Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bojan Zajic - Johnny I hardly knew ye

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• superman
    replied
    Jeg syns sangen er fantastisk dårlig, og er ikke noe man normalt ville bruke på tribunen tror jeg, men den passer jo perfekt til Moa da, så syns vi kunne prøvd den. Se hvordan det duger...

Moa hele natta er jo også en litt fengende melodi, og som nevnt over her bir det for dumt å ta Bojan sin "sang" og kopiere den. Vi har fått 2 nye spillere, og klarer ikke å gi dem forskjellig sang engang...? Og gi Bojan en ny sang nå syns jeg også blir for dumt, ettersom han har fått en liten "heltestatus" hos klanen, og allerede har fått denne sangen...

Leave a comment:

• Cyrus
    replied
    Enig i at den ikke er helt super, men det er enda mer talentløst at vi bruker Bojans melodi og synger "Moa, Moa, MoaMoaMoa"... Vi har vel noen hoder her som kan klare å komme på noe, så Moa får en egen melodi?

Evt. så kan Bojan få det forslaget som er i første post her (som jeg forøvrig synes er veldig bra) også kan Moa da få Bojans melodi. Men sikkert mange som mener det blir litt feil, siden den liksom "sitter", noe jeg forsåvidt er enig i.

Leave a comment:

• Henriksen
    replied
    enig,den er helt talentløs.

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied
    Originally posted by SondreSM View Post
    Håper det kommer flere av de kreative sjelen mot lillestrøm.. Sånn at Moa får sangen "Moa hele natta.." Det er ikke til vår verdi å gi 2 spillere samme sang.. Da blir det ikke noe spesielt å ha en egen sang lenger..
    Moa hele natten er så rødmende cheesy at den bør bli skrinlagt. Greit for pubsynging men det får være grenser..

Leave a comment:

• SondreSM
    replied
    Håper det kommer flere av de kreative sjelen mot lillestrøm.. Sånn at Moa får sangen "Moa hele natta.." Det er ikke til vår verdi å gi 2 spillere samme sang.. Da blir det ikke noe spesielt å ha en egen sang lenger..

Leave a comment:

• Johannes
    replied
    hørte klanen i tromsø brukte nøyaktig den samme sangen til moa

Leave a comment:

• lasse1910
    replied
    Noe av problemet her er at Bojan allerede har en sang som har satt seg og alle har begynt å synge. Da er det ikke bare bare å inføre enda en sang til denne spilleren.

Leave a comment:

• Dresser
    replied
    Hannes: godt forslag, men det er ekstremt vanskelig å føre inn lange, og litt mer kompliserte sanger enn bojanbojanbojanbojan eller engaengaenga vålerenga i klanen i disse dager.

Dette forumet er heller ikke det rette stedet å lufte ideer tror jeg, forsvinner bare i evinnelig mye møl. Send en pm eller mail direkte til noen i sanggruppa. Daddycool her på forumet er en av dem.

Ellers brukes denne melodien til en by, ett lag, ett Vålenga. Jeg liker også veldig forslaget om å stjele scousernes "bounce" og alle hopper på andre verset til denne melodien. (ligger i enn annen tråd her om nettop dette)

Leave a comment:

• Hannes
    replied
    Originally posted by lasse1910 View Post
    Sangen er jo genial, det er ikke en annen spiller den også kan passe til da? Morten Berre kanskje?

Proevde meg med roughly samme tekst paa litt spillere, men faar ikke stavelsene til aa gaa opp.
    Men man kan jo altids prove aa gjore om litt mer paa teksten for aa faa det til aa funke.
    Men jeg er litt fan av de andre berre forslagene i en annen traad..

Leave a comment:

• lasse1910
    replied
    Sangen er jo genial, det er ikke en annen spiller den også kan passe til da? Morten Berre kanskje?

Leave a comment:

• Hannes
    replied
    Originally posted by SondreSM View Post
    Det er ingen som sier at man ikke skal komme med kreative forslag.. Men du må godta at folk liker Bojan, Bojan, Bojan, bojan bedre.. :P Den sangen trøkker som f. Men fortsett med forslag. Det er herlig med kreativitister som kommer med forslag
    Jeg har ikke noe problem med aa godta at folk ikke nodvendigvis liker mitt forslag best, men det har noe med maaten man ordlegger seg naar man skyter ned nye forslag, som ikke motiverer til fornyet insats fra hverken meg eller andre. Det er veldig enkelt aa si bra forsok, men jeg foretrekker noe annet, du klarte det jo feks helt fint. Men jeg kommer nok over det og du skal ikke se bort fra at jeg kommer med mere.

Saa far vi heller ta en separat diskusjon om vi er litt for ensidige naar det kommer til spillersanger.
    For selv om Bojan sangen trokker, saa tror jeg vi har mer aa gi hva det gjelder variasjon i tekster og melodier, og naa saa var det akkurat Bojan jeg gikk aa nynnet paa og fikk en tekst til.

Leave a comment:

• KristianV
    replied
    Originally posted by Engapåtopp View Post
    Selv om melodien er i bruk fra vår side (Et dusin klansmen), så synes jeg dette var et veldig bra forslag... Burde nesten sendes til sanggruppa...

"Ett dusin klansmenn" er vel på melodien til "Whiskey in the Jar" er det ikke det?

Leave a comment:

• SondreSM
    replied
    Det er ingen som sier at man ikke skal komme med kreative forslag.. Men du må godta at folk liker Bojan, Bojan, Bojan, bojan bedre.. :P Den sangen trøkker som f. Men fortsett med forslag. Det er herlig med kreativitister som kommer med forslag

Leave a comment:

• Joi54
    replied
    Originally posted by Hannes View Post
    Beklager at jeg prover aa vere litt mer kreativ en aa bare gjenta en spillers navn omigjen og omigjen
    som vi gjor med mange av spillerne vaare....

Trodde vi i Val'enga hadde litt ambisjoner om aa vaere litt ledende og sitte inne med litt variasjon paa tribunen men jeg faar vel innse at det toget har gaatt.

Men sorry det skal ikke gjenta seg
    Jeg synes det er et godt forslag! Bedre å bruke din tekst enn å bare synge bojan, bojan. Det synse hvertfall jeg...

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Originally posted by Hannes View Post
    Beklager at jeg prover aa vere litt mer kreativ en aa bare gjenta en spillers navn omigjen og omigjen
    som vi gjor med mange av spillerne vaare....

Trodde vi i Val'enga hadde litt ambisjoner om aa vaere litt ledende og sitte inne med litt variasjon paa tribunen men jeg faar vel innse at det toget har gaatt.

Men sorry det skal ikke gjenta seg
    toget har ikke gått og kom gjerne med flere forslag, nye innspill bør vurderes da det er utvikling istedet for stillstand, men det er tidlig på året enda og vi er ikke så samkjørte som i fjor men det kommer. vi var bra i første kamp

Leave a comment:

Working...
X