Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - RBK Søndag 20/4 - 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by M-B-F View Post
    Løsningen er opplagt, hva jeg lirte av meg var opplevelsen. Som sugde big time. Det er noe å riste på hodet av.
    Fair enough, men på Postbanken øvre ser jeg ikke for meg at det blir så veldig bra i nærmeste fremtid. Til det er den tribunen alt for sjeldent godt befolket, og Vestbredden under høres ikke godt. Men det får vi leve med, synes jeg. Fokuset bør være på lyden som kommer frem nede på banen.
    At det ikke går an å synge samstemt mellom Cola og Vestbredden får vi heller ikke gjort noe med, og det å tvangsflytte folk til en del av stadion de ikke vil være på har jeg ikke tro på.
    mvh

Ogni M

Comment

Veldig skuffet over stemningen i går. Før kamp virket det som stemningen kom til å bli bra, men i det spillerne entret banen, virket det som ingen visste hva de skulle gjøre. Det var knapt nok noen som klappet! Utover i kampen, synes jeg stemningen var som store deler av fjoråret, og det sier jeg med negativt fortegn. Står på F/G i cola, og våger ikke engang tenke på hvordan det må føles på VB (hvis det som sies på dette forumet er noe å gå etter...).

Forsøkte å høre hvordan det hørtes ut på TV da jeg kom hjem. Dessverre virket det som TV2 kun haddde mic'et opp bortesvingen, noe som førte til at det var umulig å høre klanen når bartene sang. Det sier ikke så rent lite når mini-klanen hørtes bedre enn vestbredden på "kom igjen Enga"! Cola var så godt som umulig å høre. Morsomt med mini-klanen, men det høres litt Stabæk/Lyn ut når det eneste man hører er barn og småjenter...

Uansett, vi kan ikke kun skjule oss bak dårlig lydmenn hos TV2. Vi var rett og slett ikke gode nok i går, og det var for meg nesten vel så sørgelig som forestillingen ute på banen...

Mjerda

Comment

Stod på VB i går. Stod rett under GK på felt F. Blir kun trøkk når vi henger oss på Bend-it. Når forsangerene på GK starter sanger så er det ingen som henger seg på, ihvertfall ikke de som står nederst på F/G. Om noen skulle finne på å henge seg på sangen, så greier de ikke synge ferdig hele, om det skjer noe spennende på banen. Og de gangene vi greier å få trøkk på en sang, og skal kjøre i gang en gang til, så er det ca 1/3 som fortsetter, også må man fortsette og få opp trøkke gang på gang. Sykt irriterende, og skuffende både å stå på VB i går, og kampen i seg selv.

Løsninger jeg ser, er å bare henge seg på Bend.it når de starter sanger.
        Tror rett og slett ikke man greier og heve engasjementet og entusiasmen til de som står fra midten og ned ca på VB.

Men uansett forsangerene og de som faktisk synger skal ha ros for at de i det hele tatt gidder, når det bare står medgangs og stumme rundt dem.

Skuffende, deilig å få blåst ut litt.
        Tramp, Tramp, Tramp på en fugl!

Comment

Det som er løsningen er å la de som syns det er viktigst å se kampen fra en god plass bli på bredden, mens de som syns det er viktigere å synge og lage god stemning flytter over til Bend-It neste år.

Ifjor var det en del som flytta over, og det kom enda flere i år. Dette er en trend som helt klart forsetter, og da kan man vel like gjerne gjøre det offentlig kjent at synging foregår i Bend-It.

Når omtrent alle er enig at det er for dårlig stemning på bredden, så kan like gjerne de med litt lidenskap for tribuneliv flytte over og styrke stemninga i Bend-It istedet for å gjøre ett desperat forsøk på å holde liv i bredden.

På tide å innse at vi er ikke nok syngende supportere til å holde det gående på to tribuner, men å få alle på en tribune kunne lagd ett sinnsykt trøkk!
          IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
            Når omtrent alle er enig at det er for dårlig stemning på bredden, så kan like gjerne de med litt lidenskap for tribuneliv flytte over og styrke stemninga i Bend-It istedet for å gjøre ett desperat forsøk på å holde liv i bredden.
            Vi er fortsatt en gjeng som gjør vårt for å holde liv i VB, noe vi også så fungerte utmerket mot AaFK. Hvorfor dette ikke fungerte på søndag har jeg ikke noe godt svar på, men jeg syns det er en for enkel konklusjon å si at "Bredden synger ikke".

Comment

Originally posted by superman View Post
              Det som er løsningen er å la de som syns det er viktigst å se kampen fra en god plass bli på bredden, mens de som syns det er viktigere å synge og lage god stemning flytter over til Bend-It neste år.

Ifjor var det en del som flytta over, og det kom enda flere i år. Dette er en trend som helt klart forsetter, og da kan man vel like gjerne gjøre det offentlig kjent at synging foregår i Bend-It.

På tide å innse at vi er ikke nok syngende supportere til å holde det gående på to tribuner, men å få alle på en tribune kunne lagd ett sinnsykt trøkk!
              Nå var det vel en syngende tribune først Men jeg ser poenget ditt! Tror det kan bli en vanskelig prosess å få folk som ikke synger på Cola og folk som synger på bredden til å bytte plass. Med tanke på folks selvinnsikt, og at det er mange, innkludert meg som vil stå på bredden, fordi man ser bedre.

Men hadde alle giddi å synge litt mer på bredden, så hadde jo ikke dette vært ett problem i det hele tatt.
              Tramp, Tramp, Tramp på en fugl!

Comment

Originally posted by shangri_la View Post
                Nå var det vel en syngende tribune først Men jeg ser poenget ditt! Tror det kan bli en vanskelig prosess å få folk som ikke synger på Cola og folk som synger på bredden til å bytte plass. Med tanke på folks selvinnsikt, og at det er mange, innkludert meg som vil stå på bredden, fordi man ser bedre.

Men hadde alle giddi å synge litt mer på bredden, så hadde jo ikke dette vært ett problem i det hele tatt.
                Mhm men det er det jeg mener. At de som syns det er viktigst å se bedre kan jo fint stå der. Mens de som har interesse for tribuneliv utover det å "synge litt innimellom" kan flytte til cola. Da vil det jo etterhvert bli dårligere plass til de som ikke synger i cola, og jeg tror det blir lettere å få de som ikke synger til å synge når det blir enda bedre trøkk der.

Originally posted by Muppetkokken View Post
                Vi er fortsatt en gjeng som gjør vårt for å holde liv i VB, noe vi også så fungerte utmerket mot AaFK. Hvorfor dette ikke fungerte på søndag har jeg ikke noe godt svar på, men jeg syns det er en for enkel konklusjon å si at "Bredden synger ikke".
                Sier ikke at "Bredden synger ikke" men jeg sier at det er utrolig mange der som ikke gjør det. Helt klart at det er noen som prøver å holde liv i bredden, men det kommer jo stadig frem at "vi prøver og prøver" og det virker ikke som det kommer til å bli bra trøkk der noen gang. Så istedet for å ha en ganske god tribune (gaza) og en litt dårlig (bredden) så hvorfor ikke flytte dere som virkelig gir en innsats på bredden over til cola, og løfte det enda litt mer der.

Man ser faktisk ikke sååå dårlig fra kortsiden heller
                IKAROS

Comment

Working...
                X