamin Franklin

Comment

Hvis dere sikter til det banneret som ble holdt opp-ned og bak-fram, så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke fikk med meg hva som stod på det. Men jeg forstår det som om det var en morsomhet om at ET har blitt sponsa av Hafslund?

Ja, Hafslund har gitt penger til ET tidligere, om de har gjort det i år vet jeg ikke. Det kan sikkert noen faste ET-folk snakke om, jeg er bare en sporadisk slave.

Sponsing av ET har vært ganske omdiskutert, mange mener at Klanen burde klare å betale gildet sjøl uten sponsorer. Dette var jo blant annet tema på årsmøtet, for dem som gadd å ta turen dit. Kan jo være et tips til neste år, hvis man ønsker at Klanen skal bruke penger på andre ting eller fordele dem anderledes.

Men det er viktig å få med seg at det eneste Hafslund har fått tilbake de gangene de har gjort dette tidligere, er at det kommer en stor tifo på en bestemt kamp. De får ingen eksponering, og det annonseres heller ikke at de gir oss penger, bortsett fra når folk med ujevne mellomrom tar det opp her...

Til slutt: Stikk i strid med hva mange tror, så er det ikke sånn at penger alene er nok til å lage bra tifoer. Det krever sinnsyke mengder med dugnadstimer, og det krever at mesteparten av publikum bidrar til at det skal funke. Hvis man ønsker større/bedre/anderledes tifoer, så er det lurt å gå på dugnad og komme med ideer. Tror ikke akkurat den surmulinga som enkelte kommer med her er det som inspirerer folk til å stå på mer i alle fall..

Comment

Hafslund ga penger til Engatifo i 2004. Siden har vi ikke fått penger fra dem. Hva Børre Bjerkland eller andre som mener VG-debatt er en troverdig kilde måtte mene gir jeg egentlig blaffen i.

Om vi får penger fra Hafslund eller andre i år?

Så langt har vi fått fra Klanen. Vi tar gjerne imot hvis andre kaster penger etter oss, og skulle vi trenge mer penger enn det som er budsjettert, vil vi forsøke å skaffe flere penger, enten på loddsalg med et nytt og bedre loddselgerkorps, gjennom innsamling, gjennom sponsing eller ved å be Klanen om flere penger. Følg med på Bastionens banner i 2009 for å finne ut hva vi eventuelt valgte...

Comment

Working...
                              X