Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

lsk sin tifo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: lsk sin tifo

Sitat: Den man, 24 april 2006 21:30 skrev KjellH:

> Hafslund ga penger til Engatifo i 2004. Siden har vi ikke fått penger fra dem. Hva Børre Bjerkland eller andre som mener VG-debatt er en troverdig kilde måtte mene gir jeg egentlig blaffen i.

>

> Om vi får penger fra Hafslund eller andre i år?

> Så langt har vi fått fra Klanen. Vi tar gjerne imot hvis andre kaster penger etter oss, og skulle vi trenge mer penger enn det som er budsjettert, vil vi forsøke å skaffe flere penger, enten på loddsalg med et nytt og bedre loddselgerkorps, gjennom innsamling, gjennom sponsing eller ved å be Klanen om flere penger. Følg med på Bastionens banner i 2009 for å finne ut hva vi eventuelt valgte...

> Ikke vær så faens grumpy og atal hele tiden, jeg bare spurte pga det som stod på bastionbanneret, om de hadde kjennskap til noe spes vi andre ikke visste..

Etter det jeg vet er det fortsatt ikke ulovelig å spørre om ting her inne, og selv om du/dere ikke liker spørsmålene, går det ann å ha en normal tone for det..

Comment

Vel, hvis det er en person som kjennetegnes ved å være gretten her inne, så er det vel deg Børre. Har du noe som helst konstruktivt å bidra med, eller vil du bare klage på laget, klubben og Klanen?

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 00:59 skrev lille i:

> Vel, hvis det er en person som kjennetegnes ved å være gretten her inne, så er det vel deg Børre. Har du noe som helst konstruktivt å bidra med, eller vil du bare klage på laget, klubben og Klanen?

> Pisspreik...

Hvis du hadde åpna øya så ser du kanskje noe annet..

Ingen bombe at du slenger dritt til meg dog..

Toy S

roser når det skal roses,riser når det trengs ris

Comment

Sitat: Den tir, 25 april 2006 14:36 skrev Toy S:

> Sitat: Den tir, 25 april 2006 00:59 skrev lille i:

>

> > Vel, hvis det er en person som kjennetegnes ved å være gretten her inne, så er det vel deg Børre. Har du noe som helst konstruktivt å bidra med, eller vil du bare klage på laget, klubben og Klanen?

>

> > Pisspreik...

> Hvis du hadde åpna øya så ser du kanskje noe annet..

> Ingen bombe at du slenger dritt til meg dog..

>

> Toy S

> roser når det skal roses,riser når det trengs ris

Du klarer jo å understreke poengene bedre enn noen andre klarer...

Comment

Tilbake til LSK tifon.

Synd å si det,men den er jævlig fet.

Bare en ting jeg lurer på.Slik jeg ser det så kneler alle de andre tippeligalagene for LSK,men hvorfor er det da 14 flagg(lag)?Skulle vel vært 13?

Comment

Sitat: Den søn, 30 april 2006 13:05 skrev Eazy G:

Bare en ting jeg lurer på.Slik jeg ser det så kneler alle de andre tippeligalagene for LSK,men hvorfor er det da 14 flagg(lag)?Skulle vel vært 13?"

Jeg kommer fram til 14 flagg, 12 med logo. I bakgrunnen er det to flagg man ikke ser logoen til. Det ene flagget er helhvitt, mens det andre er gult og lyseblått. Logoen som mangler er Starts.

Jeg synes ikke denne logoen var noe spesielt. Joda, det er stort og sånn, men synes vel ikke tegninga var all verden. Mesteparten av banneret vies jo andre lag. Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kunne lagd et banner med en norsk tekst.

Dette er også andre gang de forsøker seg med dette banneret, og da mister det mye av effekten.

Greit forsøk, men neppe topp fem etter årets sesong.

Comment

Sitat: Den man, 24 april 2006 15:39 skrev Toy S:

> Oki, få spenn og sysaker jeg, så kommer det etterhvert

>

> Toy S

-----

Uten at jeg er noen tifo-slave, så tipper jeg du kan få sysaker hos ET. Så, da er det vel bare å stille opp og starte syinga da vel?

Spenn tror jeg du kan drite i, sterke rykter sier at ET er basert på dugnad.

Comment

Sitat: Den søn, 30 april 2006 15:19 skrev FrankO:

> Sitat: Den søn, 30 april 2006 13:05 skrev Eazy G:

> Bare en ting jeg lurer på.Slik jeg ser det så kneler alle de andre tippeligalagene for LSK,men hvorfor er det da 14 flagg(lag)?Skulle vel vært 13?"

>

>

> Jeg kommer fram til 14 flagg, 12 med logo. I bakgrunnen er det to flagg man ikke ser logoen til. Det ene flagget er helhvitt, mens det andre er gult og lyseblått. Logoen som mangler er Starts.

>

> Jeg synes ikke denne logoen var noe spesielt. Joda, det er stort og sånn, men synes vel ikke tegninga var all verden. Mesteparten av banneret vies jo andre lag. Skjønner heller ikke hvorfor de ikke kunne lagd et banner med en norsk tekst.

>

> Dette er også andre gang de forsøker seg med dette banneret, og da mister det mye av effekten.

>

> Greit forsøk, men neppe topp fem etter årets sesong.

>

>

Tifo skal være en overaskelse til hjemmepublikum og laget. Den første gangen det ble brukt, ble alle overrasket over att den ikke kom opp. Den andre gangen ble alle overrasket over att den ble brukt igjen.

Har du traktor og ljå holder du med lsk

Har du ØL og er GLA holder du med VÅLENGA

Comment

Working...
                  X