Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hater nff, med kanarifansen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hater nff, med kanarifansen

nff er noe alle hater, hvis jeg ikke tar helt feil.
    Hadde det vært noe å synge FØR kampstart, med kfl og synge mot NFF? Høres helt sprøtt og dust ut og synge sammen med kanarifansen, men når det er mot Nff... F. eks: de eller oss starter: Hater, hater, hater nff!! Vi vil høre kanari synge hater Nff!? (eller lignende)
    Nå hater jeg kanaris, og jeg hater også nff. Og hvis de 2 bitreste fiendene står sammen mot Nff, vil det gi folk et blikk i hva supporterne i norge synes om dem..
    KOM IGJEN ENGA

Tviler på at det er aktuelt for dem å synge noe sånt, ettersom de blir utestengt for å protestere mot NFF etter hva jeg har skjønt. Du får lufte ideen på www.kfl.no og høre hva de syns om det.
    IKAROS

Comment

en kompis av meg har gjort det..
      KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by SondreSM View Post
        nff er noe alle hater, hvis jeg ikke tar helt feil.
        Hadde det vært noe å synge FØR kampstart, med kfl og synge mot NFF? Høres helt sprøtt og dust ut og synge sammen med kanarifansen, men når det er mot Nff... F. eks: de eller oss starter: Hater, hater, hater nff!! Vi vil høre kanari synge hater Nff!? (eller lignende)
        Nå hater jeg kanaris, og jeg hater også nff. Og hvis de 2 bitreste fiendene står sammen mot Nff, vil det gi folk et blikk i hva supporterne i norge synes om dem..
        nff er noe alle hater!? hvorfor det egentlig?

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          nff er noe alle hater!? hvorfor det egentlig?

Fordi det er dritkult azz.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Fordi det er dritkult azz.
            Oh Yeah!!

Forslaget ser forresten ut til å bli dårlig mottatt på kfl forumet da, for de som tar seg tid til å lese det.

http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...817#post253817
            IKAROS

Comment

NFF er noe alle hater fordi de alltid er inkonsekvente ved håndhevelse av egne regler. Både når det gjelder straffer til spillere, straffer til klubber for papir-rot og straffer til klubber for ting supportere gjør.

Fordi NFF forsøker å få igjennom regler som gir dem nesten ubegrensede fullmakter til å straffe klubber og supportere i øst og vest.

Fordi de er vanskelige å kommunisere med, opptrer arrogant og er dårlige til å lytte til dem som faktisk er ryggraden i fotballen.

Tror nok manges "hat" mot NFF er basert i dette eller lignende poeng.
              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                NFF er noe alle hater fordi de alltid er inkonsekvente ved håndhevelse av egne regler. Både når det gjelder straffer til spillere, straffer til klubber for papir-rot og straffer til klubber for ting supportere gjør.

Fordi NFF forsøker å få igjennom regler som gir dem nesten ubegrensede fullmakter til å straffe klubber og supportere i øst og vest.

Fordi de er vanskelige å kommunisere med, opptrer arrogant og er dårlige til å lytte til dem som faktisk er ryggraden i fotballen.

Tror nok manges "hat" mot NFF er basert i dette eller lignende poeng.
                Idotisk forslag. Aldri synge med noen fans, ivertfall ikke kfl. SIkkert mye annet vi hater likt og men,
                Oslobajas

Comment

og så favoriserer dem sine "samarbeidsparnere" og gir f i vanlige supportere.dem vil jo helst ha det stille på kamp,med en liten trønderklapp sånn av og til.Er det ikke deilig og ha noen og hate

Comment

Må gi pippippene rett i at timingen er dårlig - både for dem og for oss.

Alle landets "eksperter" fra Mini til Truls Dæhli går rundt med konstant reisning om dagen, og bare håper at noe kontroversielt skal skje på tribunene på Åråsen, og ingen av oss trenger den typen mediaoppmerksomhet. Spesielt ikke akkurat nå.

Comment

Originally posted by Kid_Loco View Post
                      Alle landets "eksperter" fra Mini til Truls Dæhli går rundt med konstant reisning om dagen, og bare håper at noe kontroversielt skal skje på tribunene på Åråsen, og ingen av oss trenger den typen mediaoppmerksomhet. Spesielt ikke akkurat nå.
                      Enig. Media står klare med fontsize 182 og ultratelelinse, klare til å henge alle som gjør som kan stride mot reglene, på søndag. Personlig kommer jeg ikke engang til å fyre opp en røyk på tribunen, i frykt for fremtidig utestengelse fra Ullevål.

Tror vi skal ha fokus på å gjøre det vi er best på, så får KFL konsentrere seg om å unngå flere negative presseoppslag (og trøste hverandre).
                      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Ait, var bare et forslag jeg og en kompis kom på.. Hater nff de prøve gradvis å ødelegge supporterkulturen i norsk fotball. Snart blir jeg vel utestengt for å rope "FAEN" etter en bom på en stor sjanse..
                        KOM IGJEN ENGA

Comment

Ait, var bare et forslag jeg og en kompis kom på.. Hater nff de prøve gradvis å ødelegge supporterkulturen i norsk fotball. Snart blir jeg vel utestengt for å rope "FAEN" etter en bom på en stor sjanse..
                          Tja, kanskje forslaget kom for sent? Kanskje for mange supportere allerede er piska inn i en stille apati overfor NøFFs regel- og sanksjonsbyråkrati, hvis egentlige plan er å gjøre fotballpublikummet til hjernedøde opplevelseskonsumenter, foret opp på søt leskedrikk, is, pølser og popcorn? Som kommer med sine familier for å overvære en forutberegnelig fotballkamp, vakkert dandert med uprovoserende og familievennlig støtte til laget fra de "litt farlige" supporterne?

"If you tolerate this, then your children will be next", sang en gang et walisisk rockeband. Det gjelder sannelig meg også i fotballens verden...
                          Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Du / dere har et poeng, det er ingen tvil om det. Men en protest mot NFFs håndtering av supporterkultur nå er nødt til å bli vinklet mot casuals, slåssing i gatene etc, uavhengig av hva vi sier eller hvordan vi sier det.

Syng som f*en på Åråsen, og gi medianissene fint lite annet å skrive om enn en borteseier med et utrolig trykk på tribunen. Det får være protest nok i denne omgang.

Comment

Selfølglelig ;D Jeg gir alltid alt på tribunen! Bare et forslag.. Skjønner godt at folk ikke vil dette her, hehe Bare ville ta det opp og se om det hadde vært en mulighet!
                              Gleder meg til Søndag !!
                              KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
                              X