Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stemningstråd VIF - RBK Søndag 20/4 - 08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stemningstråd VIF - RBK Søndag 20/4 - 08

Klart for det som ser ut til å bli ett fullsatt Ullevaal (dersom folk faktisk møter opp da) og forholdene ligger godt til rette for en stemning som kan huskes i lange tider. God stemning mot Aafk og borte mot LSK, så det er vel bare å fortsette den gode trenden vi har satt for sesongen og kjøre over trønderne i morgen!

Prøver igjen å komme med en liten oppfordring til dere som faktisk har flagg liggende hjemme, men ikke pleier å ta de med på kamp.

-----TA DET MED I MORGEN!-----

Møt opp i god tid da det blir mye folk, og syng til lungene sprekker!

Syng Stolt, Syng Vålenga!
    IKAROS

Gleder meg noee sinnsykt !!!!
    Jeg prøver forberede meg på å bli skuffa på synginga egentlig.. Alltid når vi har vært mange har jeg hatt en følelse av at vi hadde så sinnsykt mye å gå på etter matchen. De fleste av de 'nye' som kommer imårra pleier jo faktisk ikke å dra på kamp, og derfor regner jeg heller ikke med at de kommer til å synge. Mulig jeg tar feil, håper jeg tar feil.
    Folk vil oppleve kamp, folk vil oppleve Klanen, tribune-livet. Mange vil oppleve det, og mange av dem gir ikke noe for det sjæl. Man merker faktisk jævla bra om det er bra trøkk i syngninga eller ikke når man synger selv også.
    KOM IGJEN ENGA

Comment

utrolig dårlig stemning... hva skjer med de som kjøper sesongkort på et SANGFELT? broren min satt over bredden, og sa at de nesten ikke sang i det hele tatt?! på tide å få de som virkelig vil støtte klubben på en tribune?

Comment

Helt grei stemning, bra i første men dårlig i andre. Ihvertfall i cola f/g.

Når vi blir gradvis pissa på og trøkt tilbake av bartene på egen hjemmebane når man leder og i tillegg har en mann mer, så gjør det noe med psyken til folk. Nervøsitet fører sjelden til knall stemning.

Comment

Originally posted by Henriksen View Post
          Helt grei stemning, bra i første men dårlig i andre. Ihvertfall i cola f/g.

Når vi blir gradvis pissa på og trøkt tilbake av bartene på egen hjemmebane når man leder og i tillegg har en mann mer, så gjør det noe med psyken til folk. Nervøsitet fører sjelden til knall stemning.
          klanen er vel mer felt F/G i cola? Dårlig stemning idag. folk synger jo ikke

Comment

I 1. omgang var det tidvis veldig bra, men i liket med laget kollapser vi litt i 2. omgang.

Kjernen er et merkelig skue.
            Tror jeg har aldri har sett noen være så aktive på tribunen og samtidig lage så lite lyd.
            228

Comment

Satt for første gang over over vb i går, noe som var et trist opplevelse. Hørte ærlig talt nesten ikke en skit gjennom hele kampen. Der vi satt hørte vi rbk mer en vb. Flaut. Gaza er en annen story, var mye bedre, men også fra dem har det vært bedre. Til de som ikke skjønner at alle syngende bør samles i ett felt bør ta seg en tur på hafslund, eller post øvre. Da vil man høre og se at ting er lite samstemnt, og at vb konsekvent drar i gang andre sanger når gaza synger. Høres rett og slett ikke bra ut.
              VIF OSLO

XXX

Comment

sto på vb igår og må si at vi hadde nogenlunde greit volum, men på langt nær ikke det beste(!). men når vi først dro igang så hadde gaza en helt annen låt på gang, dette var skuffende.. samme med miniklanen - vb - og gaza, gaza var omtrent ikke med på en eneste samkjøring på dette..
                ____SYNG HØYT SYNG VÅLENGA!___

Comment

stemning

til å være fullt hus synes jeg det var lite trøkk fra oss, for hver feilpass fra MA så datt stemningen og på 1-1 kom taps spøkelse inn for fullt, da virket mange for nervøse til å synge og støtte laget. Da våknet bartene på tribunen å ga lyd fra seg, der og da skulle vi virkelig trøkka til men vi ble litt stille synes jeg.det var ett tappert forsøk rett etter utligningen men det roet seg fort ned. Håper på større trøkk fra tribunen neste hjemmekamp, for ullevaal burde være vårt fort enn så lenge.(til vi får vår egen stadio)
                  Tror det var mange medgangssupportere på plass i går som ikke er så flinke til å synge el kan alle tekstene, desverre. Som sagt så startet vi bra men datt sammen, som laget på banen. Men jeg er hvertfall hes i dag(felt E fruktsvingen) Dette var en kamp vi absolutt burde vinni
                  Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by M-B-F View Post
                    Satt for første gang over over vb i går, noe som var et trist opplevelse. Hørte ærlig talt nesten ikke en skit gjennom hele kampen. Der vi satt hørte vi rbk mer en vb. Flaut. Gaza er en annen story, var mye bedre, men også fra dem har det vært bedre. Til de som ikke skjønner at alle syngende bør samles i ett felt bør ta seg en tur på hafslund, eller post øvre. Da vil man høre og se at ting er lite samstemnt, og at vb konsekvent drar i gang andre sanger når gaza synger. Høres rett og slett ikke bra ut.
                    1. Når du sitter på Postbanken øvre, sitter du i akustisk skygge i forhold til Vestbredden.
                    2. Vestbredden synger vekk fra deg.
                    3. Når du har funnet ut hvordan man kan eliminere de fysikalske lover som tilsier at lyden trenger såpass mye tid mellom to tribuner at samstemthet er umulig hadde vært fint om du ga lyd... Nobelkomitéen i Stockholm kan være meget interessert i det du kom frem til.
                    mvh

Ogni M

Comment

Så lenge vi velger å stå på to forskjellige steder vil det aldri bli samkjøring. Vi i Gaza hører så å si aldri dere på bredden, og hvis vi på f.eks felt H endelig får med oss en sang fra dere, starter gutta på F/G (som garantert ikke hører dere) opp en sang og da er det enklere å henge seg på der. Sånn vil det alltid være, så lenge vi velger å stå sånn.

Ellers var det uvanlig tamt på felt h i cola i går. Mye mobil og chat om hæljas byturer fremfor synging.

Positive ting fra tribunen:
                      - Miniklanen. Måten de forsvarer klubben på etter kamp er konge!
                      - Når først alle synger, så er det et meget bra trøkk. Viser at vi kan. Kommer spesielt fram på "shalala", "Å Vål'enga (oslo by)", "Kom igjen Enga" og "Så hev din røst"
                      - Dommer'n er en knuppeluppelupp. Viktig med humor.

Negative ting fra tribunen:
                      - Alt for få som er med og for lange perioder hvor det ikke synges.
                      - Ronny-sangen. Den var morsom de første gangene og greit å synge et år til Ronny, men når vi fortsetter med 2, 3, 4, 5 osv blir det litt for mye av det "gode".
                      - Den forbanna hysjinga når Mini og Bredden synger. Har ikke Mini vist at de klarer seg meget fin på egenhånd? De klarer å synge med/mot bredden selv om vi i Gaza synger noe annet. Tro meg.

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                        1. Når du sitter på Postbanken øvre, sitter du i akustisk skygge i forhold til Vestbredden.
                        2. Vestbredden synger vekk fra deg.
                        3. Når du har funnet ut hvordan man kan eliminere de fysikalske lover som tilsier at lyden trenger såpass mye tid mellom to tribuner at samstemthet er umulig hadde vært fint om du ga lyd... Nobelkomitéen i Stockholm kan være meget interessert i det du kom frem til.
                        Jøss sier du det det? Dette visste jeg ikke gitt

Nei da er det ikke noe vits å prøve å gjøre noe med det, da. Som feks å samle alle syngende. Drit i det, samstemthet er noe møkk!

Leve vb, og typer som obi her
                        VIF OSLO

XXX

Comment

Originally posted by M-B-F View Post
                          Drit i det, samstemthet er noe møkk!
                          Nei, det er ikke det, men når du ikke presenterer en realistisk løsning er det jo bare å riste hodet av hva du lirer av deg her.
                          mvh

Ogni M

Comment

Mye folk på f/g og e igår, og her var det til tider bra stemning, men andreomgang var stort sett sørgelig..

I andre omgang blir det alt for mye skriking etter spillerne istedet for synging. Og hva faen er det med å begynne å pipe på egne spillere de siste ti minuttene? UANSETT hva de gjør, så skal vi ikke pipe på dem!! Latterlig innstilling!

Vi er supportere (ligger vel litt i ordet hva det betyr), vi møter opp for å STØTTE laget, ikke stå der å slenge dritt og bue dem ned når alt ikke går helt på skinner. Rosenborg får inn ett mål 9 minutter før slutt. Det sier seg selv at det blir en vanskelig oppgave å dytte inn ett mål til. Og når vi samtidig begynner å pipe fra tribunen blir det ikke mye lettere! Og hver gang en blåkledd får ballen begynner alle å skrike og stresser opp stemninga maks. Hva med å istedet bruke energien på å synge og lage litt POSITIV stemning?!
                            IKAROS

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                              Nei, det er ikke det, men når du ikke presenterer en realistisk løsning er det jo bare å riste hodet av hva du lirer av deg her.
                              Løsningen er opplagt, hva jeg lirte av meg var opplevelsen. Som sugde big time. Det er noe å riste på hodet av.
                              VIF OSLO

XXX

Comment

Working...
                              X