Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hater nff, med kanarifansen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

god ide

dette kan være en god ide. men kan som det blir sagt, bli vinklet mot ultras og casuals. hvis vi har litt is i magen å kanskje prøver å få gjort dette ordentlig, så kan det virke mye mere slagkraftig. det er sikkert flere en kanari og klanen som kunne tenkt seg å bli med på en felles "protest/aksjon". la oss spille kortene riktig og vente litt til det har roet seg litt rundt denne debatten med lsk. samtidig som det går an å kontakte flere supporter grupper ang dette.Tror vi er nødt til å stå samlet om noe slikt.

Ps: bare tanker og forslag

Comment

Liker ikke dette, synge med fuglene er ikke ett alternativ. Men vi kan da alltid synge selv om de på neste hjemmekamp mot bart bart. Hele klanen på Ullevaal lager mer lyd enn 1900 klanefolk og kanari. Pluss at Rosenborg kampen er også i bra Tv-tid som LSK kampen. Synes heller mobbing av LSK er på sin plass enn Nøff.

Comment

lsk legger hodet på blokka. Hva gjør man da? man tar øksa og hogger til. man finner ikke noen nye å ta. greit at det er synd på de, og at ting på sikt kan ramme oss også, men nå på søndag må man legge vekk det lille man har av sympati før bøfla, og kjøre dem skikkelig!

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
          lsk legger hodet på blokka. Hva gjør man da? man tar øksa og hogger til. man finner ikke noen nye å ta. greit at det er synd på de, og at ting på sikt kan ramme oss også, men nå på søndag må man legge vekk det lille man har av sympati før bøfla, og kjøre dem skikkelig!
          Enig der, faen leste forumet dems, vil dem ikke ha hjelp så gir vi dem ikke hjelp!! Vi skal kjøre dem skikkelig på ÅRÅSEN!

Comment

Originally posted by Onnis View Post
            Enig der, faen leste forumet dems, vil dem ikke ha hjelp så gir vi dem ikke hjelp!!
            Grunnen til at de ikke vil ha denne "hjelpa" er jo pga det er en konflikt mellom LSK og KFL, og at NFF faktisk ikke er de som lager problemet her da. Ledelsen i LSK har også sagt at de ikke vil ha noen form for protester eller aksjoner mot NFF fra KFL noen gang, og om de da gjør det NÅ som det er snakk om utestengelser osv fra før så pisser dem i egen bukse, og gjør det værre for seg selv.

Ikke overraskende at dette ikke er aktuelt for dem i denne sammenhengen.
            IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
              Grunnen til at de ikke vil ha denne "hjelpa" er jo pga det er en konflikt mellom LSK og KFL, og at NFF faktisk ikke er de som lager problemet her da. Ledelsen i LSK har også sagt at de ikke vil ha noen form for protester eller aksjoner mot NFF fra KFL noen gang, og om de da gjør det NÅ som det er snakk om utestengelser osv fra før så pisser dem i egen bukse, og gjør det værre for seg selv.

Ikke overraskende at dette ikke er aktuelt for dem i denne sammenhengen.
              Ja, jeg vet men dem er så frekke uansett dem kunne heller si eller takk liksom!!

Comment

LSK er strenge med fugla fordi de sleiker NFF oppetter ryggen. Å legge ned forbud mot kritikk av NFF er også helt sjukt.

Jeg har forøvrig også ramsa opp grunner til å hate NFF, men jeg syns ikke vi trenger å samarbeide med fugla om sang for det.
                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

De kan godt henge seg med på oss. Men ikke fa1 om jeg henger meg på dem!

Comment

Working...
                  X