Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Musikkvideo til "En By Ett Lag"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musikkvideo til "En By Ett Lag"

Hei,

Nå er det viktig dere hjelper meg her. Jeg og mine gode venner i Asstronaut har blitt enige om å lage en musikkvideo til låta "En By, Ett Lag" som dere finner på plata "Oslos Stolthet: En hyllest til Vålerenga"

En pilot av videoen finner dere her

http://www.youtube.com/watch?v=O3P1aOCvc4w

Jeg er student ved Westerdals School of Communication, og går Film&TV linjen der. Nå skal jeg altså produsere en video, som inneholder Punk, fotball, cheerleadere og KLANEN.

Kort fortalt: Jeg vil ha Klanen i bakgrunnen som synger, danser og koser seg. Hvordan vi får til dette blir følgende:

Teksten til låta er er skrevet av Kjell Grønningen, og jeg vet den har blitt spillt i pausen en del ganger på hjemmekampene. Hvis Ullevaal Stadion og de ansvarlige for arrangemnetet tillater det, vil vi filme Vestbredden med 3-4 kamera i pausen, mens sangen går over høytalerne, og dere synger.

Bandet og cheerleaderne vil spille forran et såkalt greenscreen, så vi legger på klanen i bakgrunnen.

Hvis dette blir vanskelig, er det da interesse for å få med så mange som mulig til å stille opp i Valhall eller en lignende hall, der dere står i bakgrunnen, mens bandet står på et platå nede på banen og cheerleaderne danser rundt dem.

Håper dere er i stand til å hjelpe til.

Vi har kontaktet Ladytrolls som er med.

Innvendinger og kommentarer tas imot med dypeste takknemlighet.

Send meg gjerne mail på cwjensen@getmail.no, eller kommentar i denne tråden.

Ser frem til å høre synspunktene på dette.

MVH

Christian W. Jensen

Cheerleadere?

Hvorfor?

Og hvorfor skal vi være med på det?

Comment

Fordi...

Chherleaderne er litt av sportrock konseptet, og siden sangen er en tribute til laget deres, håpet jeg at dere ville stille opp... Tar jeg feil?

Comment