Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hopping (og nynning) til en by, ett lag, ett Vål'enga - hurra, hurra!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hopping (og nynning) til en by, ett lag, ett Vål'enga - hurra, hurra!

Bare et forslag til å kanskje få litt bedre trøkk og varighet på denne sangen. Liverpoolfansen har laget tekst til denne melodien, og etterhvert har til og med supporterne som alltid står med beina godt planta på bakken og armene i kors sett seg nødt til å bli med å hoppe når denne dras i gang.

http://www.youtube.com/watch?v=DUjRQfJ3f74

Noe å prøve på for oss?

Altså sånn:
    En by, ett lag, ett Vål'enga
    Hurra, hurra!
    Hurra, hurra!
    En by, ett lag, ett Vål'enga hurra!

(HOPP)
    Nænæ nænæ nænænænæ
    nænæ nænæ
    Nænæ nænæ nænænænæ
    nænæ nænæ
    Nænæ nænæ nænænænæ
    Nænæ nænæ nænænænæ
    En by, ett lag, ett Vål'enga hurra!

Også roe oss ned og starte på nytt igjen. Setningen i hoppesekvensen kan eventuelt være "hele Oslo's stolthet Vål'enga" for å få litt variasjon.

Jeg synes godt vi kan synge teksten hele tiden (stedenfor nænænæ), men det at vi kan ta litt av andre gangen den synges, var ikke så dumt.
    ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Når jeg tenker over det...

Når jeg tenker over det etter å ha sett videoen var det faktisk ikke så verst å synge nænænæ.
      ..:: En by, ett lag - Vål'enga ::..

Comment

Bra forslag! Tror det kan bli bra hvis folk gidder og være med. Hvis ikke så blir den rævva... Hvis ikke folk er med å hopper synger dem eller som regel ikke. Dette krever at nesten alle blir med å hoppe.. Det hadde vært helt rått. Se for seg hele Cola hoppe og synge samtidig. Kan lønne seg nå i starten og bare ta den når det vi er i flyten. Ikke no vits å starte den f. eksempel hvis vi ligger under 1-0 og alt er ræva.. Start den når vi er i flyten, men er vi i flyten kan det hende vi glemmer den.. Må ha den i tankene
        '
        Uansett, bra forslag, tror den kan bli bra!!
        KOM IGJEN ENGA

Comment

Åh .. Det forslaget likte jeg. Plutselig begynner hele bendit eller vestbredden og hoppe. Kommer til å bli kjempe kult om alle blir med ja ! Bra forslag !
          Drømmene lever ....

Comment

Kul den, men som så mange ganger før så blir det ikke noe av dersom ikke noen tar initiativ til å starte den. Sanger som blir skapt her kan ikke regne med noe hjelp av sanggruppa.

Comment

Har tenkt den samme tanken, syntes at Torres sangen er bedre en vår versjon
              You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by batman View Post
                Kul den, men som så mange ganger før så blir det ikke noe av dersom ikke noen tar initiativ til å starte den. Sanger som blir skapt her kan ikke regne med noe hjelp av sanggruppa.
                Ja, helt enig.. Må nok ta itinativet selv, enn at sanggruppa gjør det!
                Drømmene lever ....

Comment

Er nok ikke Liverpool som startet den sangen først. Det var United til John O'Shea. Uansett greit forslag.
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Beintøft. Støtter forslaget

Comment

Bedre video av sangen, og hvordan det kan se ut når alle tar av samtidig..

http://www.youtube.com/watch?v=hwwZ9V96HR0
                      For the fashion and the passion

Comment

En del som dro i gang den på søndag. Funket bra, blir rått når alle har fått med seg "ny-versjonen"
                        VIF OSLO

XXX

Comment

Originally posted by Dresser View Post
                          Bedre video av sangen, og hvordan det kan se ut når alle tar av samtidig..

http://www.youtube.com/watch?v=hwwZ9V96HR0
                          Haha! Litt arti at det bare var trening
                          Tenkte først, jøss som de eier tribuna a... også slo tanken meg "er de aleine? kjører de faktisk øvelser før kamper"...

Men for all del, jeg hopper og drar med meg folk rundt meg neste gang den synges! ...prøver iallefall...
                          Jeg har rett - du tar feil...

Comment

nænænæ delen gjør at sangen blir veldig kul og gir god stemning
                            Må bare kjøres mot rbk til helga.
                            EVIG VIF

Comment

var det det som skjedde der nede til høyre,så bare hoder opp og ned,jeg er med,problemet med denne sangen er at folk klapper opp tempoet og med nynninga holdes tempoet intakt

Comment

Working...
                              X