Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hopping (og nynning) til en by, ett lag, ett Vål'enga - hurra, hurra!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stemmer, IB kjørte inn denne på bussen til åråsen og prøvde å dra den på stadion også. Forhåpentligvis tar det ikke lang tid før den sprer seg..
    For the fashion and the passion

Comment

Sjekk PM Johannes..

Comment

den virka relativt fet...

spørsmålet er bare om feil klapping fucker den opp..

får fyre opp den til helga joha og kim..

men det er vell før united-liverpool og ikke på en trening som en eller annen sa her inne?

Comment

Scousere som blir holdt igjen etter kampslutt..

Comment

Problemet blir vel at ingen gidder å hoppe.. Er bare de i øvre, og et par stykker i nedre som hopper.. Andre har ikke ork eller gidder ikke..
            KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
              Problemet blir vel at ingen gidder å hoppe.. Er bare de i øvre, og et par stykker i nedre som hopper.. Andre har ikke ork eller gidder ikke..
              Men hvorfor skal det hindre oss i å prøve. Gjøres dette noen ganger, så kommer nok flere med etterhvert...

Comment

Det skal ikke hindre oss i å prøve. For all del. Jeg er veldig for! Men jeg har ikke no tro på at HELE Klanen skal hoppe. Har prøvd til et par andre sanger.. Men jeg håper denna kan dra med fler og at det går
                KOM IGJEN ENGA

Comment

Bra!

Drit bra forslag, denne skal vi prøve på SØNDAGEN!! Kjempe bra!!

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
                    Det skal ikke hindre oss i å prøve. For all del. Jeg er veldig for! Men jeg har ikke no tro på at HELE Klanen skal hoppe. Har prøvd til et par andre sanger.. Men jeg håper denna kan dra med fler og at det går
                    Kom på en ting. Dette kommer til å gå. Vi klarer jo å kjøre anal...

Comment

hehe Annal er litt annet, siden det gjør man til siden, og "tvinger" sidemannen/kvinnen til å være med.

Og sånn når vi er inne på annaltoget vårt.. Jeg syns det har detti litt i kvalitet i det siste. Før husker jeg da jeg så på tv etter matchene på annaltoget at flere rader gikk forskjellige veier, alle hoppa ikke samme vei. Nå har jeg lagt merke til at alle hopper samme vei. Synes det ser morsommere ut når ikke alle går samme vei..
                      KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by Dresser View Post
                        Stemmer, IB kjørte inn denne på bussen til åråsen og prøvde å dra den på stadion også. Forhåpentligvis tar det ikke lang tid før den sprer seg..
                        De prøvde gjenntatte ganger i Stavanger også. Flere og flere som blir oppmerksomme på den, så håper de fortsetter mot Molde. Mot Viking sto de nederst på tribunen så var ikke mange som hørte det, men i Bend-It står de vel oppe til høyre på felt F så er flere forran som får det med seg. Håper hvertfall de kjører på med denne sangen igjen, så vi får mulighet til å prøve den ut skikkelig.
                        IKAROS

Comment

Ikke bare vi som har problemer med sammkjøringa

http://www.youtube.com/watch?v=JR1zh...eature=related
                          IKAROS

Comment

Slenger opp denne tråden her igjen!

Står på felt 229 (H) på Bendit-øvre og har såvidt hørt og sett at det er noen som prøver seg med nynning/hopping på f/g av og til. I forrige kamp mot Godset er vel første gang den har nådd helt bort til oss, og vi var en gjeng som ble med på hoppinga/nynninga, men så døde sangen dessverre ut rett etter.

Nå som folk begynner å fatte hvor fett det er med litt hopping og bevegelse i forhold til "står du stille er du ikke Vål'enga", så håper jeg dere i midten fortsetter å prøve på denne sangen her også.

Løfter sangen mye stemningsmessig, og gjør også at den kan gå mye lenger før folk blir lei og slutter å synge.

Comment

Working...
                            X