Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Om pyroteknikk!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Her må jeg nesten si meg enig med Erlink. Det virker som om nff og ntf har begynt å lytte til supporterene.( nå som det går litt dårlig) De gir utrykk for at de "kanskje" vil være med på en liten forandring, for at produktet deres skal bli mere attraktivt. Men det gjenstår å se om dette bare "politisk" tomprat rundt grøten. Men lever i trua på at Nff og ntf skal ta til fornuft, å skjønne at tribunen er det supporterene som kan best

Comment

• Originally posted by zider View Post
      Her må jeg nesten si meg enig med Erlink. Det virker som om nff og ntf har begynt å lytte til supporterene.( nå som det går litt dårlig) De gir utrykk for at de "kanskje" vil være med på en liten forandring, for at produktet deres skal bli mere attraktivt. Men det gjenstår å se om dette bare "politisk" tomprat rundt grøten. Men lever i trua på at Nff og ntf skal ta til fornuft, å skjønne at tribunen er det supporterene som kan best
      For all del: Jeg tror det ikke før jeg får se det, men selve uttalelsen er positiv og den er skriftlig (i motsetning til hundrevis av muntlige, brutte løfter tidligere).
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

• Var da enda godt at poengstraffen ble lagt død. Er så utrolig irriterende at de som bidrar med kule bilder, økt lyseffekt og varme skal bli straffet med bøter og poengstraff. Er ingen tvil om at TV2/NRK gnir seg i hendene når det blusses slik at det gir ekstra gode TV-bilder. For det ser jævli bra ut, det er vel de fleste enige om?

Jada, det er en uforsvarlig standpunkt, men hvor ofte hører vi om ulykker vdg. blussing? Nei, jeg vil ikke at det skal lovliggjøres, men dog. Er ingen tvil om at deres blussing på Åråsen så skikkelig bra ut når det røykla Åråsen i halve 1.omgang. Kredit!

Comment

• Pyroteknikken ser ut til å ha gjort sitt inntog i MLS.

http://www.section8chicago.com/jm3/i...ews&Itemid=158

Comment

• Liker kommentaren til han ene kommentatoren... "Are you kidding me?! That is a thing of beauty!" Tviler på at Scheie &co noen gang kommer til å lire av seg noe sånt..

Comment

• Originally posted by Engapåtopp View Post
              Liker kommentaren til han ene kommentatoren... "Are you kidding me?! That is a thing of beauty!" Tviler på at Scheie &co noen gang kommer til å lire av seg noe sånt..
              Fett det der.. De genuint fotballinteresserte amerikanerne vil sikkert gjerne herme etter den europeiske supportertradisjonen.. Det er jo tross alt halve sjarmen ved europeisk fotball

Comment

Working...
              X