Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

pippi melodien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pippi melodien

Hallo.

Hadde det vært noe å lagd en tekst til pippimelodien. Veit at de bruker melodien i barteby, men den er utrolig fresh! Blir liv på tribunen hvis alle hopper.
    Marek Kulič til Vålerenga nå !!!!!!!!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=XX3PgVdyCyE

Link fra barteby

Comment

Ikke hvis hvordan de gjørd det da... det kan jo ikke sammenliknes med dette:

http://youtube.com/watch?v=N10r3uuRaZk

http://youtube.com/watch?v=mkKr59WLMXA

Jeg er helt enig med at vi skulle prøvd denne vi også. Drit i bartene. Det kommer til å bli rått om vi får til denne i cola og på bredden.

Comment

Plankehaugen har også denne.

Comment

Hmm... FFK, RBK Aafk, Stabæk (?), pluss en del lag i Sverige og Tyskland...

Etter at Frankfurt brukte denne i UEFA cupen (?) har jo dette blitt en av de mest brukte sangene. Var selv veldig for denne sangen i starten, men nå er den vel brukt opp til de grader?! Ble også brukt på Ullevaal for landslaget ifjor..
          IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
            Hmm... FFK, RBK Aafk, Stabæk (?), pluss en del lag i Sverige og Tyskland...

Etter at Frankfurt brukte denne i UEFA cupen (?) har jo dette blitt en av de mest brukte sangene. Var selv veldig for denne sangen i starten, men nå er den vel brukt opp til de grader?! Ble også brukt på Ullevaal for landslaget ifjor..

Vi har jo det vi og...

Vi er vålerenga tjolahop osv
            Oslobajas

Comment

hva med emil i lønneberget melodien?
              ..bare et forslag
              ____SYNG HØYT SYNG VÅLENGA!___

Comment

Originally posted by Evig Bohem View Post
                ..bare et forslag
                Forslag på tekst i så fall?

Vålerenga hoppfallera og
                Vålerenga hoppfallerei.
                Vi er vålerenga, hoppfallera, super enga, hoppfallerei

SKEPTISK

Comment

tja.. så var det tekst ja..
                  ____SYNG HØYT SYNG VÅLENGA!___

Comment

Synes cola øvre burde hoppa opp og ned sånn som disse filmene viser. Vi er "ingenting" i forhold til: http://youtube.com/watch?v=N10r3uuRaZk

Og vi har jo like fint areal og ikke minst er vi like mange, så dette kan gjennomføres!

Comment

Originally posted by engaforpenga View Post
                      Synes cola øvre burde hoppa opp og ned sånn som disse filmene viser. Vi er "ingenting" i forhold til: http://youtube.com/watch?v=N10r3uuRaZk

Og vi har jo like fint areal og ikke minst er vi like mange, så dette kan gjennomføres!
                      Hvis du drar den i gang så skal jeg hoppe jeg.

Comment

Forslag til enkel tekst:

"vi er vålerenga sjollahopp sjollahei sjollahoppsasa, vi er vålerenga tralalalalala"

gjentar den noen ganger.

Sjekk ut teknikken på hoppinga dems, alle holder hverandre rundt skulderne og hopper opp og ned.

Comment

ikke for å hakke på folk som tar initiativ her, men jeg syns det er pinlig når kjernen synger denne her. håper vi IKKE kommer til å bruke den!

Comment

Betse forslaget her var:
                            Shalalalalala-lalalalalalalala-lalalalalala-lalalala. Vålenga fotball, shalalalalalalala osv

Comment

Originally posted by Evig Bohem View Post
                              ..bare et forslag
                              Etter at jeg så filmene jeg postet i mitt tidligere innlegg noen ganger tenkte jeg også på dette. Kan jo være mulig å få til det. Jeg er dessverre ikke noen tesktforfatter, så det må noen andre prøve på.

Angående pippi så driter jeg litt i hva andre gjør. Alle kopierer av oss, så om vi tar en sang så gjør vel ikke det noe. Det er vel forresten gankse mange andre sanger som flere enn oss synger... Den stemningen å hoppingen på tribunen kan jo få motstanderne våre på banene til å miste konsentrasjonen, og vi stjeler ballen og scorer... hehehe

Comment

Working...
                              X